Працювала в 8 компаніях   20 років 2 місяці

Промисловість та Виробництво, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Юридичні послуги, Послуги для населення - інше, Освіта

Інспектор з кадрів, заступник начальника відділу персоналу

ТОВ

Промисловість та Виробництво

3 роки 4 місяці

03.2021 - 07.2024

  • Можу: вирішити питання з першим пунктом з вислову Л. Яккока: «Суть будь-якого бізнесу можна звести до трьох слів Персонал, Продукт, Прибуток. Якщо у Вас проблема з першим пунктом, про два інші можете забути».
  • кадрове діловодство (адміністрування) у повному обсязі (прийом, звільнення, увільнення, ведення табелю, лікарняні, штатний розпис, оформлення відряджень, відпусток тощо);
  • штат 250;
  • підбір персоналу;

HR-менеджер/інспектор з кадрів

ТОВ "Євросвітло Україна"

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

3 роки 3 місяці

09.2017 - 12.2020

  • кадрове діловодство (адміністрування) у повному обсязі,
  • проведення телефонних інтерв'ю, онлайн/оффлайн співбесід;
  • складання внутрішніх регламентуючих документів, HR-процесів, посадових інструкцій, програм адаптацій, зріз знань;
  • підтримка здорової психологічної атмосфери у колективі;
  • індивідуальні психологічні консультації;

Менеджер з персоналу

ТОВ Наказ, Турпартнер, Світові технології Вольта

Юридичні послуги

2 роки 5 місяців

02.2015 - 07.2017

Компанія стартап. Підбір персоналу різних категорій та в мережу Епіцентр з «0» (Київ+регіони); кадрове діловодство; організація навчальних заходів;

Менеджер з персоналу

Рекрутенгове агенство Амалко, Бойден

Послуги для населення - інше

1 рік 2 місяці

01.2015 - 03.2016

Підбір персоналу всіх категорій (бізнес, робітник, домашній, ресторанний)

Менеджер з персоналу

Козак Електро, ТОВ

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

1 рік 4 місяці

12.2012 - 04.2014

Підбір персоналу Київ+регіони. Кадрове діловодство. Складання посадових інструкцій, обов'язків.

Менеджер з персоналу/інспектор кадрів

ТОВ Альянс

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

3 роки 7 місяців

05.2008 - 12.2011

  • Підбір персоналу гол. офіс +4 філії.
  • Розробка KPI для працівників.
  • Кадрове діловодство у повному обсязі.

Провідний спеціаліст відділу роботи зі студентським контингентом

Економіко-Правовий технікум при МАУП

Освіта

2 роки 4 місяці

12.2005 - 04.2008

Викладач художньої культури та музики

Гімназія «Престиж»

Освіта

3 роки 4 місяці

08.2002 - 12.2005

Ключова інформація

  • Маю якості продажника, які допомагають зацікавлювати кандидатів роботою в компанії (15 років досвіду) Експерт, використовую в даний час.
  • Кадрове діловодство у повному обсязі (15 років досвіду)Експерт,використовую зараз.
  • Організація роботи відділу кадрів із «0»;
  • Ефективне управління часом та людьми (15 років досвіду) Експерт, використовую в даний час.
  • Вміння складати інструкції, договори (12 років досвіду)Експерт, використовую зараз.
  • Успішний досвід роботи в умовах карантину з високим рівнем самоорганізації;
  • Soft skills, Hard skills, Exit-інтерв'ю;
  • Bitrix24, 1С 8.3 УТП,

Навчалась в 1 закладі

Національний педагогічний університет ім. Н.П. Драгоманова

Вчитель музики та художньої культури

Київ, 2002

Володіє мовами

Турецька

базовий

Українська

вільно

Курси, тренінги, сертифікати

Серия Вебинаров "Актуальные инструменты для руководителей и персонала во время карантина».

Киев, 2020

"Эмоциональный интеллект. Технологии управления людьми от лидерства к инструментам».Бизнес тренер Марианна Луцив.

Киев, 2018

Вебинар В. Сидоренко "Отбор и оценка", "Мотивация персонала"

Киев, 2017

Вебинар «Статистики. Измерение результатов», «Планирование рабочего времени» Александр Высоцкий

Киев, 2016

Семинар « Фенотипология: Искусство чтения личности» Марк Лучин. Создатель и патентообладатель технологии "Фенотипология".

Киев, 2014

Додаткова інформація

Комп'ютерні навички

MS Office, 1С8.3 УТП, bitrix24, Excel, Word, Google Docs.

Захоплення

Прикладна психологія міжособистісних відносин, психосоматика, книги, музика, хейд-мейд.

Особисті якості

Грамотне мовлення, добре поставлений голос, чітка дикція. Вміння планувати та грамотно організовувати робочий процес, розставляти пріоритети. Відповідальність, гнучкість, організаторські здібності.

Район проживання

Оболонь

Світлана

Інспектор відділу кадрів

Київ

27 000 грн.

48 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість, неповна зайнятість

Характер роботи: гібридна

Оновлено 1 день тому