Працював в 10 компаніях 14 років 10 місяців
IT, Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси, Транспорт та Логістика, Банки
Операційний директор, Керівник з продажів та обслуговування клієнтів
ТОВ «Е-ЧЕК» - програмна каса
IT
2 роки 10 місяців
01.2022 - до теперішнього часу
ФУНКЦІОНАЛЬНІ ОБОВ'ЯЗКИ:
1 ) побудова доходогенеруючих функцій у компанії для роботи з наступними сегментами бізнесу: малий та середній бізнес ( мсб ), корпоративні клієнти, партнерська мережа,
2 ) побудова процесу запуску нових клієнтів/партнерів:
3 ) побудова процесів, спрямованих на утримання існуючих клієнтів.
4 ) побудова та контроль роботи відділів клієнтського сапорту та технічної підтримки.
5 ) впровадження процесу безперервного покращення продукту
6 ) автоматизація процесів роботи з клієнтами, вдосконалення процесів в існуючих системах компанії ( дельта crm, binotel, send pulse, впровадження ).
7 ) реалізація функції hr в компанії: підбір та навчання персоналу у відділи продаж мсб сегменту, продаж корпоративним клієнтам, клієнтський сапорт, розробка системи мотивації менеджерів із продажу.
8 ) постановка задач та оцінка якості виконаної роботи зовнішньої маркетингової команди
9 ) налагодження взаємодії з фінансовою та юридичною функціями
10 ) оперативне прийняття необхідних заходів при настанні форс- мажорних обставин, в тому числі за рахунок корегування стандартного операційного процесу роботи компанії/продукту.
11) Особисті переговори із ТОП клієнтами, та партнерами.
12) Вирішення конфліктних ситуацій з клієнтами, які виникли в наслідок технічних збоїв з боку підрядників, які є частиною комплексного продукту.
ДОСЯГНЕННЯ:
1) Більше 30 тис. користувачів в сегменті МСБ залучено за 2 роки.
2) 40% - середньомісячний приріст клієнтської бази.
3) Утримання показника відтоку клієнтської бази на рівні нижче 5%.
4) До співпраці залучив найбільші банки країни: ПУМБ, Ощад банк, Приват Банк, Монобанк, Аваль Банк, Сенс Банк. За рахунок реалізації спільних продуктів через технічну інтеграцію ПРРО та банківських платіжних інструментів: платіжний QR-код, технологія VISA Tap to Phone, інтеграція на Android пос-термінали з торговим еквайрингом.
5) Побудував партнерські продажі через сервісні компанії, які займаються пос-терміналами.
6) Реалізував проекти з інтеграції з крупними корпоративними клієнтами з реалізацією індивідуальних ІТ доробок (NDA).
7) Створив відділи з «нуля», розробивши організаційну структуру.
8) Створив базу навчальних матеріалів (про продукт, законодавча база, роз’яснення Державної податкової служби України, FAQ, структуру розмови з головними тезами в спілкуванні для нових менеджерів).
Керівник розвитку каналів продажу
ТОВ «Хотельєро»
Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси
1 рік 11 місяців
02.2020 - 01.2022
ФУНКЦІОНАЛЬНІ ОБОВ'ЯЗКИ:
1 ) побудова та контроль роботи відділу продажів
2 ) підбір та навчання штату менеджерів відділу
3 ) розробка та впровадження планів із залучення потенційних клієнтів
4 ) розробка системи мотивації менеджерів із продажу
5 ) автоматизація роботи з клієнтами, впровадження бітрікс 24
6 ) виконання фінансових показників за доходом, зростання кількості клієнтів
7 ) особисті переговори із топ клієнтами.
Досягнення:
1 ) автоматизовано процес надходження та обробки заявок клієнтів
2 ) у сегменті в2с ( івентно, освітня сфера ) план продажу виконано на 120% з меншою кількістю менеджерів
3 ) запуск нового продукту та старт продажів у сегменті в2в ( готельна аналітика, іт продукт )
4 ) за 3 місяці іт проєкту залучено 97 готелів для співпраці
Керівник відділу продажів, (проектна робота за контрактом)
ТОВ «Мураха-Україна»
Транспорт та Логістика
2 місяці
09.2019 - 11.2019
ФУНКЦІОНАЛЬНІ ОБОВ'ЯЗКИ:
1 ) запуск вихідного залучення у сегменті b2b
2 ) залучення клієнтів з постійною потребою у мувінгу та перевезеннях
ДОСЯГНЕННЯ:
1 ) прописаний портрет постійного клієнта в сегменті b2b з каскадуванням по галузях та конкретним компаніям
2 ) впроваджено pipeline для подальшого відстеження прогресу опрацювання клієнтів та прогнозування закриття угод та фінансових надходжень
3 ) підготовлено маркетингові матеріали
4 ) проведено зустрічі з такими компаніями : інтертоп, ельдорадо, єва, huawei україна.
