Работал в 6 компаниях 14 лет 10 месяцев
Промышленность и Производство, Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт, Торговля розничная / Retail, FMCG
Директор з продажу та маркетингу
ТОВ Таврійська ливарна компанія ТАЛКО.
Промышленность и Производство
2 года 4 месяца
11.2021 - 03.2024
Директор з продажу та маркетингу
ZDF Group
Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт
1 год 8 месяцев
01.2020 - 09.2021
Обов'язки:- Стратегічне та тактичне планування та бюджетування продажів, маркетингу фінансів. Виконання цих планів та бюджетів.- Переформатування та управління відділом продажів по лінійному роздробу.- Створення та управління відділів продажів В2В та відділу тендерних продажів.- Виведення компанії в онлайн-ринок. Створення відділу та стратегії розвитку даного напряму.- Розробка та впровадження системи KPI.- Написання та налагодження всіх бізнес-процесів компанії.– Виведення на ринок нового бренду. Створення та реалізація маркетингової та комерційної стратегії з даної ТМ.- Розробка та впровадження маркетингової стратегії розвитку компанії.
Результати:- Перезапущено систему обліку. Сформовано відділ аналітики. Впроваджено систему планування.- Введено системи навчання та оцінки персоналу. Зміна системи мотивації персоналу.- Запущено відділ продажу по новій території. (80% покриття з 0).- Створено відділ тендерного продажу 2 чол. Виграно 12 тендерів за 2 місяці роботи.- Старт роботи інтернет-магазину. Створено свої сторінки у соц. мережах та групи в месенджерах. Розробка та впровадження маркетингової стратегії просування. Старт продажів на таких ресурсах: Пром, Розетка, Алло, ОЛХ.- Створено відділ В2В. 3 чол. 56 підписаних контрактів та відвантажених підприємств.- Виведення на ринок 2 нових Брендів. Запуск системи збуту територією України.- збільшення активної клієнтської бази в 2 рази. Збільшення обороту підприємства у 3,5 разу.
Керівник бізнес-напрямку нових видів. (Проект)
ООО «GIR Интернешнл»
Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт
9 месяцев
05.2019 - 02.2020
Обов'язки:- розробка нових видів продукції. Дорожня карта бренду.- Маркетинговий план розвитку та виходу нових видів.- Побудова дистрибуції в Україні та за кордоном.- постачання в національні мережі.
Результат:- Вихід ринку 5 нових видів продуктів.- Побудова мережі дистриб'юторів (Україна – 17 дистриб'юторів та 7 закордонних партнерів).- Продаж у DIY 80% дистриб'юції в Україні. (Епіцентр - Нова лінія, Леруа-Марлен тощо).
Генеральний директор
ООО «Группа компаний Привоз»
Торговля розничная / Retail
4 года
04.2015 - 04.2019
Обов'язки:- Функціональне та адміністративне управління компанією.- Планування та бюджетування по компанії в цілому.- Інтеграція системи обліку та планування.- Розвиток мережі (відкриття нових магазинів)- Розробка та впровадження системи мотивації та управління роздрібних торгових точок- Управління постачаннями.- маркетингова стратегія мережі.- комерційна політика мережі.
Результат:- Відкриття мережі з "0". 15 магазинів самообслуговування.- Виконання трьох річних планів по компанії з обігу та прибутку на 95%.- продаж мережі оптимальної ціни на піку її розвитку.
Директор з продажу
ООО «Полифарб»
Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт
1 год 1 месяц
03.2014 - 04.2015
Обов'язки:- Управління діяльністю філій прямого продажу.- Розвиток мережі дистриб'юторів територією України.- Запуск нових продуктів ринку.- Робота із каналом DIY.- Стратегічне та тактичне планування та бюджетування. Виконання планів з продажу та прибутку.
Результат:- Виконання плану з продажу та прибутку на 85%.- старт та успішна робота з каналом DIY (Епіцентр, Нова лінія, Леруа Мерлен та ін.) Виконання плану з продажу, представленості, маркетингових активностій.- мережа дистриб'юторів по Україні (45). У кожній області ексклюзивний партнер із фокусною командою.- мережа рентабельних філій прямого продажу (6).- Вихід ринку нового продукту. !00% виконання плану продажів на етапі виходу.- Ефективна маркетингова стратегія продукту загалом.- Впровадження нової системи роботи та мотивації дистриб'юторів.- Впровадження системи мотивації та оцінки персоналу з KPI.
