Працював в 8 компаніях 21 рік 7 місяців
Транспорт та Логістика, Промисловість та Виробництво, АПК (Агропромисловий комплекс)
Заступник директора з операційної діяльності
АТ "УкрПошта"
Транспорт та Логістика
1 рік 5 місяців
11.2021 - 04.2023
-переміщення сортувального об’єкту м.Дніпро дозволило автоматизувати процеси та збільшити пропускну здатність в 2 рази;
-запущено в роботу додатково 95 одиниць техніки (пересувні відділення поштового зв’язку);
-реалізовано запуск відправлень залізничним транспортом (скорочення термінів доставки на 1-2 доби);
-модернізовано сортувальні об’єкти Павлоград, Кам’янське (дозволило збільшити пропускну здатність на 30%);
Ключові напрямки:
-керування операційною вертикаллю:
Транспортний участок (248 од.);
Сортувальні об’єкти: м.Дніпро, Кривий Ріг, Павлоград, Нікополь, Кам’янське, Верхньодніпровськ;
Роздрібна база;
Склад товарно-матеріальних цінностей;
Відділ техгології;
Ділянкі кур’єрської доставкі: Дніпро, Кривий Ріг, Кам’янське; Диспетчерська служба;
Центр обслуговування корпоративних клієнтів;
Директор з розвитку
ТОВ "Райське Джерело"
Промисловість та Виробництво
8 місяців
10.2020 - 06.2021
- збільшив рентабельність продаж в сегменті B2B (з -3,3% до +15%);
- впровадив систему KPI для відділу по работі з дебіторською заборгованістю (зменьшення заборгованості що протерміновано на 50%);
- удосконалив систему KPI для дистрибуції (покращення показників якості: успішність на першу ТД 100%; своєчасність доставки, покращення показника на +5,4%; зменьшення повернень замовлень на -10,8%; зменьшення витрат на 1 замовлення на -16,8%);
Ключові напрямки:
- управління відділом по работі з корпоративними клієнтами, відділом по работі с дебіторської заборгованості;
- операційна коорденація взаємодії між підрозділами: клиєнтський сервіс, дистрибуція, маркетинг, IT, юридичний відділ, бухгалтерія;
- залучення нових клієнтів;
- участь в тенедрах (цінова пропозиція, підготовка тендерной документації, контроль виконання тендерних договорів);
- впровадження мотиваційних систем, KPI, для відділів по роботі з корпоративними клієнтами, дебіторської заборгованості, дистрибуції;
- моніторинг ринку конкурентів, підготовка пропозицій на акційні продукти;
- робота з претензіями та запереченнями;
Директор департаменту продажів та маркетингу
ТОВ Ін-Тайм
Транспорт та Логістика
2 роки 6 місяців
08.2017 - 02.2020
- збільшив продаж в сегментах В2B та B2C на +33%, збільшив частку корпоративних продажів на +15,8%;
- підключив VIP-клиєнтів з щомісячним обсягом 500000+грн;
- розробив та впровадив спільні акції з клиєнтами компанії, що дозволило збільшити продажі;
- збільшив рентабельність продажів на +18,8%;
- покращив якість обслуговування корпоративних клиєнтів (за рахунок формування спеціалістів КАМ, оптимізації процесів);
Ключові напрямки:
- управління департаментом (44 од.): відділ активних продажів (м.Київ та Регіони), відділ підтримки клієнтів, аналітики, маркетинга;
- виконання планових показників доходу;
- операційна координація взаємодії між підрозділами: логістика, контакт центр, технологія, IT, бухгалтерія;
- розробка стратегії на збільшення корпоративних та роздрібних продажів;
- залучення нових клиєнтів;
- розробка нових продуктів;
- розробка маркетингових та PR активностей;
- робота с аналітикой: аналіз ринку конкурентів, розрахунки ефективності угод, складання бюджету доходів, аналіз існуючих спец.пропозицій клиєнтів;
- участь в тендерах;
- контроль дебіторської заборгованості;
- розробка, впровадження та контроль за системой мотивації відділу продажів;
