Работала в 7 компаниях 20 лет 5 месяцев
FMCG, Реклама / Маркетинг / PR-услуги
Керівник експортного маркетингу
Кондитерська компанія
FMCG
6 лет 5 месяцев
12.2017 - по настоящее время
- Формування відділу експортного маркетингу, створення організаційної структури, забезпечення ефективної роботи та управління командою.
- Розробка та втілення маркетингової експортної стратегії. Планування, реалізація, оцінка ефективності, корегувальні дії.
- Планування та управління бюджету маркетингу на зовнішніх ринках.
- Аналіз світових тенденцій. Конкурентний аналіз учасників світового ринку.
- Аналіз динаміки продаж на експорт. Виявлення нових можливостей для ключових ринків.
- Управління асортиментною та ціновою політикою експортного портфелю.
- Розробка та реалізація маркетингового плану активностей, запуск нових продуктів та брендів ЗЕД.
- Плідна співпраця с продажами, відділом розробки продукції та виробництвом.
- Розробка матеріалів: каталог, фото контент, презентації та ін.
- Здійснення управління онлайн каналами просування продукції в ключових країнах Digital, підрозділ сайту компанії та соціальні мережи.
- Участь та відвідування міжнародних виставочних заходів (ОАЕ, Німеччина та ін.).
- Аналіз результатів, оцінка можливостей та корегування дій для підвищення ефективності.
- Контроль роботи над рекламаціями.
Керівник NPD відділу, листопад 2016 – березень 2018
Кондитерська компанія
FMCG
1 год 4 месяца
08.2016 - 12.2017
- Розробка і реалізація асортиментної стратегії, маркетингового плану в частині підвищення конкурентоздатності брендів та продуктового портфелю.
- Розробка програм та технічних досліджень, спрямованих на підвищення конкурентоздатності продукту, привабливості та його економічної ефективності.
- Керування та контроль процесів пов’язаних з розробкою нових продуктів та вдосконалення існуючих.
- Контроль якості та відповідності продукту цільовим / еталонним характеристикам.
- Моніторинг прогресу кондитерського виробництва в технічній та технологічній частині, продуктових групах. Оцінка можливостей та внесення пропозицій в реалізації процесів на виробництві.
- Аналіз потреби, розробка пропозицій та участь у запуску інвестиційних проектів.
- Аналіз продаж продукції компанії.
- Аналіз конкурентів та внесення корегування в асортимент продукції компанії з метою підвищення конкурентоздатності продукту й компанії в цілому.
- Планування та розробка Новорічних подарунків та спецпроектів, ВТМ.
- Розробка пропозицій та запуск продуктів ВТМ для національних торгівельних мереж.
- Розробка матеріалів: каталог, сайт, фото контент, презентації та ін.
Керівник маркетингу
Ічнянський МК
FMCG
2 года 3 месяца
06.2014 - 09.2016
- Розробка та втілення маркетингової стратегії компанії.
- Бюджетне планування та контроль витрат по маркетинговому бюджету.
- Організація та проведення маркетингових досліджень.
- Аналіз продаж й планування заходів для підвищення ефективності та конкурентоздатності продуктів.
- Розробка та реалізація маркетингових комунікацій з метою підвищення обізнаності та зацікавленості лідів, підвищення лояльності та продаж (BTL, PR, Digital).
- Планування, організація та контроль роботи агентств, що забезпечують BTL заходи по Україні.
- Участь в переговорах з національними торгівельними мережами щодо лістингу та розвитку продаж брендів.
- Запуск ВТМ для спецпроектів та торгівельних мереж України.
Керівник відділу розробки продукції
Житомирські Ласощі
FMCG
1 год 5 месяцев
06.2008 - 11.2009
• Планування та управління процесів пов’язаних з розробкою нових продуктів та вдосконалення існуючих. Контроль якості та відповідності продуктів цільовим характеристикам.
• Співпраця з технологами та спеціалістами технологічних інновацій у розробці нових інноваційних продуктів та вдосконалення існуючих продуктів.
• Участь у запуску інвестиційних проектів, у частині продуктового маркетингу.
• Аналіз конкурентів, внесення пропозицій та корегування в асортимент продукції компанії з метою підвищення конкурентоздатності.
• Робота з рекламаціями по продукції та корегування дій для мінімізації та попередження.
