Працювала в 5 компаніях   12 років 5 місяців

Реклама та PR-послуги, Фінансові послуги, Послуги для бізнесу - інше, Транспорт та Логістика, Промисловість та Виробництво

Керівник колл центру

Hajus AG

Реклама та PR-послуги

5 місяців

12.2022 - 05.2023

- управління та організація роботи служби підтримки;
- побудова та впровадженням процесів, спрямованих на підвищення ефективності роботи;
- впровадження показника sla всередині компанії та при роботі з запитами клієнтів;
- розробка та удосконалення скриптів, алгоритмів роботи, стандартів обслуговування клієнтів;
- аналіз роботи та контроль знань операторів, організація навчання; - контроль якості та своєчасності виконання показників відділу;
- розробка систем мотивації, визначення KPI;
- підбір та адаптації співробітників;
- підтримка та вибудовування ефективних комунікацій із суміжними підрозділами;
- формування та ведення звітності.

Керівник департаменту по роботі з клієнтами

ТОВ «ІЗІ Кредит»

Фінансові послуги

1 рік 10 місяців

02.2021 - 12.2022

- створення та організація процесів ефективної роботи відділу продажів;
- зміна та організація роботи відділу збору;
- розробка періодичних аналітичних оглядів за результатами роботи департаменту та окремо відділів;
- розробка внутрішніх нормативних документів, скриптів, інструкцій;
- розробка, погодження та підписання нової мотивації працівників;
- розробка та узгодження KPI департаменту;
- забезпечення виконання KPI департаменту;
- навчання фахівців навичкам ефективних телефонних продаж та стягнення заборгованості;
- організація процесу формування та розсилки смс та листів клієнтам.

Керівник контакт-центру

4service

Послуги для бізнесу - інше

1 рік 8 місяців

04.2019 - 12.2020

- управління та організація роботи персоналу, підтримка командного духу в колективі;
- побудова та впровадженням процесів, спрямованих на підвищення ефективності роботи;
- розробка та удосконалення скриптів, алгоритмів роботи, стандартів обслуговування клієнтів;
- аналіз роботи та контроль знань операторів, організація навчання; - контроль якості та своєчасності виконання показників відділу;
- участь у розробці систем мотивації, визначення KPI;
- участь у підборі та адаптації співробітників;
- підтримка та вибудовування ефективних комунікацій із суміжними підрозділами;
- формування та ведення звітності.

Фахівець відділу статистики сервісу та якості

Нова Пошта, ТОВ / Новая Почта

Транспорт та Логістика

5 років 3 місяці

01.2014 - 04.2019

- ведення переговорів із підрядниками, укладання договору;
- запуск з «нуля» та супровід проекту з досліджень клієнтського досвіду;
- збір інформації прор потреби у дослідженні клієнтського досвіду інших підрозділів компанії;
- складання та контроль виконання бюджету з досліджень клієнтського досвіду;
- підготовка ТЗ для розробників, контроль за коректністю реалізації формування статистичної вибірки;
- підготовка анкет, сценаріїв проведення досліджень;
- оцифрування, підготовка та оформлення презентацій за результатами клієнтського досвіду;
- консультація колег із питань проведення досліджень.

Керівник відділу оптимізації розрахунків з клієнтами

ДП «Райське Джерело»

Промисловість та Виробництво

3 роки

12.2010 - 12.2013

- супровід договорів;
- розробка внутрішніх нормативних документів;
- погодження, підписання та подання на затвердження внутрішніх нормативних документів;
- ознайомлення працівників із затвердженими нормативними документами;
- забезпечення виконання KPI відділу;
- навчання спеціалістів відділу навичкам ефективного телефонного стягнення ДЗ;
- забезпечення дотримання трудової дисципліни працівниками відділу; -організація процесу формування та розсилки фінансових претензій на адресу боржників;
- організація та здійснення інформаційного супроводу судово-позовного етапу стягнення дебіторської заборгованості клієнтів Компанії.

Ключова інформація

Успішний досвід запуску проекту з досліджень клієнтського досвіду "з нуля"; Досвід проведення переговорів та укладання договорів; Досвід проведення навчання для колег; Досвід ведення договірної та створення навчальної документації. Проведення навчання співробітників компанії за програмою навчання Microsoft Excel (стандарт). Підготовка навчальних матеріалів для програми навчання "Основи програмування VBA для Excel"

Навчалась в 1 закладі

Европейський університет

Менеджмент організації

Черкаси, 2008

Володіє мовами

Англійська

нижче середнього

General English Course (Elementary)

Російська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Курси, тренінги, сертифікати

Эффективный middle-менеджер

Київ, 2018

Кваліфікаційний професійний стандарт для керівника середньої ланки, який описує професійні навички та знання менеджера для забезпечення прогнозованої результативної діяльності.

Програмування VBA

Київ, 2018

Основи програмування VBA для Excel та 2-й рівень програмування.

Бізнес-аналітик SQL

Київ, 2018

Основи програмування SQL

General English Course

Киев, 2018

General English Course (Elementary)

Microsoft Excel (Професійний рівень)

Київ, 2016

Вивчення конкретних інструментів, застосування яких забезпечує скорочення часу при роботі з великими обсягами даних, що в свою чергу впливає на ефективність роботи.

Додаткова інформація

Знання ПК

Excel – рівень програмування, Word, Power Point, Internet, 1С, CRM.

ОСОБИСТІ ЯКОСТІ

- Енергійність, відповідальність, працьовитість; - Висока адаптивність, пунктуальність, цілеспрямованість; - Хороші організаторські здібності, комунікабельність, ініціативність; - Уміння оперативно реагувати на зміну ситуації; - Здатність до швидкого навчання.

Анна Владимировна

Керівник департаменту по роботі з клієнтами

Київ

80 000 грн.

37 років

повна зайнятість

Оновлено 1 день тому