Работал в 5 компаниях   7 лет 11 месяцев

Фармацевтика, Негосударственные организации / NGO, Недвижимость и Девелопмент, Энергетика и Энергоносители, Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

Head of marketing

Diamond Pharm

Фармацевтика

6 месяцев

12.2023 - 06.2024

Створено маркетингову стратегію для збільшення продажів товарів власного виробництва в напрямках:

- загальна хірургія;

- акушерство та гінекологія;

- епідеміологія;

- абдомінальна хірургія- кардіологія;

- нейрохірургія та судинна хірургія;

- ортопедія та травматологія.

Організовано участь в 6 профільних конференціях (документообіг, оплати, вибір місця) і забезпечено зовнішню службу всіма необхідними матеріалами.

Робота по виходу на зовнішні ринки і пошук міжнародних партнерів з метою експорту продукції:

- виокремлені майданчики для розміщення інформації про компанію;

- сформована комунікаційна стратегія;

- сформовані команди та розподілені зони відповідальності.

Створено digital маркетингову стратегію для збільшення впізнаваності бренду і збільшення продажів товарів власного виробництва ТМ TAIPAN-PHARM.

Оновлено сайт dpharm.com.ua

Ріст нових користувачів за місяць +36,6%

Ріст конверсії +3,6%

При витратах на digital marketing = 0

Організація маркетингової стратегії для окремого юніта компанії (БАДи).

Створено/описано/презентовано Road map проєкту цифрової трансформації і розвитку.

Створено презентації по кожному продукту.

Організовано конференцію для представлення компанії і навчання по продуктовій частині для РМ, МП.

Куплено і опрацьовано дослідження від Proxima.

Створено продуктову стратегію для БАДів.

Створено корпоративний сайт-презентацію для БАДів taipan-pharm.com.

Створено візуальні промо матеріали: візитівки, банера, флаера та ін.

Повністю оновлено візуальну комунікацію і промо матеріали Diamond Pharm: каталог, банера.

Знайдено і найнято в штат фахівця по роботі зі створенням і наповненням контенту сайту.

До функціоналу входило:

- аналіз ринку (конкурентний та ціновий аналіз, оцінка потенціалу ринку).

- Розробка бюджету маркетингу.

- Робота з лідерами думок.

- Розробка промоційних матеріалів.

- Організація та ведення промоційних заходів.

- Розробка стратегії й тактики просування брендів (сегментація, оцінка сегментів, позиціонування).

- Розробка та впровадження системи навчання зовнішньої служби.

- Розробка системи перевірки знань зовнішньої служби про матеріали та продукти компанії.

В роботі використовував:

• PR

• SMM

• Інтернет маркетинг

• Просування сайту

• Google Analytics

• BTL

• Розвиток бренду

• Email-маркетинг

• Офлайн-Маркетинг

• Торговий маркетинг

• Photoshop

Для досягнення задач: характеристики особистості і професійні якості.

Head of marketing

Соціально-реабілітаційний центр "Затишок"

Негосударственные организации / NGO

1 год 6 месяцев

05.2022 - 11.2023

Brand мarketing - стратегія на побудову позитивного іміджу та репутації, підвищення впізнаваності та лояльності серед існуючих та потенційних сегментів ЦА.

Performance marketing - організував систему яка допомагає фандрайзеру збирати кошти, звітувати (на території України і Європи) для забезпечення потреб дітей, що постраждали від війни або опинились в складних життєвих обставинах.

В "Затишку" організоване 5 разове харчування для резидентів. Для дітей створені гуртки і освітні програми. Працюють дипломовані психологи.

Основний функціонал:

  • керівницький, маркетинговий (online & offline), рекламний і зв'язки з громадськістю (PR);
  • розробка концепту внутрішньої політики маркетингу;
  • створення та формування відділу маркетингу з 0;
  • пошук, найм персоналу (створення опису функціоналу під позиції: PR, SMM, контент менеджер, адміністратор сайту);
  • систематизація процесів у відділі маркетингу;
  • розробка маркетингової стратегії виходу на закордонні ринки через PR (Німеччина, Словаччина, Франція);
  • виокремлення конкурентних переваг благодійного фонду;
  • оперативне керування відділом маркетингу;
  • доопрацювання сайту zatyshok.org;
  • організація створення і розміщення публічного контенту на українській та англійський мовах (сайт, тг канал);
  • наповнення та активація клієнтських баз за допомогою розсилок;
  • продумування та складання логіки ланцюжка взаємодії з благодійниками та партнерами;
  • формування актуального списку завдань з урахуванням зустрічей команди, стратегічних сесій.
  • Працюю з різними групами ЗМІ, журналістами. Відмінно володію письмовою та усною українською мовою (вивчаю англійську, розумію польську, словацьку).
  • ТЗ для копірайтерів;
  • ТЗ для дизайнерів;
  • ТЗ для підрядних організацій;

