Працювала в 4 компаніях 4 роки 7 місяців
Промисловість та Виробництво, Медицина та Охорона здоров'я, Юридичні послуги
Бухгалтер
КУМІР
Промисловість та Виробництво
11 місяців
12.2024 - 11.2025
Опрацювання та облік первинної бухгалтерської документації (накладні, акти виконаних робіт, рахунки-фактури, податкові та видаткові накладні, банківські виписки). Перевірка правильності оформлення документів, оформлення товарно-транспортних накладних. Внесення даних до бухгалтерської програми, підготовка внутрішніх звітів. Ведення електронного документообігу, зокрема створення та реєстрація податкових накладних у M.E.Doc. Взаємодія з контрагентами щодо узгодження та уточнення реквізитів. Архівування та зберігання первинної документації згідно з чинними вимогами.
Секретар генерального директора
Київська обласна дитяча лікарня, КОР, КНП
Медицина та Охорона здоров'я
1 рік 11 місяців
02.2023 - 12.2024
Організаційне та адміністративне забезпечення роботи генерального директора: ведення ділової кореспонденції, облік вхідної та вихідної документації, складання наказів, розпоряджень, протоколів та службових листів. Координація графіка зустрічей та нарад, прийом телефонних дзвінків, робота з конфіденційною інформацією. Взаємодія з структурними підрозділами лікарні, державними органами та контрагентами. Виконання інших обов’язків згідно з посадовою інструкцією та вказівками керівництва.
Секретар судових засідань
Васильківський міськрайонний суд Київської області
Юридичні послуги
1 рік 2 місяці
01.2022 - 02.2023
Здійснення судових викликів та повідомлень в справах, які знаходяться у провадженні судді (в т.ч. з використанням автоматизованої системи документообігу суду та шляхом надсилання SMS-повідомлень), оформлення заявок до органів внутрішніх справ, адміністрації місць попереднього ув’язнення про доставку до суду затриманих та підсудних осіб; забезпечення фіксування судового засідання технічними засобами. Ведення журналу судового засідання, протоколу судового засідання; оформлення матеріалів судових справ та передача їх до канцелярії суду. Та інші обов’язки, відповідно до посадової інструкції, а також ті, які випливають зі змісту нормативних актів, наказів та вказівок головуючого судді, керівника апарату та заступника керівника апарату суду.
Інспектор відділу кадрів
Київська обласна дитяча лікарня, КОР, КНП
Медицина та Охорона здоров'я
9 місяців
05.2021 - 01.2022
Ведення кадрового діловодства, оформлення прийому, переведення та звільнення працівників згідно з трудовим законодавством. Формування та ведення особових справ, облік трудових книжок, складання наказів, ведення табелів обліку робочого часу. Участь у підготовці звітності до державних органів, консультації співробітників з кадрових питань.
Ключова інформація
Офісні програми: MS Office, 1С:Підприємство, 1С:Бухгалтерія, MS Excel, MS Word, MS Outlook, M.E.Doc.
Особисті якості: Чесність, привітність, оперативність, стресостійкість.
Інші навички: Ведення документації, робота з оргтехнікою, грамотна і чітка мова, CRM.
Навчалась в 2 закладах
Національний університет біоресурсів та природокористування
Фінанси, банківська справа та страхування
2000
Національний аграрний університет
Захист рослин
2000
Володіє мовами
Англійська
середній
Українська
рідна
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Курси, тренінги, сертифікати
Курси бухгалтерського обліку «просунутий» + практика
Курси англійської мови
Додаткова інформація
Особисті якості
Швидко навчаюсь, готова до завдань різного роду.
Хобі: в'язання та спів в українському хорі "Журавка".
Влада
Влада
Бухгалтер, Помічник бухгалтера, Бухгалтер з первинної документації

Васильків
Готовий переїхати: Київ, Боярка, Калинівка, Фастівський р-н
Активно шукає роботу
повна зайнятість, неповна зайнятість, проектна робота
Характер роботи: стажування / практика, віддалена робота, позмінна робота, гібридна, в офісі/на місці
Оновлено 1 тиждень тому