Працював в 5 компаніях   9 років 3 місяці

FMCG

Дивізійний менеджер центрально-західного регіону

ТОВ Соломія

FMCG

2 роки 10 місяців

11.2021 - 09.2024

Обов'язки:Формування стратегічного та тактичного розвитку території та компанії в цілому. Пропозиції щодо підвищення рентабельності роботи підрозділу. Налагодження взаємовигідних відносин зі стратегічними та новими клієнтами. Збір інформації про ситуацію на території та аналіз її. Контроль роботи відділу продажу, відділу реалізації та маркетингу з метою збільшення обсягу продажу та частки ринку компанії. Розрахунок окупності маркетингових заходів. Відстеження та дотримання цінової політики у місті та регіонах. Розробка та реалізація програм, спрямованих на просування продукції. Бюджетування: розробка, узгодження бюджету підрозділу. Розробка нової ТМ, з аналізом та розрахунком витрат на весь цикл.

Заступник Комерційного директора

Львівська Пивна Компанія

FMCG

1 рік

07.2020 - 07.2021

Обов'язки:Управління відділом продажів, планування роботи відділу (ідеологія, цілі, завдання, мотивація), підбір, адаптація та навчання співробітників, проведення переговорів з ключовими клієнтами та Локальними мережами, складання звітності, ведення, підтримання та розвиток клієнтської бази, створення мотиваційних програм для різних відділів продажу, виконання планів вторинних та первинних продажів,доонтроль та стан дебіторської та кредиторської заборгованостей клієнтів, проведення переговорів з виробниками, обговорення комерційних умов, складання програм просування ТМ на ринку, запуск та узгодження акцій у локальних мережах, контроль оборотності товару на складі, контроль та прогнозне збільшення товару на складі під час проведення трейд маркетингових активностей

Керівник проекту (Напої+, Вітмарк)

CTC Group

FMCG

6 місяців

01.2020 - 07.2020

Обов'язки: Повний супровід розвитку торгових марок (Напої+, Вітмарк) на дистриб'юторі, керування роботою філій: м. Київ, м. Житомир, м. Чернігів, м. Біла Церква. Контроль роботи команд виробника, понад 200 Торгових агентів. Нарахування ЗП, контроль ПДЗ, зведення маркетингових бюджетів відповідно до комерційних умов. Участь у перемовних процесах із виробниками, складання ком умов, складання річного бюджету, контроль ціноутворення, контроль оборотності товару на складі, виконання планів первинних та вторинних продажів, контроль нарахування бонусів.

Менеджер з питань регіонального розвитку

SG Production (ТЕТ, Грейс)

FMCG

1 рік 3 місяці

10.2018 - 01.2020

Обов'язки: Розробка стратегії розвитку території чайної групи. Збільшення кількісної та якісної дистрибуції на території більш ніж на 100%. Робота з існуючими командами дистриб'юторів, проведення ранкових та вечірніх зборів, постановка та контроль виконання завдань команд, формування та економічне обґрунтування мотиваційних програм. Розробка трейд маркетингових заходів на території та економічний розрахунок. Проведення якісних переговорів з локальними мережами як річних, так і з питань розвитку бренду в мережі. Пошук та проведення переговорів із новими дистриб'юторами, контроль дебіторської заборгованості. Проведення аналізу та сторчеків на території, проведення спільних візитів, польових тренінгів із СВ, ТП. Проведення презентацій, дегустацій та тренінгів для торгових команд. Участь у підборі торгового персоналу.

Менеджер з питань регіонального розвитку

ТОВ «УКРОЛІЯ»

FMCG

3 роки 5 місяців

04.2015 - 09.2018

Обов'язки: Розробка стратегії розвитку території. Збільшення кількісної та якісної дистрибуції на території м. Києва, Київської області м. Біла Церква (АКБ із 490ТТ до 2800 ТТ). Робота з існуючими командами дистриб'юторів, проведення ранкових та вечірніх зборів, постановка та контроль виконання завдань команд, формування мотиваційних програм. Розробка маркетингових заходів біля. Проведення якісних переговорів із локальними мережами. Складання бізнес плану зі створення вузько-фокусної команди та ексклюзивної команди на дистриб'юторі. Робота одночасно з 15 дистриб'юторами на території. Підключення нових дистриб'юторів, контроль за дебіторською заборгованістю. Проведення сторчеків на території (100 ТТ на тиждень), проведення спільних візитів із СВ, ТП. Проведення презентацій, проведення тренінгів для торгових команд.

Ключова інформація

ПРОФЕСІЙНІ НАВИКИ І ЗНАННЯ• Принципи внутрішньокорпоративного навчання.• Ефективний вибір персоналу.• Організація роботи задля досягнення максимальних показників.• Повне подолання заперечень із будь-яким типом людей.• Вивчення НЛП принципів. Ефективне застосування.• Вивчення принципів дистрибуції.

Навчався в 2 закладах

Приватне акціонерне товариство "Вищий навчальний заклад "Міжрегіональна Академія управління персоналом"

Менеджмент Організації

Київ, 2007

Прилуцьке медучилище

Фельдшер.

Київ, 2000

Юрій Вікторович

Національний менеджер Комерційний директор, Керівник відділу продажів та інше.

Київ

43 роки

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 1 день тому