Працював в 8 компаніях   21 рік 7 місяців

Транспорт та Логістика, Промисловість та Виробництво, АПК (Агропромисловий комплекс)

Заступник директора з операційної діяльності

АТ "УкрПошта"

Транспорт та Логістика

1 рік 5 місяців

11.2021 - 04.2023

-переміщення сортувального об’єкту м.Дніпро дозволило автоматизувати процеси та збільшити пропускну здатність в 2 рази;

-запущено в роботу додатково 95 одиниць техніки (пересувні відділення поштового зв’язку);

-реалізовано запуск відправлень залізничним транспортом (скорочення термінів доставки на 1-2 доби);

-модернізовано сортувальні об’єкти Павлоград, Кам’янське (дозволило збільшити пропускну здатність на 30%);

Ключові напрямки:

-керування операційною вертикаллю:

Транспортний участок (248 од.);

Сортувальні об’єкти: м.Дніпро, Кривий Ріг, Павлоград, Нікополь, Кам’янське, Верхньодніпровськ;

Роздрібна база;

Склад товарно-матеріальних цінностей;

Відділ техгології;

Ділянкі кур’єрської доставкі: Дніпро, Кривий Ріг, Кам’янське; Диспетчерська служба;

Центр обслуговування корпоративних клієнтів;

Директор з розвитку

ТОВ "Райське Джерело"

Промисловість та Виробництво

8 місяців

10.2020 - 06.2021

  • збільшив рентабельність продаж в сегменті B2B (з -3,3% до +15%);
  • впровадив систему KPI для відділу по работі з дебіторською заборгованістю (зменьшення заборгованості що протерміновано на 50%);
  • удосконалив систему KPI для дистрибуції (покращення показників якості: успішність на першу ТД 100%; своєчасність доставки, покращення показника на +5,4%; зменьшення повернень замовлень на -10,8%; зменьшення витрат на 1 замовлення на -16,8%);

Ключові напрямки:

  • управління відділом по работі з корпоративними клієнтами, відділом по работі с дебіторської заборгованості;
  • операційна коорденація взаємодії між підрозділами: клиєнтський сервіс, дистрибуція, маркетинг, IT, юридичний відділ, бухгалтерія;
  • залучення нових клієнтів;
  • участь в тенедрах (цінова пропозиція, підготовка тендерной документації, контроль виконання тендерних договорів);
  • впровадження мотиваційних систем, KPI, для відділів по роботі з корпоративними клієнтами, дебіторської заборгованості, дистрибуції;
  • моніторинг ринку конкурентів, підготовка пропозицій на акційні продукти;
  • робота з претензіями та запереченнями;

Директор департаменту продажів та маркетингу

ТОВ Ін-Тайм

Транспорт та Логістика

2 роки 6 місяців

08.2017 - 02.2020

  • збільшив продаж в сегментах В2B та B2C на +33%, збільшив частку корпоративних продажів на +15,8%;
  • підключив VIP-клиєнтів з щомісячним обсягом 500000+грн;
  • розробив та впровадив спільні акції з клиєнтами компанії, що дозволило збільшити продажі;
  • збільшив рентабельність продажів на +18,8%;
  • покращив якість обслуговування корпоративних клиєнтів (за рахунок формування спеціалістів КАМ, оптимізації процесів);

Ключові напрямки:

  • управління департаментом (44 од.): відділ активних продажів (м.Київ та Регіони), відділ підтримки клієнтів, аналітики, маркетинга;
  • виконання планових показників доходу;
  • операційна координація взаємодії між підрозділами: логістика, контакт центр, технологія, IT, бухгалтерія;
  • розробка стратегії на збільшення корпоративних та роздрібних продажів;
  • залучення нових клиєнтів;
  • розробка нових продуктів;
  • розробка маркетингових та PR активностей;
  • робота с аналітикой: аналіз ринку конкурентів, розрахунки ефективності угод, складання бюджету доходів, аналіз існуючих спец.пропозицій клиєнтів;
  • участь в тендерах;
  • контроль дебіторської заборгованості;
  • розробка, впровадження та контроль за системой мотивації відділу продажів;
  • адаптація та контроль за системой персональних умов для клиєнтів;
  • впровадження системы CRM для відділу продажів та відділу підтримки;
  • адаптація умов клиєнтів до операціонних можливостей компанії;
  • навчання підлеглих працівників, організація та проведення тренінгів;

