Працював в 10 компаніях   16 років 9 місяців

Транспорт та Логістика, Нерухомість та Девелопмент, Архітектурні та дизайнерські бюро, Будівництво, Фінансові послуги

Начальник відділу аналітики та планування

Укрпошта

Транспорт та Логістика

5 місяців

12.2023 - до теперішнього часу

  • Планування та прогнозування (місяць, квартал, рік) обсягів продажів та доходів від продажу послуг у розрізі каналів продажів, видів послуг та центрів надання послуг відповідно до розрахункової динаміки.
  • Синхронізація фактичних даних обсягів продажів та доходів, вивантажених з різних систем обліку, за допомогою Power Query та Power Pivot.
  • Аналіз відхилень факт/план та факт/прогноз.
  • Підготовка презентацій за результатами роботи.
  • Розробив на налаштував облікову систему аналізу результатів роботи менеджерів з продажу за допомогою Google Tabs, яка оновлюється в режимі реального часу у вигляді зведеного звіту Excel за індивідуальними аналітиками для різних груп користувачів.

Фінансовий консультант

Імпорт Сервіс Групп, ТОВ

Транспорт та Логістика

4 роки 3 місяці

06.2019 - 09.2023

  • Відновлення та формування регулярної управлінської звітності;
  • підготовка Ad-hoc звітів;
  • розробка довідників аналітик та форм управлінської звітності;
  • синхронізація даних з різних систем обліку;
  • створення інтерактивних звітів за допомогою засобів моделювання даних у Power BI та Excel.

Фінансовий директор

"Променад", Група будівельних Компаній

Нерухомість та Девелопмент

5 місяців

02.2019 - 07.2019

  • Управління фінансовою службою групи Компаній;
  • відновлення та форматування управлінської звітності;
  • забезпечення виконання нормативів щодо оподаткування;
  • підготовка пакетів документів для залучення банківського фінансування;
  • формування бюджету РГК та контроль його виконання.

Фінансовий аналітик

AVG, Група компаній

Архітектурні та дизайнерські бюро

1 рік 9 місяців

05.2017 - 02.2019

  • Надання регулярної управлінської звітності (Cash Flow, P&L, BS) як за напрямами діяльності у розрізі ЦФО, так і консолідованою за групою Компаній;
  • надання додаткової звітності на запит внутрішніх користувачів;
  • бюджетування; розрахунок планової та фактичної собівартості проектів; розрахунок коефіцієнтів розподілу "Адміністративних витрат" на напрямки діяльності;
  • оптимізація оподаткування (разом із головним бухгалтером);
  • узгодження договорів;
  • консолідація заявок на платежі та подальше узгодження реєстрів платежів;
  • облік касових операцій та звітність підзвітних осіб;
  • розробка опису бізнес-процесів фінансового департаменту.

Фінансовий менеджер

Петрівський Квартал

Будівництво

9 місяців

08.2016 - 05.2017

  • Управління фінансовими ресурсами проектів;
  • надання регулярної управлінської звітності;
  • складання та узгодження реєстрів платежів;
  • контроль відповідності бюджетів за видами робіт, розцінками та обсягами;
  • складання прогнозних бюджетів проектів, оцінка їхньої ефективності за ключовими показниками (NPV, IRR).
  • участь у розробці регламентних документів фінансового відділу;
  • участь у стандартизації бізнес-процесів;
  • оптимізація формату управлінської звітності;
  • автоматизація процесів трансформації звітів із 1С у зведені таблиці Excel.

Фінансовий директор

ГЕРЦ

Будівництво

2 роки

07.2014 - 07.2016

  • Реєстрація Компанії-нерезидента та управління господарською діяльністю з моменту реєстрації;
  • розробка та впровадження фінансово-правової схеми роботи Компанії-нерезидента у сфері будівництва та проектування;
  • легалізація співробітників-нерезидентів Компанії;
  • податкове планування та оптимізація оподаткування Компанії-нерезидента;
  • забезпечення підприємства грошима, необхідніми для оплати адміністративних витрат;
  • ведення управлінської звітності підприємства;
  • планування платежів;
  • контроль руху та цільового використання фінансових ресурсів, виконання договірних зобов'язань;
  • переговори із контрагентами;
  • контроль та аналіз витрат, заходи щодо оптимізації витрат;
  • платежі "Клієнт-Банк".

