Працювала в 7 компаніях   18 років 2 місяці

FMCG, IT - консалтинг / Послуги / Виробництво устаткування, Торгівля роздрібна / Retail, Нерухомість та Девелопмент, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

Директор по маркетингу холдингу

ХХХХ

FMCG

2 роки 7 місяців

04.2022 - до теперішнього часу

FMCG кондитерські вироби, м’ясні вироби, глибока переробка зернових, біоетанол…

РЕЗУЛЬТАТ

Впроваджено стратегічний маркетинг

• Стратегічний аналіз ринку, конкуренти, вподобання споживачів кондитерського ринку, тренди…NielsenIQ , ММІ,TNS Kantar дослідження здоров’я брендів.

• Стратегічний аудит бізнесів FMCG холдингу. Точки росту

• Цілі, задачі, місії, візії

• Стратегії Департамент

• Формування департаменту маркетингу в УК Аналітичний відділ та брендингу в УК

• Положення департаменту маркетингу в УК холдингу

Брендинг

• Створення нових брендів для бізнесів. Комунікації брендів:

• Бренд-платформа, продукти-флагмани. Ідеї. Комунікаційна платформа,

• Запущено національний проєкт: кліп - історії про талановитих та трудолюбивих людей Казахстану, мотиваційні кліпи для молоді, про пошук свого шляху в житті і про цінності батьківського дому і близьких. В рамках проєкту запущено конкурс фото-відео чудових красот країни.

• Маркетингові стратегії просування FMCG

• Запуск продуктів орієнтованих на дітей від 4 років, молодь, та їх мам і татусів. Унікальне позиціювання продуктів.

• Медіаплан. Бюджети.

Метрики.

• Золоті нагороди продуктів у міжнародній виставці

Сайти

• Розробка структури сайту УК та компаній холдингу та дочірніх компаній.

Автоматизація. Аналітика

• Системна аналітика для управління асортиментом, продажами та полицею

• Автоматизація. Впровадження аналітичної системи Pradata.

• Впровадження категоризації торгових точок

• Впровадження карточки торгової точки

• Розрахунки торгових матриць для торгових точок по категоріях

Мережі

• Розробка CJ для роздрібних мереж FMCG холдингу

• Ідеї дизайн-концептів для торгових точок мереж з ефектом WOW

Директор по маркетингу

Startap

IT - консалтинг / Послуги / Виробництво устаткування

1 рік 6 місяців

08.2020 - 02.2022

Запуск нового бренду - 1-ша біржа хедрентингу в Україні

РЕЗУЛЬТАТ

• Стратегічний аналіз та дослідження

• Бренд стратегії. Бізнес-ідея.

• Бренд платформи. Позиціювання. Місія

• Модель бізнесу

• Комунікаційна стратегія цільових аудиторій.

• ТЗ платформи. Робота з UX дизайнером.

• Customer journey. Бізнес-процеси

• Структура платформи за категоріями послуг.

У зв'язку з війною проєкт припинено.

Директор по маркетингу

Building Moll

Торгівля роздрібна / Retail

9 місяців

11.2019 - 08.2020

Startup -омніканального DIY оператора рhygital формату.

Проєкт зупинено за рішенням власника

РЕЗУЛЬТАТ Бренд стратегії. Бізнес ідея. Бренд платформи. Позиціювання. Модель бізнесу. Товарні категорії, канали збуту, зокрема, інноваційні.

Стратегічний маркетинг

• Стратегічний міжнародний аналіз ринку

• Маркетингова стратегія інноваційного ритейлу оператора.

• Бренд – стратегія. Платформа бренду. Позиціюнування. Місія, Візія.

• Комунікаційна стратегія

Категорійний менеджмент

• СТМ (PL), визначення категорій та продуктівПродукт-мережа

• Розробка інноваційного концепт-дизайну торгової площі - Рhygital з урахуванням СJ, WOW рішень

• Стратегія Customer Experience.

Стратегія Суstomer service

Автоматизація

• CRM/ERP.

• Моделювання бізнес-процесів

• Маркетингова стратегія просування ATL Digital, BTL. Медіа-плани. Метрики Департамент

• Штатний розклад. Взаємодія з іншими департаментами

• Положення, функціонал.

