Працював в 9 компаніях 21 рік 5 місяців
АПК (Агропромисловий комплекс), Промисловість та Виробництво, FMCG, Торгівля роздрібна / Retail
Директор із закупівель, логістики та діджиталізації (Purchasing, logistics and digitalisation direct
«Агрохолдинг-2007» (група компаній сільськогосподарського напрямку)
АПК (Агропромисловий комплекс)
2 роки 8 місяців
03.2022 - до теперішнього часу
(підпорядкування безпосередньо власнику холдингу)
- організація логістики сільгосппродукції до країн Євросоюзу (ріпак, пшениця, соняшник, кукурудза, виноматеріали для тихого та ігристоговина);
- укладання контрактів з європейськими партнерами та їх супровід;
- оформлення всіх необхідних документів для експорту, повний супровід логістики;
- детальний аудит системи обліку палива та ПММ та існуючої в агрохолдингу системи навігації, контролю витрат ПММ;
- побудова нової, ефективної системи обліку та контролю палива на всіх рівнях підприємств (організація та впровадження нової системи, встановлення на всі транспортні засоби GPS-трекерів та датчиків рівня палива);
- систематизація закупівель ПММ, деталей та запчастин для всієї сільськогосподарської техніки;
- аудит та систематизація роботи відеоспостереження;
- створення центру моніторингу пересування техніки, контролю обробки ґрунту, контролю обліку палива та роботи техніки безпосередньо у робочих зонах підприємств;
- налагодження системної роботи агрономів за допомогою програми Cropwise Operation;
- системні закупівлі та аналіз залишків ЗЗР по всій групі компаній;
- створення системи видачі, контролю використання та обліку ЗЗР; Досягнуті результати:
- Налагоджений процес логістики в країни Європейського Союзу;
- зниження вартості закупівель від 10 до 20%;
- оптимізовано складські залишки ПММ та ЗЗР, налагоджено точний складський облік;
- у короткі терміни налагоджено контроль за використанням ПММ та ЗЗР та унеможливлено їх розкрадання;
- налагоджено глибокий, детальний аналіз операцій обробки ґрунту та оптимального використання ЗЗР.
Керівник відділу постачання та закупівель (Head of procurement and purchases)
«KULIK-SYSTEM»
Промисловість та Виробництво
3 місяці
11.2021 - 02.2022
(підпорядкування безпосередньо СЕО компанії)
- побудова якісно нового відділу постачання та закупівель компанії, яка продає свою продукцію по всьому світу, та закуповує длявиробництва комплектуючі у таких країнах як: Чехія, Польща, Корея, Італія, КНР та ін.;
- безпосереднє ведення переговорів із іноземними постачальниками, складання графіків поставок, планів закупівель та аналіз потреби, контроль поставок;
- впровадження системи роботи складу через комунікацію ТСД та 1С;
- впровадження системи бережливе (безвідходне) виробництво;
- створення нового формату закупівель за допомогою глибокого аналізу залишків та потреб матеріалів, закупівлі за найкращою ціною за допомогою електронних тендерів (smarttender);
- повне забезпечення підприємства всіма необхідними комплектуючими для виробництва;
- підбір та закупівля комплектуючих за межами України.
Досягнуті результати:
- Зниження вартості закупівель від 10 до 30%;
- у короткий термін оптимізовано складські запаси, налагоджено складський облік;
- покращено якість продукції та поставок;
- одночасно запущено велику кількість процесів, що позитивно впливають на ефективність компанії.
Про компанію:
Виробнича компанія, чисельність співробітників понад 1000 осіб.
https://kulik-system.com/ua/
Керівник управління проектами (project leader) (підпорядкування безпосередньо СЕО компанії)
«Молокія» (ПАТ «Тернопільський Молокозавод»)
FMCG
3 місяці
06.2021 - 09.2021
- детальний аналіз конкурентів;
- аналіз ситуації над ринком;
- пошук успішних локацій для запуску ТТ;
- переговори з компаніями, які вже працюють на ринку;
- переговори з компаніями, які запускають франшизи.
Досягнуті результати:
- створення концепції магазину власної торгівлі для масштабування мережі на всю Україну;
- Створення фінансової моделі з розрахунком точного фінансового плану окупності проекту.
Про компанію:
Виробнича компанія, чисельність працівників більше 1 000 осіб.
https://molokija.com/
Власник (Owner, франшизний проект)
«Еко-Лавка»
Торгівля роздрібна / Retail
1 рік 2 місяці
01.2020 - 03.2021
- робота з підбору оптимального асортименту магазину;
- Організація маркетингових заходів;
- замовлення товару, ведення залишків, контроль роботи консультантів;
- аналіз та постійний контроль фінансових показників;
- пошук успішної локації;
- створення Google мітки, Google – 3D тур та ведення програми Google-бізнес);
- переговори з постачальниками, підписання договорів постачання;
- підбір персоналу;
- ведення звітності;
Досягнуті результати:
- Успішний бізнес з першого місяця роботи;
- запуск проекту за 4 тижні.
