Працювала в 2 компаніях   19 років 2 місяці

Державний сектор, Медіа / ЗМІ

Головний спеціаліст служби у справах дітей, юрист (консультування), журналіст

, Служба у справах дітей, ТОВ "Редакція газети " Вісті Зміївщини"

Державний сектор

2 роки 1 місяць

10.2022 - до теперішнього часу

Професійні навички:

Планування та організація своєї робот

Дотримання встановлених процедур та стандартів якості

Постійне навчання та розвиток професійних навичок

Адаптація до нових умов роботи

Управління часом та вміння працювати з високим навантаженням

Аналіз конкурентного середовища виявлення можливостей у розвиток

Дотримання корпоративної культури та цінностей

Adop Premier Pro, Microsoft Office, Word, Excel, Power point, Access, програма для монтажу відео, програма з похідним контентом, Canwa, Crello, Adobe Photoshop, 1C

  • Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
  • Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
  • Адаптація до нових умов роботи
  • Постійне навчання та розвиток професійних навичок
  • Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
  • Планування та організація своєї роботи
  • Дотримання корпоративної культури та цінностей
  • Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
  • Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
  • Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку

Кореспондент

ТОВ "Вісті Зміївщини"

Медіа / ЗМІ

16 років 11 місяців

03.2005 - 02.2022

  • Планування та організація своєї роботи
  • Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
  • Постійне навчання та розвиток професійних навичок
  • Адаптація до нових умов роботи
  • Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
  • Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
  • Дотримання корпоративної культури та цінностей
  • Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
  • Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
  • Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку

Ключова інформація

Планування та організація своєї роботи

Дотримання встановлених процедур із стандартів якості

Постійне навчання та розвиток професійних навичок

Адаптація до нових умов роботи

Управління часом та вміння працювати з високою завантаженістю

  • Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
  • Дотримання корпоративної культури та цінностей
  • Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
  • Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку
  • Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
  • Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
  • Адаптація до нових умов роботи
  • Постійне навчання та розвиток професійних навичок
  • Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
  • Планування та організація своєї роботи
  • Навчалась в 2 закладах

    ХНПУ Ім. Г. С. Сковороди

    юридичний

    Харьків, 2021

    ХНУ ім. В.Н. Каразіна

    філологічний

    Харьков, 2011

    Володіє мовами

    Англійська

    середній

    Курси, тренінги, сертифікати

    Сертифікат

    Харків, 2023

    Пройшла підвищення кваліфікації в навчально-науковому інституті державного управління Харківського національного університету ім. В.Н.Каразіна за загальною програмою підвищення кваліфікації посадових осіб місцевого самоврядування

    Додаткова інформація

    Захоплення та інтереси

    Пишу вірші, прозу, захоплююсь написанням картин акрилом та олією

    Особисті якості

    Комунікабельна, контактна, стресостійка

    Оксана Іванівна

    юрист, секретар судового засідання, кореспондент, педагог

    Харків

    15 000 грн.

    42 роки

    Активно шукає роботу

    повна зайнятість, неповна зайнятість, проектна робота

    Характер роботи: стажування / практика, сезонна / тимчасова робота, віддалена робота

    Оновлено 2 дні тому