Працювала в 5 компаніях   10 років 10 місяців

Телекомунікації / Зв'язок, Торгівля роздрібна / Retail, Транспорт та Логістика, Послуги для населення - інше

Фахівець відділу кадрів

Датагруп Volia

Телекомунікації / Зв'язок

8 місяців

09.2023 - 05.2024

Ведення по закріпленому участку кадрових процесів: прийняття на роботу, переведення, звільнення працівників, облік відпусток працівників, відрядження;

-облік робочого часу працівників (позмінні графіки), закриття періодів по зарплаті;

-зарплатний проект (збір даних, контроль та надання даних для бухгалтерії) ;

-оформлення трудових книжок працівників, зведених та особистих наказів по персоналу, підготовка документів до архівування;

-моніторинг лікарняних на сайті ПФУ, надання інформації по страховому стажу та внесення даних в програму для нарахування лікарняних;

-підготовка внутрішньої звітності з персоналу, всі види довідок для працівників;

-складання списків по військовозобов’язаним по закріпленій ділянці, внесення даних, звіти;

-подача звітності про прийнятих працівників через МЕДОК.

Провідний інспектор з кадрів

ТM STYLUS

Торгівля роздрібна / Retail

2 роки 1 місяць

08.2021 - 09.2023

Ведення повного циклу кадрового адміністрування (єдиний кадровик на підприємстві) ТОВ, ФОП. Впорядкування та впровадження всіх кадрових процесів на підприємстві, аудит кадрових документів, архів на підприємстві. Досвід проходження перевірок контролюючими органами. Ведення і облік військовозобов’язаних та призовників. Відпустки всі види. Табель обліку робочого часу. Штатний розпис. Довідки для працівників. Звіти по кадрам.

Інспектор з кадрів

Нова Пошта

Транспорт та Логістика

2 роки 11 місяців

09.2018 - 08.2021

Кадровий облік в повному обсязі великого підрозділу. Підсумований облік робочого часу, змінний графіки роботи. Присвоєння розрядів, програма адаптації працівників, стажування, зарплатні проекти, конфліктні ситуації. Всі види відпусток, ведення і облік призовників і військовозобов’язаних, охорона праці. Довідки для працівників. Взаємодія з HR підрозділом, бухгалтерія. Звіти по підрозділу.

HR-менеджер

ТОВ Бейбі ТРАНСФЕР

Послуги для населення - інше

1 рік 5 місяців

02.2017 - 07.2018

Пошук і підбір персоналу;обробка заявок на послуги; заключення і контроль за виконанням договорів, ведення та формування первинної документації (рахунки-фактури, видатко-прибуткові накладні, товарно-транспортні накладні, довіреності, акти виконаних робіт).

Менеджер з персоналу

ТОВ Джаз клуб

Торгівля роздрібна / Retail

3 роки 10 місяців

08.2013 - 06.2017

Пошук та підбір персоналу, формування кадрового резерву; розробка посадових інструкцій, положень про підрозділ, нормативних документів; організація навчання та контроль роботи.

Повне кадрове адміністрування підприємства.

Ключова інформація

Програми 1С 8.3, ЗУП, УПП, УЛК, М.Е.Doc, КИС, Awis, БИТРИКС, ЕДОК, ТІМС. Досвідчений користувач ПК MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook Express) навички роботи з Інтернетом (Internet Explorer, Opera) досконале володіння офісною технікою.

Навчалась в 2 закладах

Національний університет біоресурсів і природокористування України

Товарознавство і торговельне підприємництво

Київ, 2014

Київський технікум готельного господарства

товарознавство

Київ, 1991

Володіє мовами

Іспанська

базовий

Російська

вільно

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Курси, тренінги, сертифікати

Свідоцтво про підвищення кваліфікації (Міністерство освіти і науки України).

Київ, 2022

Підвищення кваліфікації

Сертифікат успішний курс кадровика

Київ, 2018

Тренінги, документи, питання.

Додаткова інформація

Особисті якості

Системне мислення, амбіційність, комунікація, управління проектами та процесами, проактивність.

Олена Миколаївна

Інспектор з кадрів

Київ

Голосіївський район, Печерський район, Подільський район

25 000 грн.

53 роки

Активно шукає роботу

повна зайнятість, неповна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота, гібридна

Оновлено 8 годин тому