Працював в 10 компаніях   18 років 8 місяців

Автомобільна промисловість та Автобізнес, Торгівля роздрібна / Retail, Транспорт та Логістика

Консультант з розвитку станцій технічного обслуговування автомобілів

Консультації для автобізнесу

Автомобільна промисловість та Автобізнес

1 місяць

08.2024 - до теперішнього часу

Маючи більше 15 років в розвитку бізнесу технічного обслуговування автомобілів, проводжу незалежні аудити станцій технічного обслуговування, для виявлення слабких місць в процесах, які впливають на прибутковість.

Ціна одного дня аудиту - 4000 грн

За цей день ми пройдемось по всіх основних бізнес процесах, які відбуваються на СТО (список пунктів перевірки нижче). Після цього, власнику бізнесу буде надано список рекомендацій по покращенню процесів, в яких на теперішній момент є недоліки.

Якщо у власника немає можливості або часу займатись контролем за покращенням процесів, він/вона може найняти мене для цього.

Прийомка

Запис клієнта на ремонт

Прибуття клієнта (процес зустрічі і прийомки авто)

Зручність заїзду на сервіс, інформаційні знаки, вивіски, інформація на гугл картах, соц мережах

Заявка на ремонт (фіксація симптомів поломки клієнта)

Огляд авто (продаж додаткових робіт)

Попередній заказ наряд (яка інформація вказується? В якій програмі оформлюється?)

Інформування про час і попередню вартість ремонту

Програмне забезпечення по взаємостосунках з клієнтом (CRM)

Історія обслуговування клієнта

Зона очікування клієнта (звонішній вигляд, зручності, чи є вікно в цех або телевізори де клієнт може бачити процес виконання ремонту) Процес взаємодії майстра приймальника з цехом (передача майстру заказ наряду, пояснення нюансів)

Узгодження додаткових робіт (в процесі виконання роботи)

Аналіз прайс листа на роботи

Передача авто клієнту після виконання ремонту, пояснення виконаних робіт і вартості ремонту

Майстерня

Процес початку виконання робіт

Наявність запчастин, інструменту, обладнання, додаткових матеріалів Контроль якості виконання ремонту

Рівні професійності майстрів

Навчання і розвиток майстрів

Пошук і рекрутинг майстрів

Резерв майстрів

Роботи по субпідряду

Скарги клієнтів

Повторні ремонти

Запчастини

Процес видачі запчастин для ремонту

Аналіз асортименту запчастин на складі

Обертовість складу

Рівень «мертового складу»

Аналіз постачальників

Продаж запчастин в роздріб

Моніторинг цін запчастин

Вживані запчастини

Аналіз маркетингових дій для збільшення продажів запчастин


Маркетинг

Аналіз сайту, соц мереж, гугл карти

Ведення соц мереж

Контекстна реклама

Аналіз асортименту робіт

Моніторинг цін на роботи по конкурентах

Інформування клієнтів про акційні пропозиції

Інформування клієнтів про запис на сервіс

Керівник детейлінг центрів

Дехаб

Автомобільна промисловість та Автобізнес

4 місяці

02.2024 - 06.2024

1. Організація і контроль роботи центру:

Планування і координація щоденної діяльності дітейлінг центру.

Забезпечення ефективного виконання всіх процесів, пов'язаних із наданням послуг.

Відстеження і контроль якості виконуваних робіт.

Організація закупівель і контроль наявності необхідних матеріалів, інструментів та обладнання.

2. Управління персоналом:

Підбір, навчання та мотивація персоналу.

Встановлення робочих графіків і розподіл завдань серед співробітників.

Оцінка продуктивності роботи співробітників і надання зворотного зв'язку.

Контроль дотримання співробітниками правил і стандартів роботи центру.

3. Фінансове управління:

Планування і контроль бюджету центру.

Ведення обліку доходів і витрат, складання фінансових звітів.

Робота з постачальниками для отримання вигідних умов і цін на матеріали та обладнання.

4. Робота з клієнтами:

Забезпечення високого рівня обслуговування клієнтів.

Робота з клієнтськими запитами, побажаннями і скаргами.

Розробка програм лояльності та маркетингових акцій для залучення нових клієнтів і утримання існуючих.

5. Маркетинг і розвиток бізнесу:

Розробка і впровадження маркетингових стратегій для просування послуг дітейлінг центру.

Аналіз ринку і конкурентного середовища для виявлення можливостей розвитку бізнесу.

