Працював в 8 компаніях   18 років 2 місяці

Краса / Фітнес / Спорт, Промисловість та Виробництво, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Послуги для бізнесу - інше, Видавництва та Поліграфія, Будівництво

Project Manager

TK Laser

Краса / Фітнес / Спорт

8 місяців

08.2023 - 04.2024

Мережа салонів лазерної епіляції та косметології.

Організація, налагодження та контроль ведення складського обліку по мережі салонів. 54 салони, 3 CRM системи (Eqman CleverBox, RemOnline).

Пошук та інтеграція в робочі процеси нових CRM систем (Облік ТМЦ, Лазерної техніки та проведення ремонтних робіт).

Було знайдено та введено в роботу дві CRM системи.

  • Підготовка та внесення баз даних в системи.
  • Написання інтсрукцій та проведення навчання для співробітників – менеджерів, адміністраторів, інженерів.
  • Супроводження адаптації систем в робочі процеси.
  • Контроль коректного ведення обліку: створення нових ТМЦ, переміщення, проведення маркування.
  • Проведення та перевірка інвентаризацій.
  • Відслідковування фізичного переміщення ТМЦ – формування переміщень, фактичне місцезнаходження, подальші переміщення по мережі.
  • Контроль внесення даних по проведенню ремонтних робіт/ТО лазерної техніки, списань витратних матеріалів та ведення їх обліку.
  • Супровід відкриття та закриття салонів мережі в розрізі обліку ТМЦ.
  • Інтеграція впроваджених систем в роботу мережі салонів у Польщі.
  • Виявлення слабких сторін роботи систем та проведення переговорів з розробниками, щодо їх виправлення.

Налагодження ведення обліку в діючій CRM системі – CleverBox (Три напрямки обліку: витратні матеріали, невитратні матеріали, косметологія).

  • Аналіз процесів ведення обліку. Виявлення недоліків.
  • Створення нових інструкцій для існуючих процесів, їх інтеграція в роботу.
  • Контроль за дотриманням інструкцій, постійна перевірка актуальних даних в системі. Виявлення відхилень в показниках та їх виправлення.
  • Підготовка звітності по залишкам матеріалів у салонах, щомісячно.
  • Супровід проведення інвентаризацій та їх перевірка.
  • Коригування норм використання витратних матеріалів, перевірка їх дотримання.
  • Контроль дотримання процедури внесення даних про переміщення та надходження матеріалів у салони та склади. Також перевірка коректності проведення списань матеріалів в салонах.
  • Робота з базою даних системи.

Впровадження співробітництва з Новою Поштою.

Оформлення договорів. Перемовини щодо надання знижок.

Аналіз звітів по проведеним відправкам, перевірка на відсутність зловживань.

Project Manager

Polikam Hi-Tech

Промисловість та Виробництво

1 рік 1 місяць

02.2022 - 03.2023

Рекламно-виробнича компанія. Виготовлення торгового та виставкового обладнання.

Організація та ведення проектів з внутрішнім та зовнішнім виробництвом.

  • Обробка вхідної інформації від замовника, виявлення додаткових запитань щодо замовлення. Збір усіх вимог від замовника.
  • Організація робочих груп з підрозділами (конструкторський відділ, відділ закупівель, виробництво), розподіл робочих задач проекту на спрінти.
  • Формування та ведення мережевого графіка проектів(на базі діаграми Ганта). Актуалізація внутрішніх графіків підрозділів.
  • Корегування та погодження термінів виконання проектів з аккаунт-менеджерами.
  • Контроль розподілу ресурсів компанії, задіяних в поточних проектах, під нові вхідні проекти.
  • Пошук підрядних компаній для виконання робіт, при необхідності.
  • Формування графіків часткових відвантажень великих за об'ємом замовлень.
  • Контроль виконання підрозділами компанії та підрядом плану задач у спрінтах та в загальному об'ємі проекту, контроль термінів виконання.
  • Ведення проектів в системі Bitrix24.

За час роботи в компанії, під моїм проектним керуванням, було реалізовано більше 150 проектів для великих Українських замовників.


Також мною було організовано проведення двох Європейських виставкових активностей (Німеччина) для Українських клієнтів.