5 ) до кінця проекту було підписано контракт та було виконано роботи для huawei україна ( frash marketing, маркетинговий підрядник ) на суму 100 тис. Грн. щомісяця
Керівник напрямку прямих та непрямих продаж бізнес лінії «Сервіси аналізу та моніторингу»
ТОВ «ЛІГА: ЗАКОН»
IT
1 рік 4 місяці
01.2018 - 05.2019
ФУНКЦІОНАЛЬНІ ОБОВ'ЯЗКИ:
1 ) координація та управління всіма каналами продажів для досягнення фінансових цілей бізнес лінії
2 ) розрахунок цільових показників продажів та розробка плану їх реалізації для кожного каналу продажів
3 ) навчання, наставництво та коучинг менеджерів з продажу
4 ) розробка та впровадження системи мотивації для кожного каналу продажу
5 ) розробка карти маркетингових активностей (іміджевих та лідогенеруючих)
6 ) розробка та впровадження нових каналів із залучення потенційних клієнтів для продажу продуктів (партнерські програми з інтеграції)
7 ) особисті переговори із топ клієнтами
8 ) участь у зовнішніх іміджевих та профільних заходах, у тому числі як спікера
ДОСЯГНЕННЯ:
1) приріст доходу на кінець 2018 року -381%;
2) приріст за 2018 рік сплати за щомісячне абонентське обслуговування – на 623%;
3) приріст кількості комерційних клієнтів – на 227%;
4) реалізовано проєкт з інтеграції з Альфа Банком «OK ALFA»;
5) угоди з ТОП клієнтами із сумами АО понад 100 тис. грн. у міс.;
6) участь спікером на таких заходах, як:
- 2-й Южно-Український Форум «Захист бізнесу 2019» з доповіддю «Інструменти захисту прав власності на нерухомість»;
- Конференція PRO AGRO з доповіддю «Поширені методи рейдерських захоплень нерухомості. Захист».
Керівник відділу прямого продажу
ТОВ «ЛІГА: ЗАКОН»
IT
1 рік
01.2017 - 01.2018
ФУНКЦІОНАЛЬНІ ОБОВ'ЯЗКИ:
1 ) побудова та контроль роботи відділу продажів з нуля
2 ) підбір та навчання штату менеджерів відділу
3 ) розробка та впровадження планів із залучення потенційних клієнтів
4 ) розробка системи мотивації менеджерів із продажу
5 ) виконання фінансових показників за доходом, зростанням АО та кількістю клієнтів
6 ) особисті переговори із топ клієнтами.
Досягнення:
1 ) збільшення середнього чека по відділу більш ніж 3 рази
2 ) приріст доходу за 2017 рік, 640%
3 ) приріст кількості нових клієнтів, на 160%
4 ) застосування до співробітників програми підвищення продуктивності (конкретний набір дій із кількісними показниками), завдяки чому співробітники відділу стали демонструвати зростання ефективності роботи та виконання планових показників
5 ) впровадження прогнозування продажів на основі списків "бажаних" клієнтів
6 ) реалізація індивідуальних великих угод (вог та укргазбанк, з ат на місяць, понад 50 тис. грн. кожна)
7 ) участь спікером на зовнішніх заходах, з метою лідогенерації та популяризації продуктів:
a ) vii міжнародна конференція "управління проблемної задовідність" з доповіддю "моніторинг реєстраційних дій з об'єктами іпотеки банків"
b ) бізнес, бранч з мін'юстом "захист прав кредиторів"
c ) конференція "обережно рейдерське захоплення як досягти успіху "
Керівник групи менеджерів з продажу корпоративним клієнтам
ТОВ «Ін Тайм»
Транспорт та Логістика
5 місяців
08.2016 - 01.2017
ФУНКЦІОНАЛЬНІ ОБОВ'ЯЗКИ:
1) работа з корпоративними клієнтами з вантажних перевезень на території України;
2) розвиток партнерських відносин із діючими клієнтами.
3) Залучення нових клієнтів корпоративного сегменту;виконання планових показників продажів.
ДОСЯГНЕННЯ:
1) найрезультативніша команда з продажу;
2) залучено таких клієнтів: «Заммлер Україна», «Будинок Іграшок», «Будпостач», «Карі»;
3) виграно тендер на адресну доставку дорогих серверів у всіх судах України.