Співпраця з рекламними агентствами та іншими партнерами.

6. Дотримання стандартів безпеки і охорони праці:

Забезпечення дотримання стандартів безпеки на робочих місцях.Організація навчання персоналу правилам техніки безпеки і охорони праці.Контроль дотримання санітарно-гігієнічних норм і вимог.

7. Взаємодія з керівництвом:

Підготовка і надання звітів керівництву компанії щодо роботи центру.Виконання стратегічних рішень, прийнятих керівництвом.Пропозиції щодо поліпшення діяльності дітейлінг центру.

8. Інновації і розвиток:

Впровадження нових технологій і методик детейлінгу.Постійний моніторинг новинок на ринку детейлінгу та їх впровадження у роботу центру.

9. Комунікація і співпраця:

Взаємодія з іншими підрозділами компанії.

Співпраця з постачальниками і партнерами для забезпечення ефективної роботи центру.

10. Юридичне забезпечення:

Контроль за дотриманням ліцензійних умов та юридичних норм, що регулюють діяльність центру.

Робота з документами, договорами та контрактами.

Керівник з розвитку сервісного центру (ремонт зброї)

ІБІС, ТОВ

Торгівля роздрібна / Retail

8 місяців

04.2023 - 12.2023

повний аналіз бізнес-процесів, що регламентують діяльність сервісного центру

розробка заходів по удосконаленню необхідних видів робіт (обов'язки адміністраторів, майстрів, роботи по гарантійних випадках, роботи зі скаргами, тощо)

систематизація замовлення запасних частин

розробка правил (порядку) виконання ремонтних робіт

введення правил передпродажної підготовки товару (ОТК під час прийомки або на виробництві)

перевірка оцінки вартості передпродажної підготовки

аналіз КПД майстрів (обсяг навантаження, якість виконаних робіт, розробка мотиваційних програм)

повний аналіз спектру послуг, які надає сервісний центр

маркетингове дослідження цін на послуги по ринку

перевірка станочно-інструментального парку та надання пропозицій щодо необхідності їх заміни для покращення якості робіт

розробка заходів щодо покращення інформування споживача про послуги сервісного центруудосконалення існуючих робіт, які не користуються популярністю

аналіз складу запчастин (порядок обліку, продажу, адекватність ціноутворення)

Менеджер з розвитку дилерської мережі

Делфаст, ТОВ

Транспорт та Логістика

1 рік 9 місяців

03.2021 - 12.2022

Пошук нових дилерів в США (дзвінки,мейли, соціальні мережі)

Заключення контрактів з новими партнерами (магазини з продажу електричних байків)

Переговори з поліцейськими департаментами

Переговори з великими роздрібними мережами

Створення стандартів і процедур для дилерів

Технічні завданні відділу виробництва для створення процедури по ремонту та обслуговування електричних велосипедів

Участь в профільній виставці CES, Лаг Вегас січень 2022

Візити до потенційних та нових дилерів в Каліфорнії, січень 2022

За цей час підписано 40 контрактів з різними котрагентами в США на реалізацію та обслуговування електричних велосипедів Делфаст

Фахівець по роботі з дилерами

Вольво Україна, ТОВ з іноземними інвестиціями

Автомобільна промисловість та Автобізнес

3 роки 4 місяці

08.2017 - 12.2020

Реалізація, промоція, та впровадження комерційних та сервісних пропозицій

Аналіз, підготовка та реалізація бізнес плану

Відслідковування рівня задоволеності клієнтів

Навчання персоналу дилерської мережі процесам та стандартам обслуговування

Проведення аудитів та надання рекомендацій щодо ефективної роботи підприємства

менеджер післяпродажного обслуговування Ford Trucks

АВТЕК

Автомобільна промисловість та Автобізнес

11 місяців

08.2016 - 07.2017

Організація та контроль перед продажної підготовки автомобілів

Контроль передачі автомобілів дилерам та клієнтам

Організація навчання персоналу

Бюджетування витрат та прибутку відділу

Контроль за виконанням гарантійних зобов'язань

Планування продажу запчастин

Аудит існуючих дилерських підприємств

Пошук нових дилерських підприємств

Переговори з виробником

Контроль за виконанням стандартів виробника

менеджер з розвитку бізнесу

АВТОДРУГ

Автомобільна промисловість та Автобізнес

9 місяців

07.2015 - 04.2016

Визначення цілей розвитку підприємства

Розробка ефективної стратегії розвитку

Розробка загальної концепції політики розвитку підприємтства

Постійний зріс діяльності підприємства

План дій по усуненню недоліків

Пропозиції по освоєнню нових напрямків бізнесу, освоєнню нових ринків

Визначення потреб підприємства

Удосконалення CRM системи

Навчання продавців магазину

Відкриття нових точок продажу і контроль їхньої діяльності

Планування діяльності

Аналіз ринку

Аналіз цін

Створення звітів за результатами досліджень

Моніторинг конкурентів (ціни, асортимент, рекламна діяльність)

