Працював в 6 компаніях 15 років 6 місяців
Промисловість та Виробництво, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Торгівля роздрібна / Retail, FMCG
Директор з продажу та маркетингу
ТОВ Таврійська ливарна компанія ТАЛКО.
Промисловість та Виробництво
3 роки
11.2021 - до теперішнього часу
Директор з продажу та маркетингу
ZDF Group
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
1 рік 8 місяців
01.2020 - 09.2021
Обов'язки:- Стратегічне та тактичне планування та бюджетування продажів, маркетингу фінансів. Виконання цих планів та бюджетів.- Переформатування та управління відділом продажів по лінійному роздробу.- Створення та управління відділів продажів В2В та відділу тендерних продажів.- Виведення компанії в онлайн-ринок. Створення відділу та стратегії розвитку даного напряму.- Розробка та впровадження системи KPI.- Написання та налагодження всіх бізнес-процесів компанії.– Виведення на ринок нового бренду. Створення та реалізація маркетингової та комерційної стратегії з даної ТМ.- Розробка та впровадження маркетингової стратегії розвитку компанії.
Результати:- Перезапущено систему обліку. Сформовано відділ аналітики. Впроваджено систему планування.- Введено системи навчання та оцінки персоналу. Зміна системи мотивації персоналу.- Запущено відділ продажу по новій території. (80% покриття з 0).- Створено відділ тендерного продажу 2 чол. Виграно 12 тендерів за 2 місяці роботи.- Старт роботи інтернет-магазину. Створено свої сторінки у соц. мережах та групи в месенджерах. Розробка та впровадження маркетингової стратегії просування. Старт продажів на таких ресурсах: Пром, Розетка, Алло, ОЛХ.- Створено відділ В2В. 3 чол. 56 підписаних контрактів та відвантажених підприємств.- Виведення на ринок 2 нових Брендів. Запуск системи збуту територією України.- збільшення активної клієнтської бази в 2 рази. Збільшення обороту підприємства у 3,5 разу.
Керівник бізнес-напрямку нових видів. (Проект)
ООО «GIR Интернешнл»
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
9 місяців
05.2019 - 02.2020
Обов'язки:- розробка нових видів продукції. Дорожня карта бренду.- Маркетинговий план розвитку та виходу нових видів.- Побудова дистрибуції в Україні та за кордоном.- постачання в національні мережі.
Результат:- Вихід ринку 5 нових видів продуктів.- Побудова мережі дистриб'юторів (Україна – 17 дистриб'юторів та 7 закордонних партнерів).- Продаж у DIY 80% дистриб'юції в Україні. (Епіцентр - Нова лінія, Леруа-Марлен тощо).
Генеральний директор
ООО «Группа компаний Привоз»
Торгівля роздрібна / Retail
4 роки
04.2015 - 04.2019
Обов'язки:- Функціональне та адміністративне управління компанією.- Планування та бюджетування по компанії в цілому.- Інтеграція системи обліку та планування.- Розвиток мережі (відкриття нових магазинів)- Розробка та впровадження системи мотивації та управління роздрібних торгових точок- Управління постачаннями.- маркетингова стратегія мережі.- комерційна політика мережі.
Результат:- Відкриття мережі з "0". 15 магазинів самообслуговування.- Виконання трьох річних планів по компанії з обігу та прибутку на 95%.- продаж мережі оптимальної ціни на піку її розвитку.
Директор з продажу
ООО «Полифарб»
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
1 рік 1 місяць
03.2014 - 04.2015
Обов'язки:- Управління діяльністю філій прямого продажу.- Розвиток мережі дистриб'юторів територією України.- Запуск нових продуктів ринку.- Робота із каналом DIY.- Стратегічне та тактичне планування та бюджетування. Виконання планів з продажу та прибутку.
Результат:- Виконання плану з продажу та прибутку на 85%.- старт та успішна робота з каналом DIY (Епіцентр, Нова лінія, Леруа Мерлен та ін.) Виконання плану з продажу, представленості, маркетингових активностій.- мережа дистриб'юторів по Україні (45). У кожній області ексклюзивний партнер із фокусною командою.- мережа рентабельних філій прямого продажу (6).- Вихід ринку нового продукту. !00% виконання плану продажів на етапі виходу.- Ефективна маркетингова стратегія продукту загалом.- Впровадження нової системи роботи та мотивації дистриб'юторів.- Впровадження системи мотивації та оцінки персоналу з KPI.
