Працював в 3 компаніях   4 роки 8 місяців

IT

SV - support specialist and verification department

Gambling project (NDA)

IT

1 рік 10 місяців

06.2022 - 04.2024

Підтримка 3 гральних закладів та їх гравців (платформа Soft Swiss) та досвід роботи з країнами AU/CA/NZ та деякими країнами Європи. Допомога в управлінні командою 8 агентів саппорту та 2 агента верифікації.

Здобуті навички:

  • Досвід у взаємодії з клієнтами та розв'язанні їх проблем
  • Побудова KPI та інтеграція в роботу саппорту
  • Високий рівень володіння комп'ютером та технічними знаннями, необхідними для вирішення технічних питань
  • Ефективність у роботі з тікет-системами та іншими програмами для підтримки користувачів
  • Здатність швидко усвідомлювати та вирішувати проблеми, пов'язані з оплатою, бонусами та ігровим процесом
  • Комунікативність та вміння працювати в команді
  • Досвід у верифікації особистої інформації користувачів та перевірка виплат на їх рахунки

Ці навички показують, що я здатен ефективно працювати з клієнтами та користувачами, маю відмінні аналітичні здібності, швидко приймаю рішення, ефективно керую своїм часом та пріоритетами, а також здатен працювати в команді. Ці знання допомогають мені у вирішенні складних питань, керуванні проектами, а мої навички креативного мислення та навчання нових технологій можуть допомогти мені розвиватися та адаптуватися до різних ситуацій. Я відкритий до нових викликів та завжди готовий до вивчення нового.

VIP SALES DEPARTMENT

Gambling project (NDA)

IT

7 місяців

08.2021 - 03.2022

Унікальний досвід роботи з користувачами VIP продукту. Досвід маркетингу та використання інструментів CRM для ефективного управління взаємовідносинами з клієнтами.

Навички та компетенції:

  • Досвід роботи у продажах та розвитку бізнесу.
  • Високий рівень комунікабельності та вміння працювати зі складними клієнтами.
  • Здатність ефективно працювати в команді та відповідально виконувати поставлені завдання.
  • Досвід використання CRM-систем та інших інших інструментів для відстеження та аналізу продажів.
  • Вміння планувати та реалізовувати стратегії продажів та маркетингу.
  • Я маю глибоке розуміння цільової аудиторії гравців онлайн-казино, їхніх поведінкових звичок та вимог. Це дозволяє мені розробляти інноваційні функції та покращення, щоб забезпечити неперевершений геймплей та задоволення користувачів.

Додаткова інформація:

  • Володію знаннями в області інформаційних технологій та здатність швидко навчатися новим програмним продуктам.
  • Цілеспрямований та орієнтований на результат.
  • Вмію працювати в умовах тиску та швидко приймати рішення.
  • Маю досвід у роботі з великим обсягом інформації та здатність організовувати свою роботу для досягнення максимального результату.

В компанії, я мав можливість працювати у відділі продажів ВІП-клієнтів, де зміг збільшити обсяг продажів на 16% за 6 місяців. Тут я навчився планувати, організовувати та контролювати роботу свою та роботу команди, а також добре розумію, які інструменти варто використовувати для досягнення максимального ефекту.

TECHNICAL SUPPORT & SALES DEPARTMENT

Gambling project (NDA)

IT

2 роки 1 місяць

07.2019 - 08.2021

Знання ринку азартних ігор, співпраця з розробниками, маркетологами та дизайнерами, участь у створенні KPI для команди support та sales команди.

Я мав можливість працювати з провідними гравцями цієї гейм індустрії і розбиратися в їхніх потребах та вимогах. Мій досвід у веденні переговорів та залученні нових клієнтів допомагав мені досягати поставлених цілей.

Навички:

  • Керування проектами та спроможність працювати в команді;
  • Розробка та впровадження стратегій покращення ефективності та оптимізації процесів;
  • Добре розвинені навички аналізу та розв'язання проблем;
  • Вміння працювати з програмним забезпеченням та технічною документацією;
  • Досвід вирішення технічних проблем, пов'язаних з роботою сайту;
  • Досвід роботи в онлайн-підтримці користувачів в галузі геймінгу;
  • Вміння ефективно комунікувати з клієнтами та забезпечувати їхнє задоволення;
  • Навички роботи в команді та управління персоналом;
  • Знання базових принципів продажів та реклами;
  • Висока відповідальність та організаційні навички;
  • Вміння працювати в умовах високого темпу та високої напруги.

З моїм досвідом у компанії, я допомагав запускати проект майже з нуля. Ця робота дозволила мені здобути досвід роботи в онлайн-підтримці, включаючи створення навчальної бази та оцінки якості роботи персоналу. Також я успішно встиг попрацювати на різних посадах включаючи сейлз-департамент та розробив ефективну стратегію продажів, що привело до збільшення прибутку компанії. Усі ці здобуті навички та досвід роботи зробили мене експертом у сфері керування відділом, продажами та технічної підтримки, що дозволить мені ефективно виконувати обов'язки керівника відділу в новій компанії.

Ключова інформація

  • Лідерство.
  • Управлінські навички.
  • Планування.
  • Вирішення різних ситуацій.
  • Стресостійкість.
  • Продажі.
  • Робота з різними типами клієнтів.
  • Оцінка важливості презентацій і закликів до дії.
  • Навички презентації та роботи з клієнтами.
  • Обробка та аналіз баз даних.
  • Забезпечення контролю за процесами роботи команди.
  • Звітність.
  • Набір команди та навчання.

Набуті навички:

  • Продукт для азартних ігор (платформа Soft Swiss) і досвід роботи з AU/CA/NZ та деякими європейськими країнами.
  • Досвід маркетингу та використання інструментів CRM для ефективного управління взаємовідносинами з клієнтами.
  • Робота з CRM системами, управління базою клієнтів, визначення нових можливостей продажів.
  • Аналіз даних і їх використання для визначення ключових тенденцій і можливостей.
  • Ефективна командна робота, спілкування між зацікавленими сторонами та управління проектами.
  • Знання поточних тенденцій і стратегій CRM, включаючи персоналізацію, автоматизацію маркетингу та аналітику поведінки клієнтів.
  • Знання ринку азартних ігор, адаптація до мінливих нормативних вимог і викликів.
  • Досвід менеджменту, в тому числі онлайн-ігор, роботи з розробниками, маркетологами та дизайнерами.
  • Розуміння цільової аудиторії гравців онлайн-казино, їх поведінкових звичок і вимог.
  • Аналітичний підхід, креативність та вміння працювати в команді.
  • Знання сучасних тенденцій та стратегій розвитку бізнесу в сфері CRM.

Навчався в 1 закладі

Киевский университет туризма экономики и права

Менеджемнт организации

Киев, 2012

Володіє мовами

Англійська

середній

Іспанська

базовий

Російська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Курси, тренінги, сертифікати

DATAbi - Бізнес аналіз та прогнозування, робота з базами даних

Київ, 2021

Отримав значно суттеві навички роботи в Exel.

Оператор компьютерного набора

Другие страны, 2004

Получил аттестат по работе в программе Word, Exel, Paint, PowerPoint

Юрій Іванович

Керівник відділу підтримки, колцентру, продажів

Київ

1 500 $

37 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість, неповна зайнятість, проектна робота

Характер роботи: віддалена робота, позмінна робота

Оновлено 2 дні тому