• Розробка продуктів для спецпроектів, PL та Новорічних програм.
• Організація взаємодії пов’язані з патентним консультантом з приводу придбання патентів та ТЗ.
Бренд-менеджер
Житомирські ласощі
FMCG
1 год 4 месяца
02.2007 - 06.2008
• Бренд-аналіз в розрізі продаж, ефективності запуску, репутація бренду, рекламації.
• Аналіз конкурентного середовища та втілення маркетингових заходів для підвищення конкурентоздатності брендів компанії.
• Розробка та введення нових брендів, компаній та інвестиційних проєктів.
• Планування та розробка Новорічних подарунків та спецпроєктів по СТМ.
• Розробка та проведення іміджевих та продуктових маркетингових заходів для підвищення конкурентних переваг брендів: національних акцій, благодійності, BTL та PR.
• Організація та участь у національних та міжнародних виставкових заходах.
• Розробка рекламних матеріалів: банера, фото контент, презентації, каталоги, буклети та ін.
• Розробка та реалізація маркетингових комунікацій для формування позитивного образу компанії для співробітників - внутрішнього PR.
• Підготовка навчальних матеріалів та проведення тренінгів для ТК з метою підвищення знання асортименту, конкурентних властивостей, ХВ.
• Редактор корпоративної газети «ЖЛ-інформ».
Керівник з маркетингу
РА «Транс-Медіа»
Реклама / Маркетинг / PR-услуги
1 год 11 месяцев
03.2005 - 02.2007
- Запуск інноваційного проекту та контроль монтажу та запуску відеосистеми у вагонах метрополітену.
- Розробка та реалізація маркетингової стратегії.
- Планування та управління бюджетом маркетингу.
- Аналіз та аудит медіа-реклами, розробка програм для наповнення ефіру.
- Взаємодія та співпраця з рекламними агентствами по PR та розміщенню рекламних матеріалів.
- Супровід замовників В2B.
- Розробка рекламних матеріалів: банера, фото контент, презентації, каталоги, буклети та ін.
- Організація та відвідування національних профільних виставочних заходів.
Маркетолог
Альянс
FMCG
5 лет 8 месяцев
07.1999 - 03.2005
Ключевая информация
• Знання аналітичних методів оцінки ефективності проєктів.
• Досвід запуску успішних інвестиційних проєктів.
• Досвід роботи в глобальному ринку та знання світової кондитерської промисловості.
• Сильний та досвідчений менеджер з орієнтацією на результат.
Училась в 1 заведении
Київський інститут інвестиційного менеджменту
Маркетолог – економіст. Спеціаліст.
Киев, 2005
Владеет языками
Английский
выше среднего
Курсы, тренинги, сертификаты
Італьянська національна спільнота ім.Данте Алігьері.
Вивчення італьянської мови. (А1)
Madrasa
Вивчення турецької мови. (А2)
IQ-Center
Вивчення англійської мови.
Бізнес-тренінг корпорація Бізнес-мастер
Тренінг «Синій океан».
Бізнес-тренінг корпорація Бізнес-мастер
Тренінг «Навички ефективних переговорів. Управління персоналом».
Дополнительная информация
Свій розділ
Досвід роботи в маркетингу з 2002 року.
Шукаю посаду директора з маркетингу для застосування свого досвіду у розвитку компанії та отримання нового досвіду.
Комп’ютер: Adobe Photoshop, CorelDraw, Adobe Illustrator, Excel (створення зведеної таблиці, досвід роботи з великими масивами інформації), Power Point.
СЕРТИФІКАТИ ТА ДОДАТКОВІ ЗНАННЯ
Навчання ISO 9001:2015. Ризики та можливості. FSSC 22000 v.5.1, TACCH, VACCP. Перехід на нову версію.
Навчальна сенсорна панель кондитерських виробів та сенсорний аналіз.
Business Master – тренінг «Блакитний океан»; тренінг «Навички ефективного ведення переговорів – управління персоналом».
Київська державна художня школа.
IQ-Center – школа англійської мови.
Societa Dante Alighieri – школа італійської мови PLIDA (А1).
Навчальний центр MADRASA – турецька мова (А2).
Ганна
Ганна
Head of marketing
Киев
полная занятость
Характер работы: удаленная работа
Обновлено 1 неделю назад