Работала в 2 компаниях   19 лет 3 месяца

Государственный сектор, Медиа / СМИ

Головний спеціаліст служби у справах дітей, юрист (консультування), журналіст

, Служба у справах дітей, ТОВ "Редакція газети " Вісті Зміївщини"

Государственный сектор

2 года 2 месяца

10.2022 - по настоящее время

Професійні навички:

Планування та організація своєї робот

Дотримання встановлених процедур та стандартів якості

Постійне навчання та розвиток професійних навичок

Адаптація до нових умов роботи

Управління часом та вміння працювати з високим навантаженням

Аналіз конкурентного середовища виявлення можливостей у розвиток

Дотримання корпоративної культури та цінностей

Adop Premier Pro, Microsoft Office, Word, Excel, Power point, Access, програма для монтажу відео, програма з похідним контентом, Canwa, Crello, Adobe Photoshop, 1C

  • Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
  • Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
  • Адаптація до нових умов роботи
  • Постійне навчання та розвиток професійних навичок
  • Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
  • Планування та організація своєї роботи
  • Дотримання корпоративної культури та цінностей
  • Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
  • Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
  • Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку

Кореспондент

ТОВ "Вісті Зміївщини"

Медиа / СМИ

16 лет 11 месяцев

03.2005 - 02.2022

  • Планування та організація своєї роботи
  • Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
  • Постійне навчання та розвиток професійних навичок
  • Адаптація до нових умов роботи
  • Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
  • Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
  • Дотримання корпоративної культури та цінностей
  • Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
  • Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
  • Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку

Ключевая информация

Планування та організація своєї роботи

Дотримання встановлених процедур із стандартів якості

Постійне навчання та розвиток професійних навичок

Адаптація до нових умов роботи

Управління часом та вміння працювати з високою завантаженістю

  • Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
  • Дотримання корпоративної культури та цінностей
  • Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
  • Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку
  • Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
  • Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
  • Адаптація до нових умов роботи
  • Постійне навчання та розвиток професійних навичок
  • Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
  • Планування та організація своєї роботи
  • Училась в 2 заведениях

    ХНПУ Ім. Г. С. Сковороди

    юридичний

    Харьків, 2021

    ХНУ ім. В.Н. Каразіна

    філологічний

    Харьков, 2011

    Владеет языками

    Английский

    средний

    Курсы, тренинги, сертификаты

    Сертифікат

    Харків, 2023

    Пройшла підвищення кваліфікації в навчально-науковому інституті державного управління Харківського національного університету ім. В.Н.Каразіна за загальною програмою підвищення кваліфікації посадових осіб місцевого самоврядування

    Дополнительная информация

    Захоплення та інтереси

    Пишу вірші, прозу, захоплююсь написанням картин акрилом та олією

    Особисті якості

    Комунікабельна, контактна, стресостійка

    Оксана Іванівна

    юрист, секретар судового засідання, кореспондент, педагог

    Харьков

    15 000 грн.

    42 года

    Активно ищет работу

    полная занятость, неполная занятость, проектная работа

    Характер работы: стажировка / практика, сезонная / временная работа, удаленная работа

    Обновлено 2 недели назад