Працював в 3 компаніях   14 років 5 місяців

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Транспорт та Логістика, Промисловість та Виробництво

Керівника підрозділу складського обліку

ТОВ ІІ «Цеппелін Україна ТОВ»

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

5 років 4 місяці

07.2019 - до теперішнього часу

з 05.07.2019 працюю в ТОВ ІІ «Цеппелін Україна ТОВ» на посаді "Заступник Керівника підрозділу складського обліку"

  • Відповідаю за ефективність складських операцій на складах компанії.
  • •Відповідаю за оптимізацію внутрішніх процесів складу на базі

WMS системи.

  • Оптимізація складських площ складу за допомогою WMS

системи, складської техніки та працівників складу.

  • Виконання всіх процесів та процедур, що забезпечують

приведення всіх складських процесів у відповідність до

стандартів та вимог.

  • Своєчасне і правильне оформлення документів .
  • Своєчасне відображення всіх переміщень товару в базі WMS.
  • Планування проведення та участь у фізичних (циклічні,

позапланові, щомісячні, інших) інвентаризаціях та звірка

залишків.

  • Своєчасне відвантаження та розвантаження товару .
  • Управління складами та персоналом на складах.
  • Контроль та ведення господарської діяльності складів.

Менеджер з логістики відповідальний за складське обслуговуваня клієнта

EKOL

Транспорт та Логістика

7 років

07.2012 - 07.2019

з 07.2012 по 05.07.2019 працював в логістичній компаній EKOL

Займав посаду:

  1. комплектувальника товарів з 07.2012 по 11.2012.

  2. оператор ПК з 11.2012 по 04.2014.

  3. старший оператор ПК з 04.2014 по 01.2017.

з 01.2017 по 05.07.2019 працював: Менеджер з логістики (відповідального за складське обслуговування клієнта)

  • Відповідаю за ефективність надання складських послуг клієнту.•Відповідаю за оптимізацію внутрішніх процесів складу на базіWMS системи.•Оптимізація складських площ складу за допомогою WMSсистеми, складської техніки та працівників складу.•Виконання всіх процесів та процедур, що забезпечуютьприведення всіх складських процесів у відповідність достандартів та вимог.•Своєчасне і правильне оформлення документів для доставкитовару власним та найманим автотранспортом.•Своєчасне відображення всіх переміщень товару в базі WMS.•Планування проведення та участь у фізичних (циклічні,позапланові, щомісячні, інших) інвентаризаціях та звірказалишків.•Формування рахунків клієнту за виконані послуги.•Ділове листування з клієнтом .•Своєчасне відвантаження та розвантаження товару .•Управління персоналом у кількості 10 чоловік.

Машиніст тістообробних машин

Румянець

Промисловість та Виробництво

2 роки

07.2010 - 07.2012

Ключова інформація

маю навички користування такими програмами: CODA,1с7.7,1C ERP,SAP,Rainbow,AutoCad,MS Office (Word, Exсel, Access, Power Point, Outlook), та офісним обладнанням.

Навчався в 1 закладі

Національний Університет водного-господарства та природокористування

Вищої матиматики та компютерно інтегрованих систем

Рівне, 2009

Володіє мовами

Англійська

базовий

Українська

рідна

Курси, тренінги, сертифікати

Эффективный руководитель

Київ, 2020

Курсы проводила компания TMI a gi group brand 

Додаткова інформація

Водійське посвідчення

Категорія В.

Особисті якості

Стресостійкість, Комунікабельність, Наполегливість, Відповідальність.

Захоплення та інтереси

Спорт, проводити вільний час з сім'єю та друзями.

Ігор Миколайович

Керівник відділу логістики

Київ

100 000 грн.

38 років

Працює, але відкритий для пропозицій

повна зайнятість

Оновлено 8 годин тому