Досягнення:

  • створені матеріали і побудовано процес збору коштів для потреб дітей;
  • створені матеріали і побудований процес для прозорої звітності перед благодійниками;
  • створено сайт для соціально-реабілітаційного центру;
  • створені сторінки в соціальних мережах;
  • побудована система наповнення сайту новинами і подіями;
  • весь спектр робіт по SEO;
  • весь спектр робіт по налаштуванню аналітики;
  • закрито позиції у відділі маркетингу: веб дизайнер, веб розробник, SMM менеджер, графічний дизайнер;
  • побудовано процес генерування і розміщення щоденного, подієвого контенту в каналах комунікації (Fb, Insta, Telegram) фото, відео, тексти для публікацій;
  • в рамках PR кампанії, створено 17 промо роликів про історії дітей на українській, англійській, німецькій, французькій мовах;
  • створено документальний фільм про соціально-реабілітаційний центр;
  • вибудувано процес регулярного потрапляння у ЗМІ;

В рамках маркетингової стратегії використовував:

  • SEO;
  • таргетована реклама в соцмережах;
  • банерна реклама в медіа;
  • google Analytics;
  • content-marketing;
  • email-marketing;
  • лідерів думок;
  • SMM;
  • site building;
  • video-marketing.

Повністю оновлено і перероблено та сайт візуальну комунікацію;

  • збільшено трафік на сайт більше ніж на 200%. Також, в щоденні функції входило:
  • комунікація з благодійниками;
  • контроль процесу створення матеріалів для звітів благодійникам і на сайті (фото, відео, текстові матеріали);
  • комунікація із журналістами, організація інтерв'ю, зустрічей, екскурсій соціально-реабілітаційного центру, перевірка матеріалів (текст, відео).

Орієнтований на кінцевий якісний та кількісний результат.

Head of marketing

United Expo

Недвижимость и Девелопмент

6 месяцев

12.2021 - 06.2022

В2В. В2С.

  • організація ефективних, прозорих процесів департаменту маркетингу.
  • реалізація маркетингової стратегії.
  • забезпечення міжнародної виставки закордонної нерухомості United Property Expo клієнтами.

Маркетинг задачі: запуск, масштабування та оптимізація маркетингових кампаній на світових ринках (в країнах проведення виставки: Україна, Казахстан, Сербія, Польша). Популяризація бренду компанії.

Залучення учасників країн: Туреччина, Грузія, Кіпр, Португалія, Іспанія, Франція, Греція, ОАЕ та ін...

Залучення відвідувачів виставки.

Маркетинг канали:

  • Google Ads;
  • таргетована реклама в Fb/Insta;
  • телеграм канали;
  • facebook групи (нерухомість + інвестиції);
  • блогери, ріелтори;
  • еmail маркетинг (розсилка) + Viber розсилка;
  • SMM (Fb/Insta);
  • контент маркетинг;
  • радіо реклама;
  • розміщення на порталах партнерах;
  • банерна реклама;
  • розсилка по базі клієнтів (власній та партнерів);
  • PR публікації (на профільних порталах про нерухомість);
  • інвестиційні компанії (Фонди);
  • страхові компанії;
  • банки;
  • агентства нерухомості;
  • Торгова промислова палата.

Організація кол центру.

Юніт економіка:

  • середня вартість ліда = 1 долл
  • загальна кількість відвідувачів на виставці = 3000
  • перепідписання договорів на участь в наступній виставці = 30% від кількості компаній учасниць (В2В клієнти).

Head of marketing

Octopus Energy UA

Энергетика и Энергоносители

2 года 5 месяцев

07.2019 - 12.2021

В2В. В2С.

Досягнення:

вивід продуктів компанії (шведські теплові насоси) на ринки Східної Європи (Польша, Румунія, Угорщина, Словаччина, Чехія).