Про компанію:
Перша національна мережа магазинів (більш ніж 120 по всій Україні) натуральних продуктів харчування.
https://eco-lavca.ua/
Керівник проекту (CEO, project leader) (підпорядкування безпосередньо власнику компанії)
ТОВ «Престиж-груп»(Виробнича компанія, з власними заводами первинного виноробства та земельним банком виноградників понад 1500 Га. Ігристі вина ТМ "Одеса", "Французький Бульвар").
FMCG
1 рік 11 місяців
09.2017 - 08.2019
- проведення переговорів та підписання договорів з постачальниками комплектуючих ("Ветропак", "Технологія", "Еногруп", "Сфера", "Дунапак"), обладнання для виробництва, дистриб'юторами та національними мережами ("Сільпо", "Мега-Маркет", "Еко-Маркет", "Новус", "Копійка", "Таврія-В" та іншими);
- побудова системи дистрибуції по всій Україні;
- організація всіх логістичних процесів підприємства (доставка комплектуючих для виробництвата доставка готової продукції);
- розробка маркетингової стратегії компанії;
- особистий підбір персоналу (бухгалтерія, маркетинг, відділ продажу регіони, відділ продажуHo Re Ca);
- короткострокове та довгострокове планування продажу та виробництва, контроль фінансовихпоказників підприємства;
- розробка та виведення на ринок нових торгових марок (як редизайн наявних, так і створеннянових ТМ) ігристі та тихі вина, коньяк;
- розробка та підписання технічних інструкцій для випуску нових ТМ;
- повне забезпечення виробництва усіма необхідними комплектуючими, починаючи відканцтоварів, закінчуючи обладнанням;
- повна організація процесу виробництва торгових марок на новому підприємстві;
- підбір та замовлення обладнання для виробництва. Впровадження обладнання у виробництво;
- організація та участь у місцевих та міжнародних виставках і фестивалях;
Досягнуті результати:
- в найкоротші терміни була створена компанія, і всі процеси були налагоджені. Від виробництва до системи продажів;
- налагоджений процес продажів на місяць понад 10 млн грн;
- на ринок запущені нові успішні ТМ;
- зразки продукції займають перше місце в дегустаційних конкурсах;
- ефективне управління командою з понад 40 співробітників;
- якість та дизайн ТМ високо цінуються іноземними фахівцями на міжнародних виставках.
Про компанію:
https://prestige-group.odessa.ua/
Керівник відділу постачання (Head of procurement) (підпорядкування безпосередньо СЕО компанії)
ЗАТ "Київський завод шампанських вин" Столичний"
FMCG
3 роки
07.2014 - 07.2017
- повне забезпечення підприємства всіма необхідними комплектуючими для виробництва і не тільки: пляшка, виноматеріали, короб, пробка, музле, етикетка, придбання повного переліку товарів і послуг для забезпечення роботи підприємства (понад 250 осіб).
- тендери на постачання товарів і послуг (в т.ч. будівельних робіт);
- укладання договорів;
- бюджетування та моніторинг виконання;
- контроль дебіторської та кредиторської заборгованість;
- контроль ремонтних робіт;
- підготовка звітів для іноземних інвесторів;
- участь у закордонних конференціях. Підготовка та захист презентацій власникам підприємства;
- планування необхідної кількості, отримання та ведення повного обліку акцизної марки;
- підготовка та подання звітів до податкової служби по акцизній марці;
Досягнуті результати:
- зниження вартості постачання комплектуючих та послуг більш ніж на 20%;
- налагоджено чіткий і безперебійний процес постачання всіх необхідних компонентів і послуг;
- зменшення кількості постачальників до оптимального;
- підвищення якості продукції та витратних матеріалів;
- складено чіткі системи звітності та контролю для всіх поставок і робіт.
Про компанію: Виробнича компанія, чисельність працівників більше 500 осіб.
https://www.sekt.kiev.ua/
Заступник керівника відділу постачання (Deputy head of supply department)
ЗАТ "Київський завод шампанських вин" Столичний"
FMCG
4 роки 11 місяців
08.2009 - 07.2014
- проведення тендерів на постачання виноматеріалів;
- підбір оптимальних постачальників ціни / якості;
- виїзд в регіони (Одеська область, Миколаївська область, Херсонська область, Крим) для відбору кращих виноматеріалів;
- участь у дегустаційній комісії;
- укладення договорів поставки;
- підготовка та контроль графіків поставок;
- контроль якості поставок;
- контроль складських залишків;
- проведення інвентаризацій;
- проведення тендерів на ремонтно-будівельні роботи;
- підготовка технічних завдань;
- контроль виконання ремонтних робіт.
