Работала в 4 компаниях   12 лет

Финансовые услуги, Услуги для бизнеса - другое, Транспорт и Логистика, Промышленность и Производство

Керівник департаменту по роботі з клієнтами

ТОВ «ІЗІ Кредит»

Финансовые услуги

1 год 10 месяцев

02.2021 - 12.2022

- створення та організація процесів ефективної роботи відділу продажів;
- зміна та організація роботи відділу збору;
- розробка періодичних аналітичних оглядів за результатами роботи департаменту та окремо відділів;
- розробка внутрішніх нормативних документів, скриптів, інструкцій;
- розробка, погодження та підписання нової мотивації працівників;
- розробка та узгодження KPI департаменту;
- забезпечення виконання KPI департаменту;
- навчання фахівців навичкам ефективних телефонних продаж та стягнення заборгованості;
- організація процесу формування та розсилки смс та листів клієнтам.

Керівник контакт-центру

4service

Услуги для бизнеса - другое

1 год 8 месяцев

04.2019 - 12.2020

- управління та організація роботи персоналу, підтримка командного духу в колективі;
- побудова та впровадженням процесів, спрямованих на підвищення ефективності роботи;
- розробка та удосконалення скриптів, алгоритмів роботи, стандартів обслуговування клієнтів;
- аналіз роботи та контроль знань операторів, організація навчання; - контроль якості та своєчасності виконання показників відділу;
- участь у розробці систем мотивації, визначення KPI;
- участь у підборі та адаптації співробітників;
- підтримка та вибудовування ефективних комунікацій із суміжними підрозділами;
- формування та ведення звітності.

Фахівець відділу статистики сервісу та якості

Нова Пошта, ТОВ / Новая Почта

Транспорт и Логистика

5 лет 3 месяца

01.2014 - 04.2019

- ведення переговорів із підрядниками, укладання договору;
- запуск з «нуля» та супровід проекту з досліджень клієнтського досвіду;
- збір інформації прор потреби у дослідженні клієнтського досвіду інших підрозділів компанії;
- складання та контроль виконання бюджету з досліджень клієнтського досвіду;
- підготовка ТЗ для розробників, контроль за коректністю реалізації формування статистичної вибірки;
- підготовка анкет, сценаріїв проведення досліджень;
- оцифрування, підготовка та оформлення презентацій за результатами клієнтського досвіду;
- консультація колег із питань проведення досліджень.

Керівник відділу оптимізації розрахунків з клієнтами

ДП «Райське Джерело»

Промышленность и Производство

3 года

12.2010 - 12.2013

- супровід договорів;
- розробка внутрішніх нормативних документів;
- погодження, підписання та подання на затвердження внутрішніх нормативних документів;
- ознайомлення працівників із затвердженими нормативними документами;
- забезпечення виконання KPI відділу;
- навчання спеціалістів відділу навичкам ефективного телефонного стягнення ДЗ;
- забезпечення дотримання трудової дисципліни працівниками відділу; -організація процесу формування та розсилки фінансових претензій на адресу боржників;
- організація та здійснення інформаційного супроводу судово-позовного етапу стягнення дебіторської заборгованості клієнтів Компанії.

Ключевая информация

Успішний досвід запуску проекту з досліджень клієнтського досвіду "з нуля"; Досвід проведення переговорів та укладання договорів; Досвід проведення навчання для колег; Досвід ведення договірної та створення навчальної документації. Проведення навчання співробітників компанії за програмою навчання Microsoft Excel (стандарт). Підготовка навчальних матеріалів для програми навчання "Основи програмування VBA для Excel"

Училась в 1 заведении

Европейський університет

Менеджмент організації

Черкаси, 2008

Владеет языками

Английский

ниже среднего

General English Course (Elementary)

Русский

родной

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Украинский

родной

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Курсы, тренинги, сертификаты

Эффективный middle-менеджер

Київ, 2018

Кваліфікаційний професійний стандарт для керівника середньої ланки, який описує професійні навички та знання менеджера для забезпечення прогнозованої результативної діяльності.

Програмування VBA

Київ, 2018

Основи програмування VBA для Excel та 2-й рівень програмування.

Бізнес-аналітик SQL

Київ, 2018

Основи програмування SQL

General English Course

Киев, 2018

General English Course (Elementary)

Microsoft Excel (Професійний рівень)

Київ, 2016

Вивчення конкретних інструментів, застосування яких забезпечує скорочення часу при роботі з великими обсягами даних, що в свою чергу впливає на ефективність роботи.

Дополнительная информация

Знання ПК

Excel – рівень програмування, Word, Power Point, Internet, 1С, CRM.

ОСОБИСТІ ЯКОСТІ

- Енергійність, відповідальність, працьовитість; - Висока адаптивність, пунктуальність, цілеспрямованість; - Хороші організаторські здібності, комунікабельність, ініціативність; - Уміння оперативно реагувати на зміну ситуації; - Здатність до швидкого навчання.

Анна Владимировна

Керівник департаменту по роботі з клієнтами

Киев

80 000 грн.

37 лет

полная занятость

Обновлено 1 день назад