- адаптація та контроль за системой персональних умов для клиєнтів;
- впровадження системы CRM для відділу продажів та відділу підтримки;
- адаптація умов клиєнтів до операціонних можливостей компанії;
- навчання підлеглих працівників, організація та проведення тренінгів;
Заступник генерального директора
Ін Тайм, ТОВ
Транспорт та Логістика
8 місяців
12.2016 - 08.2017
- знизив витрати на 20%;
- реструктуризував кредиторську заборгованість;
- залучення кредитних коштів (отримано max.розмір кредитування);
Ключові напрямки:
- операційна координація взаємодії між підрозділами: фінанси, логістика, продажі та маркетинг, контакт центр, технологія, IT, бухгалтерія, СБ;
- зутсрічи з клиєнтами та постачальниками компанії, погодження умов співпраці, вирішення спірних питань;
- контроль реалізації проєктів розвитку компанії в межах загальної стратегії;
Заступник фінансового директора
Ін Тайм, ТОВ
Транспорт та Логістика
9 років 7 місяців
05.2007 - 12.2016
Ключові напрямки:
- формування бюджета компанії, контроль виконання бюджета;
- контроль та розподіл грошових потоків;
- контроль дебіторської заборгованості;
- формування управлінської звітності;
- робота з банками із залученя коштів;
- робота з лізінговими компаніями по придбанню обладнання та техніки;
- участь в тендерах;
- розробка та впровадження систем мотивації для співробітників;
- впровадження системи бюджетування;
Менеджер з регіонального развитку
Ін Тайм, ТОВ
Транспорт та Логістика
6 місяців
11.2006 - 05.2007
Ключові напрямки:
- розвиток філіальної мережі, відкриття відділень;
Керівник планово-еконономічного відділу
ВАТ "Запорізький хлібозавод №5" (ТМ "Хлібодар")
Промисловість та Виробництво
7 місяців
04.2006 - 11.2006
Ключові напрямки:
- складання кошторисів та калькуляцій на основні послуги і продукціющо реалізується;
- складання та контроль виконання плана доходу та витрат підприємства;
- робота з контролючими органами та установами;
- нормування праці;
- контроль постачання підпріємства основними и допоміжними матеріалами;
Экономист
ЗФ ДП "ДП Агросервіс 2000" (ТМ "Хлібодар")
АПК (Агропромисловий комплекс)
5 років 5 місяців
11.2000 - 04.2006
Ключові напрямки:
- робота з роздрібними та корпоративними постачальниками с/г культур на переробку;
- організація закупівлі с/г культур на виконання тендерних контрактів;
- організація єкспортних операцій побічних продуктів переробки через Бердянський МП;
- формування калькуляцій на послуги;
- участь в формуванні бюджета компанії, контроль виконання бюджета;
- участь в формуванні управлінської звітності;
- контроль закупівлі, організація тендерів на постачання основних матеріалів;
Ключова інформація
- робота с клієнтами B2B и B2C (збільшив продаж в сегментах В2B и B2C на +33%, збільшив частку корпоративних продаж на +15,8%);
- ведення перемов з клієнтами категорій від роздрібу до VIP;
- організація спільних акцій з клиєнтами;
- робота с аналітикой та ключовими показаниками;
- досвід управління персоналом. Формування та навчання персоналу;
- впровадження систем KPI (дистрибуція, відділ по роботі з дебіторської заборгованості, КАМ, менеджери активних продаж);
Навчався в 1 закладі
ЗІЕІТ
Фінансово-еконімічний, економіст
Запоріжжя, 2000
Курси, тренінги, сертифікати
Mercury professional MSS - "Комплексна програма развитку продаж В2В"
Максим
Максим
Директор з продажів, Операційний директор, Регіональний директор
Київ
Готовий переїхати: Дніпро, Запоріжжя
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Оновлено 1 день тому