Досягнуті результати:
- зробив свій вклад, щоб підприємство стало №1 на ринку ігристих вин України;
- налагоджена якість продукції №1 в Україні;
- створена оптимізація процесів поставок;
- налагоджений чіткий і безперебійний процес постачання товарів і послуг найвищої якості за співвідношенням ціна/якість.
Менеджер з експорту (менеджер ЗЄД)
ЗАТ "Київський завод шампанських вин" Столичний"
FMCG
1 рік 8 місяців
12.2007 - 08.2009
- підготовка та реалізація планів продажів;
- пошук нових ринків збуту;
- розробка та запуск нової ТМ для експорту;
- участь у міжнародних виставках;
- переговори з контрагентами;
- контроль реєстрації експортної продукції;
- укладення та супровід договорів.
Досягнуті результати:
- збільшення обсягів експорту більш ніж на 25%;
- розробка та запуск нових ТМ на ринок;
- постачання в більш ніж 10 країн світу продукції компанії.
Регіональний менеджер з продажів (RSM)
ЗАТ "Київський завод шампанських вин" Столичний"
FMCG
5 років 11 місяців
01.2003 - 12.2008
- контроль за роботою ASM та RSM команд дистрибуторів на місцях;
- підготовка та донесення планів продажів дистриб'юторам та контроль за їх виконанням;
- підготовка та контроль бюджетів на просування ТМ;
- контроль дебіторської заборгованість;
- координація та розвиток маркетингової діяльності;
- переговори з партнерами, підписання договорів постачання (дистриб'ютори, мережі).
Досягнуті цілі та результати работи:
- сформовано професійну команду територіальних менеджерів;
- виконання та перевиконання планів продажів щорічно більш ніж на 15%;
- підприємство - лідер ринку ігристих вин України 2007-2010 рр.
Ключова інформація
Досягнення та результати роботи:
- більше 19 років успішного досвіду работи у компаніях - лідерах ринку;
- налагоджене логістичне постачання с/г продукції до країн европейського союзу;
- за час кар’єри, виріс з промоутера до керівника підприємства;
- працював у компаніях, чисельність працівників яких, становила більше 1 000 осіб;
- безпосередньо керував штатом працівників понад 40 осіб;
- ефективно керував відділом постачання, річний бюджет якого становив понад 200 млн. грн;
- успішно управляв компанією з річним оборотом понад 70 млн грн;
- глибоке розуміння всіх процесів постачання на підприємстві, і роботи підприємства в цілому;
- експертне розуміння електронних майданчиків для закупівель (Smarttender, E-tender, Prozorro).
Навчався в 2 закладах
Національний транспортний університет
Экономіка та управління на підприємстві
Київ, 2006
Київський транспортно-економічний технікум
Організація перевезень
Київ, 2003
Володіє мовами
Англійська
середній
В1
Російська
вільно
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Українська
вільно
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Курси, тренінги, сертифікати
Дмитро Борисов. Як успішно відкрити та керувати своїм рестораном
Дводенний насичений інформацією тренінг від команди Дмитра Борисова - "Як відкрити свій ресторан та успішно ним керувати". Дуже багато інсайтів про фінансову частину, підбір персоналу, розробку бренду та стратегію, пошук успішної локації та багато іншого.
Школа сомельє №1 в Україні
П'ятиденний найпізнавальніший семінар "Першої школи сомельє в Україні" від Наталії та Володимира Благополучних. П'ять насичених днів із величезною кількістю інформації про ринок алкогольних напоїв усього світу. Проведення "сліпих" дегустацій та складання іспиту.
Курси митних брокерів
Вивчення процесу постачання імпорту та експорту, правил Інкотермс 2000, заповнення ВМД.
Додаткова інформація
Комп'ютерні навички
Впевнений користувач ПК – 1С (8.3) підприємство, експерт у роботі з електронними майданчиками закупівель (Smarttender, E-Tender, Prozorro), клієнт банк, онлайн-банкінг, Microsoft Office, Open Office, Internet, PowerPoint, Bitrix24).У короткий термін готовий вивчити необхідне роботи програмне забезпечення.
Сергій Володимирович
Сергій Володимирович
Директор з постачання, директор з логістики, керівник проекту, СЕО
Київ
Готовий переїхати: Львів, Одеса
повна зайнятість, проектна робота
Оновлено 3 дні тому