Фінансовий менеджер

ГЕРЦ, КУБП

Будівництво

2 роки 10 місяців

08.2011 - 06.2014

  • Управління фінансовими ресурсами будівельних проектів;
  • надання управлінської звітності інвесторам у затвердженому форматі;
  • координація роботи та взаємодія з проектним департаментом та департаментом ІДД;
  • надання звітної фінансової інформації Замовникам;
  • узгодження бюджету та графіка фінансування проектів;
  • забезпечення проектів банківськими гарантіями.

Заступник генерального директора

Компанія з управління активами ГЕРЦ

Фінансові послуги

3 роки 5 місяців

03.2008 - 08.2011

  • Участь у розробці та впровадженні схеми оптимізації оподаткування реалізованих об'єктів житлового будівництва з використанням цінних паперів («заставні»);
  • проведення з потенційними клієнтами попередніх переговорів, надання юридичних консультацій та подальший повний документальний супровід угод щодо реалізації об'єктів житлового будівництва (Забудовник, Банк, нотаріус, Компанія з управління активами, Клієнт) з використанням цінних паперів («заставні»);
  • фінансовий моніторинг операцій, що проводяться на підприємстві;
  • подання інтересів підприємства у судах різних інстанцій при суперечках із державними контролюючими органами.

Заступник директора

Фінансова компанія ГЕРЦ

Фінансові послуги

11 місяців

08.2007 - 07.2008

  • Організація роботи та управління персоналом;
  • проведення попередніх переговорів з потенційними клієнтами, надання юридичних консультацій та подальше укладання договорів про участь у фондах фінансування будівництва;
  • пошук, проведення переговорів та укладання договорів із забудовниками, банками, страховими компаніями.
  • моніторинг законодавства, пов'язаного з діяльністю підприємства.

Провідний економіст

Фінансовая компанія ГЕРЦ

Фінансові послуги

1 місяць

07.2007 - 08.2007

  • Контроль виконання сторонами договірних зобов'язань;
  • ведення документообігу підприємства;
  • ведення звітності фондів фінансування будівництва, у тому числі консолідованої;
  • облік та контроль фінансових потоків підприємства.

Ключова інформація

  • Формування фінансової звітності відповідно до МСФЗ: PnL, Balance Sheet, Cash Flow;
  • розробка управлінської звітності з "0" та її автоматизація;
  • впевнений користувач 1С 7.7, 8.3;
  • просунутий користувач Excel, Power Query;
  • створюю звіти з інтерактивною візуалізацією даних у Power BI.

Навчався в 2 закладах

Межрегіональна Академія управління персоналом

Факультет "Правознавство", спеціальність "Комерційне і трудове право"

Киев, 2015

Донецький державний університет економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського

Обліково-фінансовий факультет, спеціальність "Облік та аудит"

Донецк, 2002

Володіє мовами

Англійська

середній

Російська

вільно

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Українська

вільно

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Курси, тренінги, сертифікати

Бізнес - аналітик в IT

Киев, 2022

Компьютерна Академія "ШАГ"

МСФО ACCA DipIFR (рус)

Киев, 2020

PricewaterhouseCoopers

Податкова оптимізація 3.0. Інструменти та стратегії.

Киев, 2019

Спеціалізований практикум від ЛІГА:ЗАКОН

CIMA Cert PM «Керування ефективністю операцій»

Киев, 2018

Курс "Фінансове моделювання в Excel"

Киев, 2018

Формування фінансової звітності відповідно до МСФЗ

Киев, 2018

Level 4 Certificate in International Accounting Standarts and IFRS, International Association of Bookkeepers.

Курс "Фінансовий директор"

Киев, 2018

Курс "Excel для економічних розрахунків"

Киев, 2017

Андрій

Аналітик продажів

Київ

43 роки

повна зайнятість, неповна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота, гібридна, в офісі/на місці

Оновлено 2 місяці тому