Працював в 8 компаніях 27 років 7 місяців
Енергетика та Енергоносії, Будівництво, Телекомунікації / Зв'язок, Послуги для населення - інше, Торгівля роздрібна / Retail
Провідний фахівець відділу розрахунків з побутовими споживачами
ПАТ "Київенерго" СВП "Київська енергопостачальна компанія"
Енергетика та Енергоносії
8 років 11 місяців
12.2015 - до теперішнього часу
- Проведення розрахунків, перерахунків за отримані побутовими споживачами комунальні послуги з централізованого опалення і постачання гарячої води;
- Консультація клієнтів по розрахунках за централізоване опалення і постачання гарячої води;
- Виконання заходів, спрямованих на зниження дебіторської заборгованості побутових споживачів з централізованого опалення і постачання гарячї води;
- Підготовка пропозицій щодо поліпшення платіжної дисципліни;
- Участь в розробці нових заходів по роботі з побутовими боржниками;
- Проведення інформаційно-роз'яснювальної роботи з побутовими споживачами-боржниками з оплати заборгованості за комунальні послуги централізованого опалення і постачання гарячої води;
- Розгляд листів клієнтів з питань виникнення заборгованості за комунальні послуги централізованого опалення та постачання гарячої води з підготовкою відповідей від імені підприємства;
- Забезпечення отримання фахівцями групи дебіторської заборгованості завдань з перевірки заборгованості побутових споживачів, розробки нових методів досудової роботи з клієнтами, підписання актів звірки;
- Надання консультацій клієнтам з питань погашення заборгованості;
- Проведення аналізу оплати боржників, відпрацьованих колл-центрами, визначення ефективності методів досудового впливу на боржників (смс-повідомлення, автодозвон, листи-повідомлення, листи-попередження);
- Укладання договорів реструктуризації заборгованості;
- Представлення інтересів компанії в судах України;
- Работа в команді.
Фахівець 1 категорії відділу по роботі з державними структурами
ПАТ "Київенерго"
Енергетика та Енергоносії
3 роки
12.2012 - 12.2015
- Надання відповідей в письмовій формі на доручення, листи Київської міської державної адміністрації, районних в місті Києві державних адміністрацій, депутатських звернень та звернень фізичних та юридичних осіб;
- Прийом заявок від КБУ "Контактній центр міста Києва" за допомогою програмного забезпечення (програма 1551), розподіл їх відповідним структурним подрозділам ПАТ "Київенерго";
- Проведення роботи з підрозділами ПАТ "Київенерго" з опрацювання звернень клієнтів, які надійшли до КБУ "Контактній центр міста Києва", районні адміністрації м.Києва та інші державні установи;
- Проведення роботи з підрозділами ПАТ "Київенерго" щодо опрацювання звернень клієнтів, які надійшли до КБУ "Контактній центр міста Києва", районні адміністрації м.Києва та інші державні установи;
- Работа в команді.
Юрист
ГБК "Мостовик"
Будівництво
1 рік 11 місяців
01.2011 - 12.2012
- Представлення інтересів компанії в судах України;
- Ведення судово-претензійної роботи;
- Ведення переговорів;
- Складання інших документів (листи, запити тощо);
- Участь в судових засіданнях;
- Надання консультацій та роз'яснень.
Експерт з продажу та обслуговування абонентів 1 категорії
ПрАТ "МТС"
Телекомунікації / Зв'язок
3 роки 3 місяці
10.2007 - 01.2011
- Продаж послуг мобільного зв'язку компанії МТС;
- Консультація клієнтів з фінансових питань, з питань роботи обладнання та послуг мобільного зв'язку;
- Володіння техніками продаж, переконання клієнтів, робота з запереченнями;
Участь в проекті з обслуговування абонентів в дилерських торгових точках «Монобренд»;
- Кращий експерт в компанії МТС за підсумками лютого 2009 року;
- Работа в команді.
Представник обслуговування абонентів 2 категорії
ЗАТ "UMC"
Телекомунікації / Зв'язок
3 роки
10.2004 - 10.2007
- Інформаційна підтримка користувачів послуг мобільного зв'язку;
- Здійснення продаж послуг компанії по телефону;
- Консультація клієнтів з фінансових питань, з питань роботи обладнання та послуг мобільного зв'язку;
- Володіння техніками продаж, переконання клієнтів, робота з запереченнями;
- Клієнт - орієнтація;
- Работа в команді.
Завідувач виробництвом
ТОВ "Сервис Люкс"
Послуги для населення - інше
1 рік 1 місяць
09.2003 - 10.2004
- Управління колективом більше 20 осіб;
- Організація виробництва;
- Контроль норм витрат матеріалів;
- Організація оплати праці;
- Контроль внутрішнього трудового розпорядку;
- Контоль за дотриманням правил і норм охорони праці, техніки безпеки, виробничої санітарії і протипожежної безпеки.
Інженер-механік сервісного відділу
ТОВ з ІІ "Цеппелин Украина"
Торгівля роздрібна / Retail
2 роки 2 місяці
07.2001 - 09.2003
- Здійснення і забезпечення технічного обслуговування і своєчасного ремонту будівельних машин та будівельно-дорожнього обладнання імпортного виробництва;
- Складання заявок на придбання запасних частин, ремонтних матеріалів;
- Продаж запасних частин;
- Своєчасна підготовка і надання встановленої звітності;
- Навчання клієнтів правильно експлуатувати іноземну техніку;
- Залучення клієнтів до післягарантійного обслуговування техніки.
