Працював в 2 компаніях 2 роки 5 місяців
IT - консалтинг / Послуги / Виробництво устаткування, Послуги для населення - інше
Technical support engineer
airSlate
IT - консалтинг / Послуги / Виробництво устаткування
1 рік 1 місяць
04.2022 - 04.2023
Communicated with customers via emails/chats, ensuring all-time great customer experience;
Providing extensive assistance in product related issues;
Documenting customer issues to support technical fixes;
Troubleshooting complex automated flows & integrations;
Assisting customers and stuff members to build an Automation for their use-case;
Collected and provided extensive feedback to the Product and Development team on feature requests, business cases, etc.;
Customer support representative
Clario
Послуги для населення - інше
1 рік 3 місяці
06.2020 - 09.2021
Windows, MAC OS, Salesforce, Linux
Ключова інформація
Technical:SQL, Python, Ruby, HTML, Bash, PowerShell, Git, APIs, Linux, Windows, Chrome Dev Tools, Postman, Grafana, Kibana
СRM & Support Tools: Salesforce, CRM Integration, HelpDesk, Jira, Confluence, Trello, Microsoft Office
Testing & QA: Manual Testing, Software Testing, Web Testing, Quality Assurance (QA), Quality Control (QC), Technical Documentation
Soft Skills: Problem Solving, Communication, Teamwork, Multitasking, Coaching, Team Motivation, Leadership, Adaptability, Creativity, Time Management, Attention to Detail, Self-Motivation
Other Skills: Data Analysis, Technical Documentation, Product Development, Customer Support, Customer Success, Client Relationship, Database Administration, Microsoft Office, Online Gambling Industry Knowledge
Навчався в 1 закладі
Національний університет "Львівська політехніка"
Транспортні технології та логістика
Львов, 2024
Володіє мовами
Англійська
поглиблений
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Курси, тренінги, сертифікати
Salesforce Associate certification
Salesforce Associate certification
Додаткова інформація
Свій розділ
Я активно цікавлюсь технологіями, особливо напрямками CRM-систем, автоматизації процесів та штучного інтелекту. У роботі ціную структурність, проактивність і здатність швидко навчатися. Комфортно почуваюся у комунікації як з технічними, так і нетехнічними користувачами. Вільний час присвячую саморозвитку, подорожам і спортивним активностям.
Владислав
Владислав
Customer support representative

Львів
Готовий переїхати: Київ, Дніпро, Інші країни
Активно шукає роботу
повна зайнятість, неповна зайнятість, проектна робота
Оновлено 3 тижні тому