Працювала в 5 компаніях   10 років 4 місяці

FMCG, Фармацевтика, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Видавництва та Поліграфія

Менеджер з підбору персоналу

Компания "Neolife"

FMCG

4 роки 1 місяць

05.2020 - до теперішнього часу

Обов'язки:

  • Пошук та підбір персоналу різного рівня;
  • Розміщення вакансій на job-порталах та в соціальних мережах;
  • Проведення телефонних інтерв'ю, співбесід та ефективне закриття вакансій;
  • Робота в програмах 1С 8.3, MS Office;
  • Ведення бази кандидатів та внутрішньої звітності;
  • Ведення кадрової та внутрішньої документації.

Спеціаліст з питань кадрової роботи

ТОВ "ГЛОРІЯ ФАРМ" (мережа аптек "Бажаємо здоров'я")

Фармацевтика

1 рік 4 місяці

03.2018 - 07.2019

Обов'язки:

  • Ведення кадрового діловодства (штат 800 чоловік);
  • Робота в програмах 1С 8.3, MS Office, M.E.Doc;
  • Пошук та відбір кандидатів;
  • Проведення телефонних інтерв'ю, співбесід та ефективне закриття вакансій;
  • Прийом, звільнення, переміщення персоналу;
  • Складання наказів з особового складу, ведення і оформлення особистих справ співробітників;
  • Заповнення та облік трудових книжок;
  • Ведення журналу обліку руху трудових книжок, журналу обліку наказів;
  • Формування табеля обліку робочого часу, штатного розкладу;
  • Ведення зарплатного проекту та супутніх документів;
  • Оформлення довідок та характеристик з місця роботи;
  • Інші кадрові документи.

Помічник керівника відділу

ТОВ "Конте Україна"

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

4 місяці

09.2016 - 01.2017

Обов'язки:

  • Робота в програмі 1С (8.3);
  • Робота з програмою Exite Evolution;
  • Електронний документообіг;
  • Робота з поточною документацією (накладні, доручення, рахунки, акти, листи та ін.);
  • Базова аналітика.

Аналітик

ПП "Ліком" (Жако, ТМ)

FMCG

4 роки 1 місяць

05.2012 - 06.2016

Обов'язки:

  • Реєстрація та оформлення замовлень (робота з національними торговими мережами);
  • Робота у програмі 1С (7.7), MS Office;
  • Робота у програмах електронного документообігу: M.E.Doc, Comarch EDI, Ecod Connector, Exite Evolution, MetroLink;
  • Робота з поточною документацією (накладні, рахунки, акти, листи тощо);
  • Підготовка та оформлення аналітичної звітності.

Проходження виробничої практики у відділі кадрів

ТОВ "Юнівест Медіа"

Видавництва та Поліграфія

1 місяць

05.2010 - 06.2010

За період проходження практики отримала такі знання:

  • ознайомлена зі структурними підрозділами компанії, їх функціональними обов'язками, умовами та режимом роботи;
  • ознайомлена з технологією пошуку та підбору персоналу, необхідними документами про прийняття на роботу.

Обов'язки:

  • Робота з особовими справами працівників;
  • Робота в Інтернеті, пошук резюме кандидатів на роботу в компанії;
  • Оформлення договорів підряду та актів виконаних робіт кандидатів на участь у виставках компанії;
  • Проведення телефонного інтерв'ю із кандидатами на відкриті вакансії;
  • Адміністративна підтримка офісної роботи.

Навчалась в 2 закладах

Міжрегіональна Академія Управління Персоналом

факультет економіки праці та управління персоналом, магістр

Київ, 2012

Міжрегіональна Академія Управління Персоналом

факультет економіки праці та управління персоналом, бакалавр

Київ, 2010

Володіє мовами

Англійська

базовий

Уровень Pre-Intermediate/ Grade A.

Російська

вільно

Українська

рідна

Курси, тренінги, сертифікати

Курсы англійської мови "Denis' School".

Київ, 2012

Отримання сертифіката про закінчення курсу англійської мови - Level Pre-Intermediate/Grade A.

Додаткова інформація

Особисті якості

Комунікабельність, відповідальність, пунктуальність, порядність, енергійність, вміння працювати в режимі багатозадачності, наполегливість при досягненні необхідних результатів, вміння працювати в команді.

Комп'ютерні навички

Пакет MS Office на рівні впевненого користувача; професійні програми 1С:Підприємство, M.E.Doc, Comarch EDI, Ecod Connector, Exite - на рівні впевненого користувача; базові знання роботи Adobe Photoshop; інтернет та електронна пошта вільно. Офісна техніка: телефон, факс, принтер, термопринтер, сканер, ксерокс - впевнений користувач.

Мета

  • Отримання бажаної посади;
  • Набуття професійних знань, навичок та досвіду;
  • Цікава та перспективна робота у дружному колективі професіоналів.

Марина

HR-менеджер, Менеджер по роботі з персоналом, Спеціаліст з кадрів, Рекрутер

Київ

34 роки

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота, гібридна, в офісі/на місці

Оновлено 2 дні тому