Організаційний процес включав в себе:

  • Загальні функції проектного керування: контроль виконання підрозділами їх функцій.
  • Пошук та проведення переговорів з логістичним підрядником.
  • Оформлення митних документів - Карнет АТА.
  • Проведення переговорів та вирішення організаційних питань з Європейськими компаніями-підрядниками та організаторами виставки: замовлення навантажувачів, підйомників, електрики на стенди, замовлення та погодження точок підвісних конструкцій, замовлення меблів.
  • Допомога в вирішенні поточних питань та форс-мажорних обставин на місці проведення.

Операційний менеджер

All Hair Tools

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

3 роки 3 місяці

08.2018 - 11.2021

Операційний менеджер:

Імпорт та реалізація парикмахерського інструменту з Японії. Реалізація корейської та європейської косметики.

  • Повний аналіз та структуризація існуючої бази даних (товарний запас, клієнти: відвантаження, залишки, оплати).
  • Ведення фінансового та складського обліку.
  • Пошук, ведення переговорів з контрагентами.
  • Розширення клієнтської бази.
  • Робота з постачальниками, замовлення продукції, порівняння поставок та оплат.
  • Укладення договорів.
  • Координація роботи SMM спеціаліста.
  • Ведення обліку продажів та взаєморозрахунків у партнерському салоні краси.

Менеджер проекту:

Велись переговори зі швейцарською компанією щодо виводу на український ринок їхньої продукції - енергетичні напої.

  • Ведення переговорів.
  • Підготовка до оформлення дозвільної документації для ввезення в Україну.
  • Аналіз конкурентів на ринку енергетичних напоїв.
  • Складання стратегії, бюджету, фінансового планування, КП, презентацій, портрета ЦА, бази можливих контрагентів.
  • Прорахунки виготовлення POS матеріалів.
  • Запуск та ведення соціальних мереж.

Керівник напрямків та проектів

Service Master (Shaden Group). Клининг и комплексное обслуживание объектов недвижимости.

Послуги для бізнесу - інше

1 рік

07.2017 - 07.2018

Комплексне керівництво трьома напрямками: послуги спецтехніки, дезінфекція, грузові перевезення. Керівник відділу технічного обслуговування автомобілів.

  • Аналіз конкурентів по всім напрямкам діяльності компанії.
  • Формування дорожньої карти проектів.
  • Пошук підрядників для організації роботи напрямків.
  • Формування прайс-листів.
  • Написання загальної документації, необхідної для роботи: посадові інструкції, алгоритми роботи, концепції, стратегії, опис послуг, стандарти, інструкції для персоналу.
  • Запуск соціальних мереж та лендінгів.
  • Контроль роботи сервісних працівників.

Керівник напрямків:

  • Складання бюджету напрямків та розрахунки рентабельності.
  • Пошук, навчання та управління персоналом.
  • Виявлення потреб клієнтів, написання інструкцій прийому та розрахунку замовлень для менеджерів.
  • Пошук постачальників необхідних витратних матеріалів.
  • Контроль за своєчасністю та якістю виконання замовлень.
  • Координація та контроль виконання робіт підрядниками.
  • Ведення фінансового обліку напрямків.
  • Документообіг.

Керівник відділу технічного обслуговування автомобілів:

  • Пошук постачальників запчастин і підрядників для виконання ремонтних робіт.
  • Складання алгоритму відстеження технічного стану автомобілів.
  • Оптимізація процесів щодо усунення несправностей автомобілів.
  • Контроль роботи штатного механіка.
  • Швидка реакція при виникненні несправностей автомобілів (вибудований алгоритм роботи дозволяв повертати авто на маршрут протягом 3 годин, після виявлення несправності автомобіля).
  • Контроль питань, пов'язаних з настанням страхових випадків.
  • Створення та ведення обліку ремонтних робіт автомобілів, обліку витрат.
  • Складання щомісячного бюджету обслуговування автомобілів та планування виконання ремонтних робіт

Керівник напрямку

ТОВ «ТД Балтика»

Промисловість та Виробництво

3 роки 5 місяців

02.2014 - 07.2017

Виробництво та реалізація снекової продукції:

