Работала в 4 компаниях 12 лет
Финансовые услуги, Услуги для бизнеса - другое, Транспорт и Логистика, Промышленность и Производство
Керівник департаменту по роботі з клієнтами
ТОВ «ІЗІ Кредит»
Финансовые услуги
1 год 10 месяцев
02.2021 - 12.2022
- зміна та організація роботи відділу збору;
- розробка періодичних аналітичних оглядів за результатами роботи департаменту та окремо відділів;
- розробка внутрішніх нормативних документів, скриптів, інструкцій;
- розробка, погодження та підписання нової мотивації працівників;
- розробка та узгодження KPI департаменту;
- забезпечення виконання KPI департаменту;
- навчання фахівців навичкам ефективних телефонних продаж та стягнення заборгованості;
- організація процесу формування та розсилки смс та листів клієнтам.
Керівник контакт-центру
4service
Услуги для бизнеса - другое
1 год 8 месяцев
04.2019 - 12.2020
- побудова та впровадженням процесів, спрямованих на підвищення ефективності роботи;
- розробка та удосконалення скриптів, алгоритмів роботи, стандартів обслуговування клієнтів;
- аналіз роботи та контроль знань операторів, організація навчання; - контроль якості та своєчасності виконання показників відділу;
- участь у розробці систем мотивації, визначення KPI;
- участь у підборі та адаптації співробітників;
- підтримка та вибудовування ефективних комунікацій із суміжними підрозділами;
- формування та ведення звітності.
Фахівець відділу статистики сервісу та якості
Нова Пошта, ТОВ / Новая Почта
Транспорт и Логистика
5 лет 3 месяца
01.2014 - 04.2019
- запуск з «нуля» та супровід проекту з досліджень клієнтського досвіду;
- збір інформації прор потреби у дослідженні клієнтського досвіду інших підрозділів компанії;
- складання та контроль виконання бюджету з досліджень клієнтського досвіду;
- підготовка ТЗ для розробників, контроль за коректністю реалізації формування статистичної вибірки;
- підготовка анкет, сценаріїв проведення досліджень;
- оцифрування, підготовка та оформлення презентацій за результатами клієнтського досвіду;
- консультація колег із питань проведення досліджень.
Керівник відділу оптимізації розрахунків з клієнтами
ДП «Райське Джерело»
Промышленность и Производство
3 года
12.2010 - 12.2013
- розробка внутрішніх нормативних документів;
- погодження, підписання та подання на затвердження внутрішніх нормативних документів;
- ознайомлення працівників із затвердженими нормативними документами;
- забезпечення виконання KPI відділу;
- навчання спеціалістів відділу навичкам ефективного телефонного стягнення ДЗ;
- забезпечення дотримання трудової дисципліни працівниками відділу; -організація процесу формування та розсилки фінансових претензій на адресу боржників;
- організація та здійснення інформаційного супроводу судово-позовного етапу стягнення дебіторської заборгованості клієнтів Компанії.
Ключевая информация
Училась в 1 заведении
Европейський університет
Менеджмент організації
Черкаси, 2008
Владеет языками
Английский
ниже среднего
General English Course (Elementary)
Русский
родной
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Украинский
родной
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Курсы, тренинги, сертификаты
Эффективный middle-менеджер
Кваліфікаційний професійний стандарт для керівника середньої ланки, який описує професійні навички та знання менеджера для забезпечення прогнозованої результативної діяльності.
Програмування VBA
Основи програмування VBA для Excel та 2-й рівень програмування.
Бізнес-аналітик SQL
Основи програмування SQL
General English Course
General English Course (Elementary)
Microsoft Excel (Професійний рівень)
Вивчення конкретних інструментів, застосування яких забезпечує скорочення часу при роботі з великими обсягами даних, що в свою чергу впливає на ефективність роботи.
Дополнительная информация
Знання ПК
ОСОБИСТІ ЯКОСТІ
Анна Владимировна
Анна Владимировна
Керівник департаменту по роботі з клієнтами
Киев
полная занятость
Обновлено 1 день назад