  • побудова стратегії просування бренду Octopus;
  • організація прекладу технічної документації і промо матеріалів на мови присутності бренду в країнах;
  • генерація контенту для бізнес сторінок;
  • постинг в соціальних мережах;
  • розробка сайтів;
  • запуск таргетованої реклами.
  • B2B маркетинг.
  • SMM.
  • Торговий маркетинг.
  • Маркетинговий аналіз.
  • Організація маркетингових заходів.

Head of marketing

Sensei Group.

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

3 года

08.2016 - 08.2019

В складі холдингу 5 компаній: компанія постачальник кліматичного обладнання, бізнес центр, інжинірінгова компанія, мережа аптек, як окремий проєкт - будівництво заводу по переробці сої.

Успішно виконані задачі:

- cтворення відділу маркетингу і організація його роботи;

- розробка маркетингової стратегії;

- розробка сервісної стратегії;

- розробка комунікаційної стратегії;

- планування тактичних заходів з метою стимулювання продаж;

- вибір каналів комунікації з ЦА, (зовнішня, реклама в ЗМІ: друковані видання, ТБ, онлайн), BTL;

- підготовка до участі в профільних виставках;

- оцінка ефективності інстументів маркетингу в digital и offline.

- тактичні заходи для стимулювання продаж;

- формування/оптимізація рекламного бюджету;

- розробка поліграфічної продукції для B2B, B2C;

- робота з google ads, SEO, SMM;

Розвиток бренду, підвищення лояльності клієнтів, збільшення продажів.

Ключевая информация

Сертифікований спеціаліст Google Digital marketing. Займаюсь маркетингом з 2014 го року. В менеджменті організації - з 2016 го року.

Виводжу продукти і послуги компанії на ринки Європи і частини глобального ринку.

Обізнаний з основними маркетинговими інструментами.

Закінчив курс ASO спеціаліст від Netpeak Group.

Організовую процеси. Тестую гіпотези, аналізую дані, міряю результат.

Вивчаю штучний інтелект і можливості його застосування в організаціях.

Вмію знаходити потрібних людей і мотивувати їх для досягнення найкращих результатів.

Hard skills:

• основи проєктного управління;

• методи та інструменти аналізу;

• способи створення споживчої цінності та розробки нових продуктів;

• сучасні інструменти просування, особливості та ефективність існуючих медіа-каналів;

• принципи сегментування та визначення цільової аудиторії;

• копірайтинг;

• основи цифрового дизайну.

Soft skills

• драйвовість;

• концентрація;

• гнучкість;

• емпатія.

Ділові якості:

• Грамотність.

• Відчуття порядку.

• Широкий світогляд.

Основний досвід:

• розробка маркетингових стратегій в локальному, регіональному і національному масштабах, позиціонування, УТП для пошуку нових ринків збуту;

• досвід виводу продукту та організації маркетингових кампаній на європейських ринках;

• участь в продажах, формування каналів залучення нових клієнтів;

• організація роботи кол центру.

PM:

• збір даних від клієнта;

• планування;

• розрахунок витрат;

• оцінка ризиків;

• пріоритизація і розподіл завдань;

• декомпозиція завдань;

• формування звітності.

Brand marketing:

  • створення стратегії розвитку бренду;
  • формування позитивного іміджу компанії та репутації;
  • підвищення впізнаваності та лояльності серед існуючих та потенційних клієнтів;
  • розробка стратегій, рекламних кампаній в національному масштабі та вивід продуктів на закордонні ринки.

Performance marketing:

  • побудова/реалізація стратегії;
  • моніторинг ринку і конкурентів;
  • керівництво запуском рекламних кампаній;
  • аналітика та аналіз даних.

IT:

• управління проектом в розробці ПО та "хмарних" рішень; SaaS. В2В, В2С. Productmarketing.

Рекламний:

• редизайн сайту;

• розробка pos - матеріалiв, сувенірної продукції;

• реалізація комплексних рекламних стратегій в національному масштабі.

Працював з: міжнародною організацією «Lions club”, Закарпатською військовою обласною адміністрацією, генеральним консульством республіки Словаччина в Україні, благодійним фондом Андрія Джеджули, Maybelline, Zewa, Philips Avent, Гемафонд, Gant, клініка Isida, Toyota автоцентр, СВА, HyperX та інші.