Інженер-механік відділу головного механіка
ВАТ "Мостобуд" Мостозагін № 2"
Будівництво
4 роки 2 місяці
05.1997 - 07.2001
- Управління колективом понад 50 осіб ;
- Організація виробництва на будівельних ділянках;
- Організація укомплектування будівельних ділянок обладнанням та засобами малої механізації;
- Організація технічного обслуговування і ремонтів спеціалізованого обладнання;
- Контроль норм витрат будівельних матеріалів, паливно-мастильних матеріалів;
- Контроль внутрішнього трудового розпорядку;
- Контроль за дотриманням правил і норм охорони праці, техніки безпеки і протипожежної безпеки;
- Залучення зарубіжних технологій в механізації будівництва;
- З успіхом закінчені курси по вивченню і вмінню працювати з високонапірної динамічної установкою S2500-11 Hammelmann, яка ріже бетон високим тиском води в г.Вельде (Федеративна Республіка Німеччина);
- Участь в будівництві 4-х мостів.
Ключова інформація
- Довгостроковий досвід управління колективом більше 20 чоловік;
- Сильний і досвідчений експерт (менеджер) з орієнтацією на отримання компанією максимального прибутку;
- Професіонал з великим практичним досвідом успішних продажів і взаємин з клієнтами;
- Глибоке знання технік продажу (методів продакт-менеджменту);
- Наявність лідерських та управлінських навичок.
Навчався в 2 закладах
Український Транспортний Університет
Факультет: Механічний; Спеціальність: Підйомно-транспортні, будівельні, дорожні машини та устаткування; Кваліфікація: Інженер-механік.
Київ, 1997
Київський Будівельний Технікум Транспортного Будівництва
Факультет: Механічний; Спеціальність: Експлуатація та ремонт підйомно-транспортних, будівельних, шляхових машин та обладнання; Кваліфікація: Технік-механік
Київ, 1993
Володіє мовами
Англійська
вище середнього
Російська
рідна
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Українська
рідна
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Курси, тренінги, сертифікати
Навички ефективної комунікації
- Взаємодія з співрозмовником;
- Встановлення контакту з співрозмовником;
- Складові каналів комунікації;
- Техніки розмови;
- Адаптивність комунікації;
- Типи особистості;
- Інструменти спілкування;
- Донесення інформації;
- Техніки активного слухання;
- Відстоювання позиції;
- Техніки аргументації;
- "Золоті" правила ефективного переконання;
- Техніки контраргументації;
- Правила контраргументаціЇ.
Репутаційний менеджмент
- Ключові стейкхолдери;
- Репутація компанії в умовах кризи;
- Вимірювання репутації;
- Елементи системи репутаційного менеджменту;
- Вектори управління репутацією;
- Утримання репутації;
- Репутаційні ризики;
- Нарощування репутації;
- Робота з репутаційні можливостями.
Результативність
- Правильне формулювання цілі;
- Планування;
- Вибір оптимального рішення;
- Пріоритети;
- Мотивація себе та інших;
- Ресурсний стан;
- Робота з стресом.
Ефективні продажі
- Встановлення контакту;
- З'ясування потреб;
- Проведення презентації;
- Робота з запереченнями;
- Завершення продажу / обслуговування.
Голос клієнта
- Кращий клієнтський досвід;
- Поняття "Клієнт". Види клієнтів;
- Я як клієнт: аналіз клієнтського досвіду;
- Модель клієнт-Центрування організації;
- Клієнтська орієнтація: аналіз досвіду;
- Передбачення очікувань клієнтів;
- Стандарти видатного клієнтського сервісу.
Послуги на базі GPRS, CDMA-450
- WAP;
- MMS;
- Internet;
- EDGE;
- CDMA-450
Ефективна робота з клієнтом
- Активні продажі;
- Навіщо потрібні "ілюстрації" і "інструкції" в презентації;
- Техніки роботи з запереченнями;
- Давати більше...
Стрес менеджмент
- Як ми спілкуємося з клієнтом;
- Що ми можемо поліпшити в нашій взаємодії з клієнтом;
- Конкретні дії.
Курси Hammelmann
Курси по вивченню і вмінню працювати з високонапірною динамічною установкою S2500-11 Hammelmann, яка ріже бетон високим тиском води в м.Вельде (Федеративна Республіка Німеччина).
Додаткова інформація
Комп'ютерні навички
На рівні досвідченого користувача. Знання операційних систем Microsoft Windows XP / Vista / 7/8/10, програмного пакету Microsoft Office (Word, Excel, Power Point та ін.), а також робочих програм: 1С, Autocad, Lotus Notes, SAP, BSCS, JRM , Customer Care Front End, Puma, Foris, IT FORCE, Service Desk, SBMS, Alternet clients, Уніван, Master data, БіТеК, CRM.
Водійське посвідчення
Права водія категорій «В», «С» і досвід водіння більше 25 років.
Особисті якості
Оптиміст, здатний до швидкого самонавчання, володію вмінням працювати в команді. Дисциплінований, вмію приймати рішення, брати відповідальність на себе, стійкий до стресів.
Захоплення та інтереси
Автомобілі, музика.
Військова служба
Старший лейтенант запасу.
Наукова діяльність
Внесено до проекту дві раціоналізаторських пропозиції по технології ремонту моста "Метро" в м.Києві в 1997 році.
Участь у проектах
Участь в проекті з обслуговування абонентів в дилерських торгових точках «Монобренд».
Ціль
Отримання посади менеджера по роботі з корпоративними клієнтами, яка дозволила б використовувати отримані знання і сприяла удосконаленню та професійному росту.
Олександр Анатолійович
Олександр Анатолійович
Менеджер по роботі з корпоративними клієнтами
Київ
повна зайнятість
Оновлено 1 місяць тому