Директор з продажу
Корпорация Олимп
FMCG
4 года 11 месяцев
05.2009 - 04.2014
Обов'язки:- Стратегічне та тактичне планування та бюджетування продажів, виробництва, фінансів. Виконання цих планів.- управління мережею торгових будинків (філій).- Стратегічне управління та розвиток мережі дистриб'юторів- Управління продажами у каналі «Мережі»- Виведення ринку нових продуктів.- управління комерційною політикою компанії.- Стандартизація та управління відділом Маркетингу та Трейд-маркетингу.
Результат:- частка ринку 19% (старт з 14%). 3 місце над ринком.- Дистриб'юція: 85% у каналі традиційний роздріб, 100% у каналі мережі.- Виконання плану з продажу та прибутку на рівні не нижче 90%.- Успішний запуск та вихід на ринок 5 нових торгових марок. Виконання за ними планових показників на 100%.- Повна автоматизація процесу планування продажу та виробництва.- Абсолютно нова, ефективна система роботи та оцінки роботи в каналі мережі.- Створення та запуск системи внутрішнього навчання та атестації персоналу в компанії.- Імпорт та реалізація понад 5 торгових марок.- Впровадження системи мотивації та оцінки персоналу з KPI.
Ключевая информация
Навички та знання:
• Побудова системи продажів на національному рівні (філії прямих продажів – 12, мережа дистриб'юторів – 42).
• Стратегічне та тактичне планування продажу, виробництва, маркетингу, фінансів. Контролює виконання планів з продажу, закупівлі, маржі, витрат. Аналіз та контроль фінансово-економічних показників. Бюджетування.
• Управління продажами у національних та локальних мережах FMCG (100% дистрибуції) та DIY (85% дистрибуції).
• Створення та запуск системи роботи, оцінки та мотивації дистриб'юторів.
• Управління комерційною політикою компанії (ціноутворення, знижки, бонуси, умови мотивації, відстрочення платежу, фінансова політика).
• Створення та виведення на ринок нових торгових марок та продуктів компаній.
• Управління відділом маркетингу та трейд-маркетингу. Розробка та проведення національних заходів щодо просування продукту.
• Розробка та впровадження системи мотивації та оцінки персоналу (KPI), впровадження системи внутрішнього навчання, адаптації та атестації.
• Побудова та керування мережею роздрібних магазинів. Відкриття нових роздрібних торгових точок.
• Навички відкриття та управління представництв та філій.
• Управління закупівель, асортиментними матрицями, категоріями, товарними запасами. Аналіз ринку, формування портфеля брендів.
• Автоматизація системи обліку, продажу, закупівлі, планування.
• Виведення компанії в ОНЛАЙН. Запуск маркет-плейсів, соц. мереж і власного інтернет-ресурсу, що продає.
Знання ринків: FMCG, будівельний, агроринок, ринок автотоварів та посуду.
Освіта: Вища (економічна).Додаткова інформація:Понад 30 тренінгів та семінарів з продажу, маркетингу, менеджменту, переговорів, лідерства.Впевнений користувач ПК. Знання 1С.Хобі: Управлінська психологія. Полювання та рибальство.Досвід водіння 22 роки. Особистий автомобіль.
Владеет языками
Английский
выше среднего
Дополнительная информация
Свой раздел.
Август 2005г. - Май 2009г. ООО «Львовский ликероводочный ТД» Региональный менеджер. Национальный менеджер.
Август 2003г. - Август 2005г. ВВН - Украина ( ТМ Славутич, ТМ Львовское, ТМ Балтика). ASM(Территориальный менеджер) Днепропетровская область
Август 2002г - Февраль 2003г. ТПГ Рейнфорд (ТМ Балтика). Начальник торгового отдела.
Август 1998г. - Август 2002 г. ООО ТД «Мегаполис». Директор филиала г. Днепропетровск, начальникторгового отдела.
Образование: Высшее (экономическое).
Дополнительная информация:
Более 30 тренингов и семинаров по продажам, маркетингу, менеджменту, переговорам, лидерству.
Уверенный пользователь ПК. Знание 1С.
Хобби: Управленческая психология. Охота и рыбалка.
Опыт вождения 22 года. Личный автомобиль.
Владимир
Владимир
Директор з продажу, маркетингу, комерційний директор, національний менеджер.

сегодня вы можете открыть ещё 0 контактов
Днепр
Готов переехать: Киев, Запорожье, Харьков
Активно ищет работу
полная занятость, неполная занятость, проектная работа
Характер работы: удаленная работа
Обновлено 5 дней назад