Контроль маркетинга і реклами партнерів

Переговори, консультації, заключення договорів з замовниками (партнерами)

Проведення діагностики всіх виробничих, комерційних процесів на підприємстві

Розробка показників ефективності працівників

Підготовка конкретних програм розвитку, аналіз можливості фінансового забеспечення цих програм

Встановлення приорітетів бюджетування і проведення моніторингу витрат для з забезпечення гарантій фінансової стабільності підприємства

менеджер з продажу

БІМ Партс

Автомобільна промисловість та Автобізнес

3 роки 10 місяців

10.2011 - 08.2015

Активні продажі

Пошук нових клієнтів

Впровадження маркетингових кампаній

Моніторинг логістики запчастин

Консультації по підбору запчастин

менеджер з продажу запчастин Вольво

Віннер Імпортс Україна

Автомобільна промисловість та Автобізнес

4 роки 3 місяці

07.2007 - 10.2011

Підтримання оптимального асортименту запчастин першої необхідності

Оптимальна обертовість складу

Управління складськими запасами

Аналітика складських запасів

АВС-аналіз асортименту

Аналіз результатів продажів

Прорахунок ефективності акцій

Пропозиції за підсумками аналітики: акції, виведення продуктів;

Планування продажу запчастин та аксесуарів на рік

Розробка плану продажів, закупівлі та просування товарів;

Моніторинг логістики запчастин

Підготовка та реалізація сезонних акцій по запчастинах

Дослідження ринку запчастин

Співпраця з відділом продажу авто

Методи ціноутворення, стратегія і тактика ціноутворення

Підготовка, організація та проведення тренінгів для дилерів

Аудити дилерів

Комунікації з виробником (гарантія, повторні ремонти, рекламації)

Розробка бізнес планів

В підпорядкуванні 22 людей

Досягнення:

Виконання плану продажу запчастин (2007-2011) >100%

Збільшення продажу запчастин кожного року в середньому на 20%

Збільшення продажу аксесуарів на кожну нову машину з 320 Євро (2007р) до 850 Євро (2011р)

Успішні проведення маркетингових акцій та сезонних кампаній

Хороші стосунки з виробником

менеджер з продажу запчастин

Торгово сервісний центр "Роланд"

Автомобільна промисловість та Автобізнес

2 роки 2 місяці

01.2005 - 03.2007

Управління складськими запасами

Поповнення складу

Продаж запчастин на сервіс

Продаж запчастин в роздріб

Оптові продажі

Розвиток дилерської мережі

Пошук постачальників

Ключова інформація

Прийомка

  • Запис клієнта

  • Прибуття клієнта (процес зустрічі і прийомки авто)

  • Зручність заїзду на сервіс, інформаційні знаки, інформація на гугл картах, соц мережах

  • Заявка на ремонт (фіксація скарг (симптомів поломки клієнта)

  • Огляд авто (продаж додаткових робіт)

  • Попередній заказ наряд (яка інформація вказується?

  • В якій програмі оформлюється?)

  • Інформування про час і попередню вартість ремонту

  • Програмне забезпечення по стосунках з клієнтом (CRM)

  • Історія обслуговування клієнта

  • Зона очікування клієнта (звонішній вигляд, зручності, чи є вікно в цех або телевізори де клієнт може бачити процес виконання ремонту) Процес взаємодії майстра приймальника з цехом (передача майстру заказ наряду, пояснення нюансів)

  • Узгодження додаткових робіт (в процесі виконання роботи)

  • Прайс лист на роботи (чи є в зоні прийомки ціни на основні роботи) Передача авто клієнту після виконання ремонту, пояснення виконаних робіт і вартості ремонту.


