Работал в 3 компаниях   24 года 4 месяца

Банки, Энергетика и Энергоносители

Начальник управління оплати праці та кадрового менеджменту

АТ АБ РАДАБАНК

Банки

11 месяцев

12.2023 - по настоящее время

- Організація роботи підрозділу за напрямком кадрового адміністрування, comp&ben;

- Організація оформлення бронювання працівників;

- Взаємодія з НБУ за напрямком корпоративного управління;

- Розробка організаційної структури та штатного розпису;

- Планування бюджету витрат на оплату праці;

- Впровадження та супроводження медичного страхування працівників;

Заступник директора з персоналу

АТ АКБ КОНКОРД

Банки

4 года 7 месяцев

04.2020 - по настоящее время

- Організація роботи підрозділу за напрямком кадрового адміністрування, comp&ben;

- Організація оформлення бронювання працівників;

- Розробка, впровадження та перегляд систем мотивації;

- Аналіз бізнес-процесів компанії;

- Взаємодія з НБУ за напрямком корпоративного управління;

- Розробка організаційної структури та штатного розпису;

- Планування бюджету витрат на оплату праці;

- Впровадження та супроводження медичного страхування працівників;

- Організація team-building (в т.ч. корпоративного).

Провідний фахівець з управління компенсаціями та пільгами

ПАТ "ДТЕК Дніпроенерго"

Энергетика и Энергоносители

19 лет 7 месяцев

07.2000 - 02.2020

- Впровадження та контроль виконання систем мотивації та депреміювання;

- Розробка та впровадження ключових показників ефективності за категоріями посад;

- Розробка та впровадження підсумованого обліку робочого часу.

- Оформлення та облік роботи у вихідні дні з дотриманням КЗпП.

- Оформлення та облік простоїв (2/3 окладу) співробітників з дотриманням КЗпП.

- Встановлення неповного робочого тижня.

- Розробка та ведення штатного розпису;

- Підготовка пропозицій щодо оплати праці працівників відповідно до встановленої політики на підприємстві.

- Оформлення платежів у програмі SAP ERP у тому числі необлікового складу (за колективним договором) та відповідно до бюджету соціальних витрат.

- Участь у плануванні бюджету соціальних видатків. Контроль за виконанням бізнес-плану.

- Перевірка коректності нарахування зарплати (оклад, відпрацьований час, премії, доплати, надбавки).

- Впровадження та супроводження проекту "Добровільне медичне страхування".

Ключевая информация

Аналіз та розробка бізнес-процесів.

Аналіз ефективності працівників.

Розробка заходів з оптимізації витрат.

Планування фонду оплати праці працівників та контроль його використання.

Автоматизація HR процессів.

Обробка та аналіз великого об'єму інформації.

Організація роботи на підприємстві з чисельністю понад 1000 чол.

Учился в 3 заведениях

Запорізький національний університет

Облік та оподаткування

Запоріжжя, 2024

Дніпропетровський національний університет

Фінанси та кредит. Економіст

Дніпро, 2000

Дніпропетровський промислово-економічний технікум

Організація комерційної діяльності

Днепр (Днепропетровск), 1997

Владеет языками

Английский

средний

Русский

свободно

Украинский

свободно

Курсы, тренинги, сертификаты

Новий трудовий кодекс, Бронювання працівників

Київ, 2024

Компьютерная академия «Шаг» - обучение по курсу «Расширенные возможности программы MS Excel».

Днепр (Днепропетровск), 2013

Компания «Professional Trainings» - тренинг «Тайм-менеджмент с Microsoft Outlook».

Киев, 2013

Академия ДТЭК – тренинг «Инновационность»

Запорожье, 2013

Дополнительная информация

Водительское удостоверение

Категория А,В,С

Компьютерные навыки

Вільно володію комп'ютером. На високому рівні знання Excell, Word, PowerPoint

Личные качества

Робота в команді, стресостійкість, орієнтація на результат, пунктуальність, відповідальність за виконання поставленого завдання.

Олексій

Керівник відділу персоналу

Днепр

60 000 грн.

45 лет

полная занятость

Обновлено 2 недели назад