Заступник генерального директора

Ін Тайм, ТОВ

Транспорт та Логістика

8 місяців

12.2016 - 08.2017

  • знизив витрати на 20%;
  • реструктуризував кредиторську заборгованість;
  • залучення кредитних коштів (отримано max.розмір кредитування);

Ключові напрямки:

  • операційна координація взаємодії між підрозділами: фінанси, логістика, продажі та маркетинг, контакт центр, технологія, IT, бухгалтерія, СБ;
  • зутсрічи з клиєнтами та постачальниками компанії, погодження умов співпраці, вирішення спірних питань;
  • контроль реалізації проєктів розвитку компанії в межах загальної стратегії;

Заступник фінансового директора

Ін Тайм, ТОВ

Транспорт та Логістика

9 років 7 місяців

05.2007 - 12.2016

Ключові напрямки:

  • формування бюджета компанії, контроль виконання бюджета;
  • контроль та розподіл грошових потоків;
  • контроль дебіторської заборгованості;
  • формування управлінської звітності;
  • робота з банками із залученя коштів;
  • робота з лізінговими компаніями по придбанню обладнання та техніки;
  • участь в тендерах;
  • розробка та впровадження систем мотивації для співробітників;
  • впровадження системи бюджетування;

Менеджер з регіонального развитку

Ін Тайм, ТОВ

Транспорт та Логістика

6 місяців

11.2006 - 05.2007

Ключові напрямки:

  • розвиток філіальної мережі, відкриття відділень;

Керівник планово-еконономічного відділу

ВАТ "Запорізький хлібозавод №5" (ТМ "Хлібодар")

Промисловість та Виробництво

7 місяців

04.2006 - 11.2006

Ключові напрямки:

  • складання кошторисів та калькуляцій на основні послуги і продукціющо реалізується;
  • складання та контроль виконання плана доходу та витрат підприємства;
  • робота з контролючими органами та установами;
  • нормування праці;
  • контроль постачання підпріємства основними и допоміжними матеріалами;

Экономист

ЗФ ДП "ДП Агросервіс 2000" (ТМ "Хлібодар")

АПК (Агропромисловий комплекс)

5 років 5 місяців

11.2000 - 04.2006

Ключові напрямки:

  • робота з роздрібними та корпоративними постачальниками с/г культур на переробку;
  • організація закупівлі с/г культур на виконання тендерних контрактів;
  • організація єкспортних операцій побічних продуктів переробки через Бердянський МП;
  • формування калькуляцій на послуги;
  • участь в формуванні бюджета компанії, контроль виконання бюджета;
  • участь в формуванні управлінської звітності;
  • контроль закупівлі, організація тендерів на постачання основних матеріалів;

Ключова інформація

  • робота с клієнтами B2B и B2C (збільшив продаж в сегментах В2B и B2C на +33%, збільшив частку корпоративних продаж на +15,8%);
  • ведення перемов з клієнтами категорій від роздрібу до VIP;
  • організація спільних акцій з клиєнтами;
  • робота с аналітикой та ключовими показаниками;
  • досвід управління персоналом. Формування та навчання персоналу;
  • впровадження систем KPI (дистрибуція, відділ по роботі з дебіторської заборгованості, КАМ, менеджери активних продаж);

Навчався в 1 закладі

ЗІЕІТ

Фінансово-еконімічний, економіст

Запоріжжя, 2000

Курси, тренінги, сертифікати

Mercury professional MSS - "Комплексна програма развитку продаж В2В"

Киев, 2017

Максим

Директор з продажів, Операційний директор, Регіональний директор

Київ

Готовий переїхати: Дніпро, Запоріжжя

48 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 1 день тому