Працювала в 4 компаніях   9 років

Нерухомість та Девелопмент, Торгівля роздрібна / Retail

Менеджер з продажу Built-to-suit

Alterra Group

Нерухомість та Девелопмент

4 місяці

07.2024 - 11.2024

  • Ведення переговори з клієнтами.
  • Забезпечення отримання зі сторони клієнта чітко сформованого ТЗ для відділу девелопмента та підготовка індивідуальних комерційних пропозицій та презентацій для клієнтів.
  • Якісне ведення в CRМ клієнтської бази, актуалізація даних.

Керівник відділу продажів

AVM Development

Нерухомість та Девелопмент

7 місяців

12.2023 - 07.2024

  • Систематизація роботи відділу продажів: аналіз і оцінка ефективності діяльності відділу, організація робочих процесів та оптимізація роботи менеджерів; впровадження сучасних технік для підвищення обсягів продажів і методів контролю результативності. Співпраця з маркетингом для просування продажів через онлайн-платформи та зовнішню рекламу.
  • Розробка нового проекту: створення концепції мультифункціонального об'єкта (готель, житлові апартаменти, ТРЦ, офісний центр) з фокусом на комфорт клієнтів та економічну вигоду для компанії. Проведення переговорів для залучення партнерів і укладання вигідних умов співпраці.

Регіональний керівник

"Estro shoes and accessories"

Торгівля роздрібна / Retail

4 роки 1 місяць

09.2019 - 10.2023

  • Операційне управління регіональною мережею магазинів: забезпечення відповідності внутрішнім стандартам компанії, касовій дисципліні, ведення дозвільної документації та управління внутрішніми документами, проведення інвентаризацій; регулярний аналіз ключових показників (щотижневий та щомісячний огляд KPI), планування та контроль виконання планів продажів, конверсії, обороту; налагодження ефективної взаємодії в командах для підвищення результативності.
  • Аналіз ринку та управління асортиментом: моніторинг асортименту, цінової та маркетингової політики конкурентів, прийняття рішень для утримання і збільшення частки ринку; тісна співпраця з маркетинговим відділом (зовнішня реклама, реклама в ТРЦ, партнерство з блогерами). Оптимізація товарних залишків на основі аналітики, формування асортименту, контроль і дозамовлення для забезпечення наявності ходових товарів.
  • Розвиток команди та клієнтоорієнтованого сервісу: підбір, навчання і розвиток персоналу для створення сильної, мотивованої команди; контроль знань і компетенцій співробітників. Підвищення клієнтоорієнтованості шляхом вибудовування довгострокових лояльних відносин з клієнтами через актуальний асортимент, індивідуальний підхід, високий рівень сервісу та програми лояльності.

Менеджер магазину

"Estro" shoes and accessories, ТЦ "Sky Park"

Торгівля роздрібна / Retail

4 роки 3 місяці

11.2015 - 02.2020

  • Відкриття магазину та формування команди: організація магазину «з нуля», підбір, навчання та координація роботи персоналу для забезпечення належної якості обслуговування і дотримання корпоративних стандартів.
  • Операційне управління та контроль товару: планування графіків, ведення звітності, контроль приймання, відправлення та щомісячна інвентаризація товару.
  • Досягнення бізнес-цілей та забезпечення показників продажу: виконання плану продажів та ключових показників магазину, контроль розрахунково-касової зони, щоденна інкасація та мерчандайзинг.

Ключова інформація

  • Орієнтація на результат - відповідальне ставлення до обов’язків та націленість на високі показники ефективності.
  • Лідерство та управління командою - досвід формування та розвитку ефективних команд з орієнтація на досягнення цілей у роздрібній мережі.
  • Стратегічне та операційне управління - управління проектами та процесами на стратегічному рівні, оптимізація робочих процесів для максимальної продуктивності.
  • Переговори та комунікація - здатність будувати взаємини та вести результативні переговори завдяки розвиненим комунікативним і лідерським навичкам.
  • Аналітичне та системне мислення - вміння аналізувати дані, швидко знаходити релевантну інформацію для прийняття обґрунтованих рішень.
  • Впровадження проектів та систематизація - досвід запуску проектів та стандартизації процесів для підвищення ефективності.

Досягнення

  • Приріст товарообігу обороту підзвітних регіонів у 2 рази L4L (2021/2019 роки).
  • Виведення нових магазинів на поставлені бізнес показники протягом 3 місяців.
  • Стабільно вищий середнього по мережі показник конверсії (CR).
  • Лідери мережі по показнику комплексності (UPT).
  • Високі показники по індексу лояльності клієнтів (NPS) та краща робота з програмою лояльності по мережі.
  • Власна розробка аналітичних звітів по ключовим KPI на базі програми 1С (тісна робота з IT- відділом компанії).
  • Великий досвід щодо підбору і навчання персоналу та їх подальшого росту по кар’єрних сходах компанії.
  • Ефективно організоване віддалене управління магазинами (Одеса та Чернівці).

Навчалась в 1 закладі

Київський національний торговельно-економічний університет

Факультет економіки, бізнеса і права. Спеціальність – Маркетинг, спеціалізація - Рекламний бізнес

Київ, 2008

Володіє мовами

Англійська

середній

Certificate "Brooklyn English school, with native speakers" level 3

Додаткова інформація

Комп'ютерні навички

Досвідчений користувач ПК та 1С, просунутий користувач MS Office.

Водійське посвідчення

Категорія В, наявність автомобіля

Ірина

Регіональний керівник

Київ

60 000 грн.

38 років

повна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота, в офісі/на місці

Оновлено 5 годин тому