• Бюджети

• Тендери з рекламними агенціями.

Маркетинг директор

ХХХХ

Нерухомість та Девелопмент

1 рік 9 місяців

12.2017 - 09.2019

Забудовник житлової та комерційної нерухомості у Київській області РЕЗУЛЬТАТ

Створено нову торгову марку для нового житлового комплексу.

Знижено вартість ліда до 650 грн (середня по ринку 750 грн.), покращено показники кола центру на 20%.

Збільшено конверсію на 35%

• Аналіз, дослідження ринку та споживачів. Цінності.

• Бренд стратегія нового РК,

• Впровадження моделі СJ - виставкові квартири: підбір планування та дизайнів, меблювання.

• Маркетингова стратегія формат – все для щасливого життя

• Комунікаційна стратегія. Медіа-план. Бюджети

• Стратегія воронки продажів. Тактика. Метрики. контроль

• Програми лояльності. Розстрочка. Акції. Послуги. Послуги.

• Підбір підрядників та персоналу

• Автоматизація комунікацій. Коллтрекінг, впровадження

Директор по маркетингу

Маревен Фуд Україна

FMCG

3 місяці

07.2014 - 10.2014

FMCG ООО Маревен Фуд Україна, ТМ Роллтон.

Ціль: Зростання частки ринку з 4% до 50% на 2017 рік. Знання торгової марки лише на рівні 60%.РЕЗУЛЬТАТ Показник Brand Awareness ТМ з 23% до 55% по ММІ в 1-шу рекламну кампанію. Частка ринку із 4% зросла до 30%. За 3 місяці 2014 року!ФАКТОРИ РОСТУ Умови на вході: у 2014 році Мівіна – лідер-монополіст з часткою ринку 96%.Роллтон лише 4%. Амбітний проєкт – побороти монополіста з 20-річною історією.Команда вирішувала завдання:- Встати на полицю,- Сформувати знання торгової марки,- Знайти правильне позиціювання,- Підтвердити українське виробництво та відмежуватися від російського коріння ТМ,- Створити якісні комунікації. • Стратегія позиціювання складалася з 2-х частин: якість продукту з переходом до кулінарного бренду

• Перша рекламна кампанія повідомляла: «Завжди смачніше – завжди вигідніше» і наголошувала на якості продукції та її українському походженні. Бренд мав стати своїм, українським.

• Паралельно було запущено масштабну кампанію BTL – мотивувалися всі – дистриб'ютори, власники торгових точок, продавці та покупці. • Так ми стали на полиці за 3 місяці (без входу до національних мереж) частка ринку зросла на 30%.

• Запуск новинок. Зміна позиціювання – запущено серію макаронів за формою «гнізда» з 4 смаками. Бізнес-план новинок.

• Реклама на телебаченні, транспорті, метро, оон.

директор по маркетингу

ГК Альянс

FMCG

1 рік 5 місяців

03.2013 - 08.2014

ГК Альянс Більше 2000 працівників

Фірмова мережа, modern trade, прямі продажі, дистрибуція, HoReCa, мережі АЗС http://zhmk.com.ua/

ЗАДАЧІ: збільшення продажів у 2 рази за рік в натуральному виразі РЕЗУЛЬТАТ: Обсяг продажів збільшений у 2,25 рази, з 9 місця на 5! Зростання EBITDA (квітень 2013 – липень 2014 р.р.).

Капіталізація бізнесу новими торговими марками: ТМ Гранд філе,

ТМ XXL, ТМ Gremio de la Carne серія , серія ск ковбас.

Змінено структуру портфельного прибутку у бік високомаржинальних SKU з тривалим терміном зберігання.

Вперше в Україні випущено іміджевий продукт для реклами - сосиски завдовжки 22 см ТМ XXL

Вихід у сегмент нового покупця з брендованою фасованою упакуванням.Т

оргові марки - лідери якості в Україні.

ФАКТОРИ РОСТУ

• Взято курс на капіталізацію бізнесу нематеріальними активами – новими торговими марками

• Стратегічний аналіз та дослідження для випуску нових продуктів • Запуск продуктів флагманів

• Бізнес-план нових позицій

• Курс на випуск високомаржинальних продуктів із тривалим терміном зберігання

• Ефективне управління асортиментом собівартістю, ціною, маржинальним доходом

• Запроваджено планування, звітність на рівні передових міжнародних компаній.