  • BTL
  • Розвиток бренду
  • Офлайн-Маркетинг
  • SEO
  • SMM
  • Email-маркетинг
  • Зв'язки з громадськістю
  • Контекстна реклама

Учился в 1 заведении

ХНУ

Менеджмент організації. Менеджер економіст.

Хмельницький, 2008

Владеет языками

Английский

средний

Польский

средний

Украинский

родной

Курсы, тренинги, сертификаты

Google: "Експорт на міжнародний ринок".

Київ, 2023

  • Формування дорожньої мапи виходу бізнесу на новий ринок.
  • Розширення бізнесу у міжнародному просторі.
  • Збільшенням прибутковості та стійкості на новому ринку.
  • Використання цифрових інструментів з виходу на нові ринки.
  • Застосування digital-реклами для пошуку нових клієнтів.

Інвестиції в нерухомість Іспанії

Київ, 2023

Genius. Project Manager в IT.

Київ, 2023

Курс Project Manager в IT - це практичний навчальний курс для освоєння основних технік проектного менеджменту.Програма навчання складається з різних модулів, що охоплюють такі теми як: ризик менеджмент, методологія управління проєктами, як правильно формувати та працювати з командою, як оцінювати вимоги клієнта та правильно завершувати проєкт.

ASO

Київ, 2022

Створення ефективної стратегії. Оптимізація мобільних застосунків в App store, Google play market.

Основи проєктного менеджменту в IT

Київ, 2022

RedCamp

Антибіотики.

Дніпро, 2021

Винайдення. Класифікація. Економіка розробки антибіотиків.

Еволюція розуму в тварин.

Київ, 2021

Генетика.

Дніпро, 2021

ДНК. Головні віхи в історії дослідження ДНК. Чтання, редагування ДНК. Фармгенетика.

Розробка Facebook messenger чат-бот.

Київ, 2020

Логіка побудови чат-боту в месенджерах. Роль чат-бота в воронці продаж. Сценарії для застосування чат-ботів в малому і середньому бізнесі. Копірайтинг для чат-ботів. Особливості просування чат-бота з допомогою Facebook Ads.

Фармацевтичний маркетинг.

Київ, 2020

Розробка маркетингових стратегій і менеджмент в фармацевтиці.

Глобальні тренди медіаринку.

Київ, 2017

Carat Ukraine. Вектор руху медіа в Україні та на закордонних ринках. Аналітика. Психологія впливу реклами. Ключові точки в побудові ефективної медіастратегії.

Організація відділу Customer care service в компанії.

Київ, 2016

Customer care service.

Inbound marketing. HubSpot.

Київ, 2016

Ефективність сторінки в Facebook.

Київ, 2016

Aналітика ефективності SMM.

Медіапланування.

Київ, 2016

Розробка медіаплану для маркетингових та рекламних активностей.

Big Data. Аналітика баз даних.

Київ, 2016

Google Digital Workshop, Digital Marketing.

Київ, 2016

WebPromoExperts

Київ, 2014

Важливість внутрішньої та зовнішньої оптимізації сайту.

Дополнительная информация

Захоплення та інтереси

Хоббі: медицина, психологія, технології, дизайн, історія.

Наукова діяльність

  • https://ubr.ua/market/startup-time/teleport-delivery-service-kak-ukraincy-sobirautsia-izmenit-rynok-dostavki-304626
  • https://ain.ua/2014/07/11/istorii-startapov-teleport-agregator-sluzhb-dostavki/
  • http://www.aqua-therm.kiev.ua/ru-RU/press/news/321.aspx

Громадська діяльність

Мій коментар Gazeta.ua щодо функціонування соціально-реабілітаційного центру "Затишок".

https://gazeta.ua/articles/life/_misce-de-znahodyat-poryatunok-diti-ak-zhive-mistechko-zatishok-na-zakarpatti/1132984?fbclid=IwAR1lCEgN2q92XyJGi2sYAnDf7hiUVcunw171IDhJmUQzn-KibS86ThqV3wU

Андрій Колісник

Head of marketing

Киев

60 000 грн.

38 лет

Активно ищет работу

полная занятость, проектная работа

Характер работы: удаленная работа, гибридная, в офисе/на месте

Обновлено 6 дней назад