Менеджер по роботі з корпоративними клієнтами Київського регіонального управління
ПАТ "Юніон Стандард Банк"
Банки
5 місяців
07.2015 - 12.2015
ФУНКЦІОНАЛЬНІ ОБОВ'ЯЗКИ:
1) робота з корпоративними клієнтами Київського регіонального управління;
2) розвиток партнерських відносин із діючими клієнтами;
3) крос-продаж;
4) залучення нових юридичних корпоративного сегменту обслуговування;
5) продаж банківських продуктів (тендерні гарантії, фінансування, розміщення коштів, зарплатно-карткові проекти);
6) винесення заявок на кредитування клієнтів, попередній фінансовий аналіз.
ДОСЯГНЕННЯ:
1) Приріст кредитного портфеля на 56 млн. грн.
2) Реалізував угоду "кредит під фідуціарний депозит від нерезидента".
Старший менеджер по роботі з юридичними особами Центральної Регіональної Дирекції
ПУАТ «ФІДОБАНК» (правонаступник ПАТ «SEB Bank»)
Банки
4 роки
04.2011 - 04.2015
ФУНКЦІОНАЛЬНІ ОБОВ'ЯЗКИ:
1) робота з портфелем клієнтів корпоративного сегменту та сегменту СМБ;
2) збільшення прибутковості портфеля клієнтів шляхом продажу додаткових банківських продуктів для ЮО;
3) Забезпечення приросту кредитного та депозитного портфеля юридичних осіб;
4) залучення нових клієнтів;
5) проведення зустрічей та переговорів з першими особами компанії.
ДОСЯГНЕННЯ:
1) Багаторазовий переможець у конкурсі «Найкращий продавець по Україні»;
2) Двічі переможець у номінації "Приріст депозитного портфеля";
3) Нагороди та цінні призи від ТОП-менеджменту банку;
4) Успішний запуск продажу платіжних карток з електронними грошима (MoneXy).
Експерт із продажу продуктів роздрібного бізнесу Київський Регіональний Центр
ПАТ "Сведбанк"
Банки
4 місяці
12.2010 - 04.2011
ФУНКЦІОНАЛЬНІ ОБОВ'ЯЗКИ:
1) продаж роздрібних продуктів для ФО;
2) виконання плану продажу товарів для ФО;
3) залучення нових клієнтів ФО;
4) підтримка відносин із існуючими клієнтами.
ДОСЯГНЕННЯ:
1) перевиконання планів продажів за рахунок залучення юридичних осіб на обслуговування зарплатно-карткових проектів, з наступним крос-сейлом співробітників компанії.
Економіст 1-ої категорії Управління крос-продажів Департаменту роздрібного бізнесу
АКБ "Укрсоцбанк"
Банки
1 рік 11 місяців
08.2008 - 07.2010
ФУНКЦІОНАЛЬНІ ОБОВ'ЯЗКИ:
1) залучення нових зарплатних проєктів;супровід вже існуючих;
2) контроль роботи з відділеннями банку з проведення перехресного продажу банківських продуктів;
3) збільшення продуктового навантаження одного клієнта банку;
4) проведення навчальних семінарів для менеджерів відділень банку;
5) впровадження нових послуг.
Досягнення:
1) Успішний запуск нового продукту QuickSoft - зарплатний проєкт для нерегулярного штату компанії
Ключова інформація
- вільне володіння комп'ютером на рівні користувача, MS Office та ін. Банківське ПЗ: Б2, Siebel, Scrooge, SR Bank, АБС Profix, 1С. CRM: Microsoft Dynamics, bpm'online Terrasoft, Бітрікс 24, Zoho, Pipedrive;
- досвід ведення переговорів;
- досвід підбору, навчання, адаптації, мотивації персоналу;
- досвід стратегічного планування;
- досвід побудови та оптимізації бізнес процесів
- досвід управління людьми;
- здатність приймати нестандартні управлінські рішення;
- здатність згуртувати колектив;
- вміння делегувати повноваження;
- вміння контролювати;
- вміння планувати і прогнозувати;
- вміння переконувати.
- вміння планувати і організовувати свій робочий день.
Навчався в 2 закладах
Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Фахівець з інтелектуальної власності, економічний
Харків, 2008
Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Базова вища освіта за напрямом підготовки «Економіка та підприємництво», НТУ "ХПІ", економічний факультет, бакалавр з маркетингу
Харків, 2006
Володіє мовами
Англійська
нижче середнього
Російська
вільно
Українська
вільно
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Курси, тренінги, сертифікати
"методологія agile"
"продуктова лінійка терасофт та можливостей bpm'online"
Техніки ефективного продажу банківських послуг ( консалтингово, тренінгова компанія "лідер груп"
Додаткова інформація
Хобі та інтереси
Особисті якості
Цілеспрямований, орієнтований на результат, амбітний, відповідальний, уважний до деталей, працьовитий, стресостійкий, комунікабельний, швидко навчаюсь новому
Роман Елшанович
Роман Елшанович
Head of sales
Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Оновлено 2 години тому