• Впроваджено категоризацію торгових точок та асортиментні матриці • Вихід у нові канали збуту – HoReCa, мережі АЗС – новий асортимент • Ребрендинг корпоративної торгової марки, full брендинг нових торгових марок та продуктів

• Покращена якість продукції – лідери з якості в Україні

• Сертифікація ISO 9001 та 22000

• Створено сильний департамент маркетингу. Нові відділи - прогнозу та аналізу, досліджень, мерчандайзингу, промоутерів.

• Програми просування – ATL BTL.

• Контроль показників Вrand Awareness - знання ТМ, СТ, Share of market, ND, off take, SKU/GM

• Вперше у компанії впроваджено sales book, стандарты мерчандайзингу, презентації новинок, on-line системи тестування знання продуктів, умов промоцій.

• Впроваджено навчання торгових команд асортименту, мотиваційні дегустації

• Створено 1-й корпоративний сайт компанії

Директор по маркетингу

Макро Плюс

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

9 років 7 місяців

03.2003 - 10.2012

Роздрібні мережі, e-commerce. Дистрибуція, modern trade, BtoB. Завдання на вході – отримати ексклюзивні права дистрибуції на торгові марки Parker, Waterman. У портфелі компанії було 3 торгові марки на канцелярському ринку Parker, Waterman та торгова марка 3М.

СТРАТЕГІЧНІ РЕЗУЛЬТАТИ Реформація бізнесу, запущені нові бізнес напрямки, стартапи в ритейл, власні торгові марки. Вперше в Україні було створено омніканальні роздрібні мережі. Мережа ділових аксесуарів - парасолька ATTRIBUTE ATTRIBUTE TIME, SWISS ATTRIBUTE та PIQUADRO. Являюсь автором 1-ї в Україні торгової мережі ділових аксесуарів ATTRIBUTE

BtoС ритейл:Електрона комерція та торгові мережі

• Статус компанії – основний мультиканальний ритейл оператор бізнес аксесуарів та fashion годинників.

• Портфель компанії розширений від 3-торгових марок до 35 під роздрібні мережі, інтернет магазин та дистрибуцію.

• Створено національний зонтичний бренд ATTRIBUTE для 3-х мереж: ATTRIBUTЕ, ATTRIBUTE TIME, SWISS ATTRIBUTE

• Запуск міжнародної мережі PIQUADRO.

• Реалізовано модель омніканальності, модель Click & Bricks

• Реалізовано сучасні технології Суstomer service.

• Сформовано концепт дизайни для кожного ритейлу бренду.

• Рекламні кампанії та івентиНапрямок BtoB:

• Створено корпоративну торгову марку монтажних стрічок Іndsol • Впроваджено сучасні технології Суstomer service. Програми лояльності.

• Запущено інтернет магазин

• Дистрибуція Scapa, 3М, Іndsol Напрямок - дистрибуція:Выведено на рынок України 35 глобальних брендів. Стратегічні бренди:

• Parker, Waterman. компанія Newell Rubbermaid. Caran d'Ache ШвейцаріяVersace, S. Ferragamo, Valentino.

• TIMEX. Cross. Sheaffer. 3М. США • PIQUADRO.Tavecchi. Philip Laurence. Італія

• Victorinox. Корпорация Victorinox, Wenger. Швейцарія

• De Rosa Rinconada. Уругвай

• Philippi. Германія

• Tateossian, Thompson of London. Scapa. Англія

• Dalvey. Шотландія

Навчалась в 1 закладі

МІМ Київ & Carnegie Mellon University, Pittsburgh

МВА

Київ, 2013

Володіє мовами

Англійська

середній

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Польська

середній

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Светлана

Директор по маркетингу

Київ

Голосіївський район, Святошинський район, Солом'янський район, Шевченківський район

3 000 $

44 роки

Активно шукає роботу

повна зайнятість, проектна робота

Характер роботи: віддалена робота, гібридна

Оновлено 6 днів тому