Працював в 5 компаніях 25 років 2 місяці
Нерухомість та Девелопмент, Консалтинг / Аудит, Промисловість та Виробництво
Операционный директор
Рустлер Нерухомість Сервіс, ТОВ
Нерухомість та Девелопмент
8 років 2 місяці
11.2017 - до теперішнього часу
Основні обов'язки:
- організація ефективної взаємодії структурних підрозділів компанії;
- оперативний менеджмент підрозділів з управління об'єктами комерційної та промислової нерухомості;
- стратегічне планування та бюджетування діяльності підрозділів компанії на об'єктах нерухомості, що знаходяться в управлінні компанії;
- регулярний аналіз та контроль результатів діяльності компанії;
- участь у проведенні переговорів із клієнтами, розробка комерційних пропозицій для нових клієнтів;
- розробка структур підрозділів з урахуванням техніко-економічних характеристик об'єктів;
- управління адміністративно-технічними командами;аналіз витрат структурних підрозділів, оптимізація, коригування бюджетів тощо
СЕО
ООО "ЦентрІнвест" (БЦ Eleven)
Нерухомість та Девелопмент
4 роки 7 місяців
02.2014 - 08.2018
Основные обов'язки:
- керівництво фінансовою та господарською діяльністю групи компаній;
- організація, координація та контроль роботи підприємств, що входять до групи компаній;
- організація ефективної взаємодії структурних підрозділів підприємств;
- участь у формуванні бюджету та контроль його виконання;керування діючими об'єктами нерухомості;
- забезпечення цільового рівня завантаження БЦ, переговори з орендарями, залучення нових, утримання поточних;створення власної служби експлуатації бізнес-центру;
- набір та управління персоналом керуючої компанії бізнес центру;
- організація інфраструктурних сервісів у складі бізнес-центру (кафе);
- девелопмент комерційних об'єктів (на прилеглих до БЦ дільницях);
- коригування існуючих проектів;
- оптимізація з урахуванням зміни ринку комерційної нерухомості;
- аналіз економічної ефективності проекту;
- взаємодії з державними органами,координація процесів погодження дозвільної документації
Директор Департаменту професійних послуг та інвестицій
Knight Frank LLC
Нерухомість та Девелопмент
6 років 4 місяці
01.2007 - 04.2013
Основні обов'язки:
- менеджмент команди оцінювачів, консультантів та аналітиків для виконання робіт з оцінки та консалтингу;
- стратегічне планування роботи відділу, бюджетування, контроль результатів, розробка та контроль системи мотивації та оцінки персоналу.
- пошук та робота з клієнтами від ведення переговорів до закриття консалтингових проектів та орендних угод;
- виконання найскладніших робіт з оцінки та консалтингу, включаючи проекти змішаного типу, комерційну нерухомість;-
- Створення фінансових моделей різної складності з використанням MO Excel
- аналіз різних сегментів ринку нерухомості;
- визначення потенційно привабливих ніш для проекту;
- самостійне ведення окремих проектів щодо консалтингу, робота з клієнтами за погодженням результатів роботи.
- аналіз ринків, макроекономічний аналіз галузі, економіки звітів;оцінка та аналіз інвестиційних проектів, складання інвестиційних меморандумів;
- виконання робіт з оцінки об'єктів, багатофункціональних та цілісних майнових комплексів;
- розробка стратегії входу в сегмент для девелоперів (інвесторів), консалтинг з оптимізації та диверсифікації портфеля проектів;
- пошук фінансування для проектів;
- проектна робота з інвесторами, банками, девелоперськими компаніями, архітектурними бюро.навчання молодших спеціалістів оцінці та консалтингузалучення орендарів до об'єктів комерційної нерухомості (повний цикл від пошуку орендарів та розсилки комерційних пропозицій, обговорення договорів до закриття угод);
Директор
ТОВ «Сплайн»
Консалтинг / Аудит
2 роки 5 місяців
09.2004 - 01.2007
Основні обов'язки:
- створення та розвиток компанії;
- пошук та робота з клієнтами;
- оцінка промислових активів, включаючи шахти, цукрові заводи, елеватори та інші промислові об'єкти;
- оцінка з метою приватизації,
- робота з ФДМУ;
- оцінка об'єктів нерухомості
Начальник відділу праці фабрики окомкування
ВАТ «Центральний гірничо-збагачувальний комбінат»
Промисловість та Виробництво
4 роки 8 місяців
02.2000 - 09.2004
Основні обов'язки:
- Управління відділом (3 особи);
- Розробка посадових інструкцій;
- Розробка внутрішніх політик та положень щодо преміювання, мотивації персоналу по підприємству;
- Розробка різних внутрішніх положень у сфері праці та заробітної плати.Формування та розподіл фондів оплати праці між цехами та службами фабрики;
- контроль за нарахуванням заробітної плати відповідно до внутрішніх нормативних документів та КЗпП України;
- підготовка вихідної інформації щодо пільгових пенсій Список 1 та 2.
Ключова інформація
вільне володіння комп'ютером, MS Office
Навчався в 2 закладах
Міжнародний Інститут Бізнеса
центр Українського Товариства Оцінювачів, оцінювач
2004
Київський національний економічний університет, червоний диплом
факультет Економіки та Управління. Магістр економіки та управління
1995
Володіє мовами
Англійська
середній
Російська
рідна
Українська
рідна
Додаткова інформація
Сильные стороны:
аналітичний склад розуму, добре розвинене логічне мислення, швидко навчаюсь, командний гравець, постійно вдосконалюю рівень професійної підготовки, пунктуальний, обов'язковий, маю великий досвід опмізації проектів, розробки сценаріїв найбільш доцільного розвитку інвестиційних проектів
Андрей
Андрей
Керівник проекту, операційний директор

Київ
Працює, але відкритий для пропозицій
повна зайнятість
Оновлено 4 години тому