Працював в 2 компаніях   2 роки 5 місяців

IT - консалтинг / Послуги / Виробництво устаткування, Послуги для населення - інше

Technical support engineer

airSlate

IT - консалтинг / Послуги / Виробництво устаткування

1 рік 1 місяць

04.2022 - 04.2023

Communicated with customers via emails/chats, ensuring all-time great customer experience;

Providing extensive assistance in product related issues;

Documenting customer issues to support technical fixes;

Troubleshooting complex automated flows & integrations;

Assisting customers and stuff members to build an Automation for their use-case;

Collected and provided extensive feedback to the Product and Development team on feature requests, business cases, etc.;

Customer support representative

Clario

Послуги для населення - інше

1 рік 3 місяці

06.2020 - 09.2021

Windows, MAC OS, Salesforce, Linux

Ключова інформація

Technical:SQL, Python, Ruby, HTML, Bash, PowerShell, Git, APIs, Linux, Windows, Chrome Dev Tools, Postman, Grafana, Kibana
СRM & Support Tools: Salesforce, CRM Integration, HelpDesk, Jira, Confluence, Trello, Microsoft Office
Testing & QA: Manual Testing, Software Testing, Web Testing, Quality Assurance (QA), Quality Control (QC), Technical Documentation
Soft Skills: Problem Solving, Communication, Teamwork, Multitasking, Coaching, Team Motivation, Leadership, Adaptability, Creativity, Time Management, Attention to Detail, Self-Motivation
Other Skills: Data Analysis, Technical Documentation, Product Development, Customer Support, Customer Success, Client Relationship, Database Administration, Microsoft Office, Online Gambling Industry Knowledge

Навчався в 1 закладі

Національний університет "Львівська політехніка"

Транспортні технології та логістика

Львов, 2024

Володіє мовами

Англійська

поглиблений

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Курси, тренінги, сертифікати

Salesforce Associate certification

2024

Salesforce Associate certification

Додаткова інформація

Свій розділ

Я активно цікавлюсь технологіями, особливо напрямками CRM-систем, автоматизації процесів та штучного інтелекту. У роботі ціную структурність, проактивність і здатність швидко навчатися. Комфортно почуваюся у комунікації як з технічними, так і нетехнічними користувачами. Вільний час присвячую саморозвитку, подорожам і спортивним активностям.

Владислав

Customer support representative

Львів

Готовий переїхати: Київ, Дніпро, Інші країни

23 000 грн

28 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість, неповна зайнятість, проектна робота

Оновлено 3 тижні тому