Працювала в 11 компаніях 12 років 5 місяців
Промисловість та Виробництво, Телекомунікації / Зв'язок, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Транспорт та Логістика, Інтернет, Реклама та PR-послуги, Державний сектор
Рекрутер
Ковальська
Промисловість та Виробництво
5 місяців
07.2024 - до теперішнього часу
• Організація та проведення співбесід
• Співпраця з керівниками відділів для визначення кадрових потреб
• Ведення бази даних кандидатів
• Робота з соціальними мережами та рекрутинговими платформами
• Оцінка професійних якостей та навичок кандидатів
• Робота з соціальними мережами та рекрутинговими платформами
• Підтримка кандидатів на всіх етапах відбору
hr/recruiter
DATAgroup/volia
Телекомунікації / Зв'язок
9 місяців
09.2023 - 06.2024
В роботі 20-30 вакансій.
Частково присутній мас підбір на такі позиції, як техніки, консультанти, менеджри з продажу.
Закрила вакансії бренд-менеджер, маркетолог, кадровик, інженер, тощо.
В місяць знаходжу 6-8 працівників.
Започаткувала нову практику співпраці з ВНЗ (наприклад Київський політехнічний, НАУ).
Серед обов'язків:
- комунікація з замовником;
- підготовка і розміщення тексту вакансії на різних ресурсах (ворк, робота, лінк);
- робота з базою кандидатів на робота і ворк, холодні дзвінки;
- своечасна обробка відгуків;
- підготовка звітів.
• Рекрутингові послуги
Менеджер по роботі з персоналом
BWF
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
9 місяців
11.2021 - 08.2022
- створення і розміщення тексту вакансії на різних ресурсах (job сайти, fb, telegram канали, LinkedIn),
- моніторинг баз резюме на robota на work, та соц мережах,
- холодний обдзвін кандидатів і запрошення на співбесіду,
- проведення співбесіди і відбір декількох кандидатів.,
- погодження зустрічі з керівником відділу і, за потреби, з операційним директором,
- підготовка робочого місця для нового співробітника (замовлення комп'ютера, стола/стільця, канцелярії, тощо),
- підготовка програми адаптації нового співробітника: планів навчання і задач на випробувальний термін,
- проведення welcome тренінгу,
- слідкувати за своєчасним виконанням програми адаптації, проведення one to one,
- підведення підсумків адаптаціі разом з керівником відділу.
Додаткові задачі:
- ведення таблиць з інформацією про кандидатів в Excel, та внесення її в crm.
- підготовка звітів.
- підготовка та проведення різних заходів: дні народження співробітників, свята, корпоративи. Пошук постачальників для замовлення подарунків, кейтерингових компаній, складання програми святкування, тощо.
Менеджер по роботі з персоналом
Capital
Транспорт та Логістика
3 місяці
06.2021 - 09.2021
• Моніторинг баз резюме на сайтах.
• Пошук кандидатів через FB (була підписано на декілька профільних груп, тощо) та linked in.
• Head hunting – залучала кандидатів з інших компаній.
• Телефонне інтерв'ювання.
• Проведення співбесід разом із керівником.
• Створення кадрового резерву.
• Організувала тімбілдінг та інші офісні заходи.
Менеджер по роботі з персоналом
iPOST
Інтернет
8 місяців
09.2020 - 05.2021
• Розміщення вакансій на job порталах та пошук альтернативних ресурсів;
• Активний пошук у базах резюме;
• Холодні дзвінки відібраним кандидатам та первинне інтерв'ювання;
• Проведення співбесід із застосуванням різних технік;
• Організація зустрічей із директором;
• Welcome тренінги;
• Моніторинг ринку праці;
• Ведення звітності.
Закриття таких позицій: кур'єри, оператори СС, менеджери з продажу, бухгалтер / кадровик, офіс менеджери, спеціаліст СБ.
Оскільки я працювала на Rabota.ua та Jooble і знаю подібні сайти зсередини, а саме:
• як і коли розмістити вакансію щоб зібрати більше відгуків,
• як ефективно використовувати сервіс,
• Як вибити знижку у job сайтів.
Спеціаліст по роботі з клієнтами
телеканал
Реклама та PR-послуги
7 місяців
08.2019 - 03.2020
Менеджер по роботі з ключовими клієнтами
Jooble
Інтернет
2 місяці
02.2019 - 04.2019
Пошук, залучення та розвиток клієнтів.
Провідний специаліст відділу продажів і тім лід
rabota.ua
Інтернет
2 роки 5 місяців
07.2016 - 12.2018
• Телефонний продаж;
• Зустрічі, у тому числі з топ-менеджерами.
Як тим лід:
-оцінка знань нових співробітників;
-Навчання та адаптація нових співробітників, додаткові обов'язки:
• підготовка робочого місця;
• знайомство нових співробітників з колективом, корпоративною культурою;
• навчання робочим програмам: admin, crm, outlook, jira тощо.
-Щоденні обов'язки:
• стежила за виконанням плану команди;
• готувала звіти;
• у разі потреби проводила індивідуальні зустрічі з членами команди.
-Формування "командного духу", тімбілдінга, в неробочий час.
Прослухала масу тренінгів для hr від Rabota.ua, спікери - Тетяна Пашкіна та багато HRD, hr експерти.
Менеджер b2b
HL Display
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
1 рік 9 місяців
09.2014 - 06.2016
Додаткові обов'язки
- пошук кандидатів через hh, work, rabota, шляхом розміщення вакансії та перегляду відгуків;
- брала участь у співбесідах;
- навчала та керувала новими менеджерами на перших етапах роботи.
Менеджер з продажів
Kyivstar / Киевстар
Телекомунікації / Зв'язок
1 рік 11 місяців
03.2012 - 02.2014
Проводила групові та персональні тренінги: "продажі без скрипта".
інженер-конструктор
ГП "Антонов"
Державний сектор
1 рік 11 місяців
04.2010 - 03.2012
Навчалась в 1 закладі
ДУТ
инженер телекоммуникаций
Киев, 2009
Володіє мовами
Англійська
нижче середнього
Російська
рідна
Українська
рідна
Курси, тренінги, сертифікати
Тренінг по стресостійкості
Тренінг по збільшенню продажів
У компанії Київстар проводила тренінг із продажів. Загальний тренінг для колег як збільшити продажі. Також індивідуально допомагала виправити помилки у діалозі із клієнтами. У результаті продажі у моїй команді збільшилися в середньому на 20%.
Інесса
Інесса
Менеджер з підбору персоналу
Київ
Працює, але відкритий для пропозицій
повна зайнятість, неповна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота
Оновлено 5 годин тому