  • Майстерня

  • Процес виконання робіт (хто заганяє машину в бокс, чи є накидки на сидіння і руль)

  • Наявність запчастин, інструменту, обладнання, додаткових матеріалів Контроль якості виконання ремонту (чи хтось контролює якість роботи на проміжних етапах або на фінальному чи хтось робить тест драйви) Рівні професійності майстрів

  • Навчання і розвиток майстрів

  • Пошук і рекрутинг майстрів (хто цим займається)

  • Резерв майстрів

  • Роботи по субпідряду

  • Скарги клієнтів (чи відслідковуються скарги)

  • Повторні ремонти (чи відслідковуються повторні ремонти і чи робляться висновки)

  • Запчастини

  • Процес видачі запчастин для ремонту

  • Аналіз асортименту запчастин на складі

  • Обертовість складу

  • Рівень «мертового складу»

  • Аналіз постачальників

  • Продаж запчастин в роздріб

  • Моніторинг цін запчастин (чи хтось перевіряє скільки коштує та чи інша запчастина в інтернеті та на сто конкурентів)

  • Вживані запчастини

  • Аналіз маркетингових дій для збільшення продажів запчастин

  • Маркетинг

  • Аналіз сайту, соц мереж, гугл карти

  • Ведення соц мереж

  • Контекстна реклама

  • Аналіз асортименту робіт

  • Моніторинг цін на роботи по конкурентах

  • Інформування клієнтів про акційні пропозиції

  • Інформування клієнтів про запис на сервіс

Навчався в 1 закладі

Національний університет Львівська політехніка

Компютерні технології та автоматизація теплохімічних процесів

м.Львів, 2004

Володіє мовами

Англійська

вище середнього

Польська

вище середнього

Російська

вільно

Шведська

середній

Курси, тренінги, сертифікати

Емоційний інтелект. Перевага лідера

Київ, 2020

Емоційний інтелект як передумова успіху

  • EQ vs IQ
  • Розпізнай свої емоції - емоційне самозанурення
  • Емпатія - ключ до успіху
  • Раціонали та емоціонали

Емоційний самоменеджмент

  • Індивідуальна карта EQ - потужний інструмент саморозвитку
  • Техніки управління емоціями - просто і ефективно
  • Природа стресу та стресори
  • Антистресовий менеджмент

 

Розпізнай маніпулятора

  • Типи маніпулятивної поведінки - як зрозуміти, що на вас тиснуть
  • Як протидіяти агресору
  • «Трикутник Карпмана» - емоційна пастка
  • 5 технік вивільнення з пастки «Жертви»

 

Захистись від маніпулятора

  • Емоційний шантаж - інструменти протидії маніпулятору
  • Техніки коректної відмови
  • Асертивна поведінка - емоційний захисний амулет
  • «Кодекс асертивності»

Власний тренінг "Частини досвіду" оновлений

Київ, Україна, 2010

Навчити спеціалістів з продажу з/ч використовувати цінності та надбання бренду - як додаткову особливість та перевагу для збільшення продажу запасних частин та аксесуарів Навчити оцінювати та управляти своєю діяльністю.

Сертифікат менеджера з продажу запчастин від корпорації Вольво

Київ, Україна, 2010

Сертифікат стандартів персоналу запчастин виробника

Власний тренінг "Частини досвіду"

Київ, Україна, 2008

Тренінг по ефективному продажу запчастин та аксесуарів Вольво

Training “Stock management”, Goteborg, Sweden 2007

Готенбург, Швеція, 2007

Тренінг по ефективному управлінню складськими запасами

Nordpraktik program “New managers for Ukraine” Swedish government program(SIDA)

Стокгольм, Швеція, 2005

Проект Нордпрактик "Нові менеджери для України" розроблена шведським урядом для збільшення співпраці між українськими та шведськими компаніями.

Додаткова інформація

Водійське посвідчення

Категорія В - досвід 10 років

Стажування

Кожного року в Швеції - на заводі Вольво, Готенбург

Комп?ютерні навички

  • Професійний рівень користувача ПК (Windows, Microsoft Office)

Захоплення та інтереси

Музика у всіх її проявах, діджей аматор, баскетбол, футбол, подорожі, приготування їжі

Особисті риси

Відкритість

Чесність

Креативність

Ігор

Консультант з розвитку станцій технічного обслуговування автомобілів

Київ

4 000 грн.

42 роки

Активно шукає роботу

повна зайнятість, неповна зайнятість, проектна робота

Характер роботи: віддалена робота, позмінна робота, гібридна

Оновлено 19 годин тому