Працювала в 3 компаніях 4 роки 4 місяці
Транспорт та Логістика, Торгівля роздрібна / Retail, Промисловість та Виробництво
Менеджер із супроводу клієнтів
Нова пошта
Транспорт та Логістика
6 місяців
07.2025 - до теперішнього часу
• Планування та організація своєї роботи
• Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
• Адаптація до нових умов роботи
• Постійне навчання та розвиток професійних навичок
• Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
• Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
• Дотримання корпоративної культури та цінностей
• Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
• Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
• Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку
• Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку
• Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку
• Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку
• Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку
• Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
• Адаптація до нових умов роботи
• Постійне навчання та розвиток професійних навичок
• Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
• Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
• Дотримання корпоративної культури та цінностей
• Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
• Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
• Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку
• Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку
• Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку
• Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку
• Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку
Круючий
Union Group
Торгівля роздрібна / Retail
3 роки 3 місяці
03.2019 - 05.2022
Розвиток роздрібної мережі
Знання таких програм , як : Microsoft Excel , Microsoft Word , 1C
• Управління персоналом та розподіл обов'язків
• Взаємодія з клієнтами та партнерами
• Організація маркетингових та рекламних заходів
• Участь у вирішенні конфліктних та складних ситуацій
• Оптимізація бізнес-процесів та пошук нових можливостей для розвитку
• Організація та контроль роботи підприємства або установи
Знання таких програм , як : Microsoft Excel , Microsoft Word , 1C
• Управління персоналом та розподіл обов'язків
• Взаємодія з клієнтами та партнерами
• Організація маркетингових та рекламних заходів
• Участь у вирішенні конфліктних та складних ситуацій
• Оптимізація бізнес-процесів та пошук нових можливостей для розвитку
• Організація та контроль роботи підприємства або установи
Фасувальник
ВЕНТС, ПрАТ / Вентиляційні системи
Промисловість та Виробництво
6 місяців
01.2018 - 06.2018
Ключова інформація
• Комунікація з клієнтами
• Ведення переговорів
• Вміння аналізувати потреби клієнта
• Креативність
• Оптові продажі
• Ведення переговорів
• Вміння аналізувати потреби клієнта
• Креативність
• Оптові продажі
Навчалась в 1 закладі
Національний університет біоресурсів і природокористування України
Психологія
Київ, 2026
Володіє мовами
Англійська
нижче середнього
Українська
рідна
Курси, тренінги, сертифікати
Бровист
Вишневе, Київська область, 2022
Альона
Альона
Менеджер

Боярка
повна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота, в офісі/на місці
Оновлено 1 місяць тому