  • Контроль и організація роботи виробництва (на всіх етапах, в підпорядкуванні 8 осіб).
  • Пошук постачальників та підрядників (постійний аналіз пропозицій на ринку дозволив мені суттєво скоротити витрати на багатьох етапах виробництва).
  • Закупівлі (сировина, витратні матеріали, обладнання).
  • Просування продукції (збільшення обсягу продажів від 500 до 20000 упаковок в місяць, впізнаваність бренду).
  • Розширення асортименту продукції.
  • Розширення клієнтської бази (за час роботи привернув більше ста клієнтів).
  • Проведення переговорів з великими клієнтами та постачальниками.
  • Укладення договорів.
  • Комплексне обслуговування замовників (прийом заявок, документообіг, консультація, ділові зустрічі).
  • Фінансовий аналіз діяльності підприємства.
  • Контроль дебіторської заборгованості.
  • Ведення фінансового обліку.
  • Облік складських запасів (заготовки, готова продукція, витратні матеріали).
  • Контроль роботи торгових представників (6 осіб).
  • Контроль відділу логістики (5 експедиторів).

Заступник директора

ТОВ "ТД Балтика"

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

4 роки 9 місяців

09.2012 - 06.2017

  • Ведення переговорів з постачальниками та замовниками.
  • Укладання договорів.
  • Ведення документообігу.
  • Пошук нових постачальників та клієнтів.
  • Контроль роботи торгових представників (7 осіб).
  • Контроль роботи відділу логістики.
  • Контроль формування замовлень на складі.
  • Ведення складського обліку.
  • Ведення фінансового обліку.
  • Постійна комунікація з партнерами для збільшення асортименту реалізованої продукції.
  • Організаційні питання.

Менеджер проектів, помічник керівника

Ластівка-РА

Видавництва та Поліграфія

1 рік 10 місяців

11.2010 - 09.2012

Менеджер проектів:

  • Комплексне обслуговування клієнтів.
  • Складання та укладання договорів.
  • Формування КП та рахунків для клієнтів.
  • Контроль термінів виконання та оплати замовлень.
  • Пошук нових підрядників.
  • Контроль виконання робіт підрядниками.
  • Проведення переговорів та ділових зустрічей.
  • Контроль своєчасної доставки замовлень клієнтам.

Помічник керівника:

  • Координація роботи відділу продажів.
  • Побудова якісної комунікації між відділами компанії для своєчасного виконання замовлень.
  • Організаційні питання.

Юрист господарчого права

ЕРС

Будівництво

5 років 1 місяць

10.2005 - 11.2010

  • Представлення інтересів компанії в судах.
  • Складання позовних заяв та заперечень.
  • Складання та коригування договорів.
  • Проведення переговорів з контрагентами.
  • Оформлення, подання та отримання документів в державних установах.
  • Вирішення загальних питань.

Ключова інформація

Зі своїх ключових навичок, я би виділив:

> вміння аналізувати

> планування

> правильно розподіляти ресурси

> тайм-менеджмент

> організаційні навички для ефективного виконання задач

> високу швидкість виконання задач та реагування в критичних обставинах

> увагу до деталей

> ведення фінансового обліку

Розуміння принципів Agile, Waterfall; Scrum, Kanban.

Головним досягненням вважаю той факт, що всі проекти під моїм керівництвом було успішно реалізовано.

Володіння програмами: 1С:Підприємство 8.2/8.3, MS Office, Бітрикс, Trello, Slack, Google таблиці, CleverBox, Altegio.

Водійські права: Категорія В.

Навчався в 1 закладі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Академія адвокатури України"

Загальноюридичний факультет. Міжородний захист прав людини.Міжнародне морське право.

Київ, 2010

Володіє мовами

Англійська

середній

Українська

вільно

Курси, тренінги, сертифікати

Project manager 10.0, Genius space

Київ, 2023

Full Stack developer, JavaScript. GOIT

Київ, 2021

Тривалість курсу - 1 рік.

Skills: 

HTML, CSS, SASS 

JavaScript 

GIT, Netlify, Figma 

Parcel 

React 

Fetch API, AJAX, Axios

Agile, Waterfall; Scrum, Kanban. 

GitHub: https://github.com/YaroslavKnysh?tab=repositories 

Курси митних брокерів та декларантів

Київ, 2013

Ярослав

Операційний менеджер

Київ

Голосіївський район, Дарницький район, Печерський район, Шевченківський район

40 000 грн.

35 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 2 дні тому