Директор з продажу
Корпорация Олимп
FMCG
4 роки 11 місяців
05.2009 - 04.2014
Обов'язки:- Стратегічне та тактичне планування та бюджетування продажів, виробництва, фінансів. Виконання цих планів.- управління мережею торгових будинків (філій).- Стратегічне управління та розвиток мережі дистриб'юторів- Управління продажами у каналі «Мережі»- Виведення ринку нових продуктів.- управління комерційною політикою компанії.- Стандартизація та управління відділом Маркетингу та Трейд-маркетингу.
Результат:- частка ринку 19% (старт з 14%). 3 місце над ринком.- Дистриб'юція: 85% у каналі традиційний роздріб, 100% у каналі мережі.- Виконання плану з продажу та прибутку на рівні не нижче 90%.- Успішний запуск та вихід на ринок 5 нових торгових марок. Виконання за ними планових показників на 100%.- Повна автоматизація процесу планування продажу та виробництва.- Абсолютно нова, ефективна система роботи та оцінки роботи в каналі мережі.- Створення та запуск системи внутрішнього навчання та атестації персоналу в компанії.- Імпорт та реалізація понад 5 торгових марок.- Впровадження системи мотивації та оцінки персоналу з KPI.
Ключова інформація
Навички та знання: • Побудова системи продажів на національному рівні (філії прямих продажів – 12, мережа дистриб'юторів – 42).• Стратегічне та тактичне планування продажу, виробництва, маркетингу, фінансів. Контролює виконання планів з продажу, закупівлі, маржі, витрат. Аналіз та контроль фінансово-економічних показників. Бюджетування.• Управління продажами у національних та локальних мережах FMCG (100% дистрибуції) та DIY (85% дистрибуції).• Створення та запуск системи роботи, оцінки та мотивації дистриб'юторів.• Управління комерційною політикою компанії (ціноутворення, знижки, бонуси, умови мотивації, відстрочення платежу, фінансова політика).• Створення та виведення на ринок нових торгових марок та продуктів компаній.• Управління відділом маркетингу та трейд-маркетингу. Розробка та проведення національних заходів щодо просування продукту.• Розробка та впровадження системи мотивації та оцінки персоналу (KPI), впровадження системи внутрішнього навчання, адаптації та атестації.• Побудова та керування мережею роздрібних магазинів. Відкриття нових роздрібних торгових точок.• Навички відкриття та управління представництв та філій.• Управління закупівель, асортиментними матрицями, категоріями, товарними запасами. Аналіз ринку, формування портфеля брендів.• Автоматизація системи обліку, продажу, закупівлі, планування.• Виведення компанії в ОНЛАЙН. Запуск маркет-плейсів, соц. мереж і власного інтернет-ресурсу, що продає. Знання ринків: FMCG, будівельний, агроринок, ринок автотоварів та посуду.
Освіта: Вища (економічна).Додаткова інформація:Понад 30 тренінгів та семінарів з продажу, маркетингу, менеджменту, переговорів, лідерства.Впевнений користувач ПК. Знання 1С.Хобі: Управлінська психологія. Полювання та рибальство.Досвід водіння 22 роки. Особистий автомобіль.
Володіє мовами
Англійська
вище середнього
Додаткова інформація
Свой раздел.
Август 2005г. - Май 2009г. ООО «Львовский ликероводочный ТД» Региональный менеджер. Национальный менеджер.
Август 2003г. - Август 2005г. ВВН - Украина ( ТМ Славутич, ТМ Львовское, ТМ Балтика). ASM(Территориальный менеджер) Днепропетровская область
Август 2002г - Февраль 2003г. ТПГ Рейнфорд (ТМ Балтика). Начальник торгового отдела.
Август 1998г. - Август 2002 г. ООО ТД «Мегаполис». Директор филиала г. Днепропетровск, начальникторгового отдела.
Образование: Высшее (экономическое).
Дополнительная информация:
Более 30 тренингов и семинаров по продажам, маркетингу, менеджменту, переговорам, лидерству.
Уверенный пользователь ПК. Знание 1С.
Хобби: Управленческая психология. Охота и рыбалка.
Опыт вождения 22 года. Личный автомобиль.
Владимир
Владимир
Директор з продажу, маркетингу, комерційний директор, національний менеджер. Виконавчий директор
Дніпро
Готовий переїхати: Київ, Запоріжжя, Харків
Активно шукає роботу
повна зайнятість, проектна робота
Характер роботи: віддалена робота, в офісі/на місці
Оновлено 5 днів тому