Работал в 7 компаниях 16 лет 10 месяцев
Промышленность и Производство, АПК (Агропромышленный комплекс), FMCG
Комерційний директор
ТОВ "УМК"
Промышленность и Производство
2 года 9 месяцев
03.2021 - 12.2023
- тактичне та стратегічне планування;
- організація бізнес-процесів у відділі закупок;
- управління співробітниками і бізнес-процесами на території;
- мотивація співробітників відділу продажів;
- контроль за виконанням поставлених завдань;
- збільшення активної клієнтської бази, розширення каналів закупівлі ВС;
- збереження позитивної прибутковості структури;
- аналіз поточної ситуації на ринку вториної сировини, прийняття рішень щодо стратегії закупівель;
- переговори з контрагентами, укладення договорів;
- розробка стратегії закупівлі ВС на території;
- організація прямих закупівель в сегменті «Ключові клієнти»;
- навчання персоналу.
Керівник торгового відділу
ТОВ "УМК"
Промышленность и Производство
1 год 7 месяцев
07.2019 - 02.2021
- тактичне планування;
- організація бізнес-процесів у відділі закупок;
- управління співробітниками і бізнес-процесами на території;
- мотивація співробітників відділу закупок;
- контроль за виконанням поставлених завдань;
- збільшення активної бази, розширення каналів закупівлі ВС;
- збереження позитивної прибутковості відділу;
- аналіз поточної ситуації на ринку ВС, прийняття рішень щодо стратегіїрозвитку закупівель;
- переговори з контрагентами, укладення договорів;
- розробка стратегії закупівлі ВС на ввіреній території;
- організація прямих закупівель в сегменті «Ключові клієнти»;
Менеджер з продажу мінеральних добрив
ТОВ «Сідак Транс»
АПК (Агропромышленный комплекс)
2 года 6 месяцев
01.2016 - 07.2018
- пошук нових клієнтів;
- забезпечення співпраці з існуючими клієнтами;
- переговори;
- укладення договорів про співпрацю;
- пошук перевізників в Україні, переговори,укладення договорів про співпрацю;
- розрахунок логістичних витрат за угодами;
- забезпечення бізнес-процесу по операціях від замовлення МД довідвантаження діловому партнеру (оплата по угоді);
- розрахунок рентабельності;
- контроль дебіторської заборгованості.
Національний менеджер з продажу та розвитку ринків збуту ЗЕД
Національний холдинг FMCG «SI GROUP», (оптові та роздрібні продажі продуктів харчування (снековий асортимент)), Молдова, ПМР (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
FMCG
1 год 7 месяцев
03.2014 - 10.2015
- побудова дистриб'юції на теріторії;
- пошук дистриб'юторів для просування ТМ Компанії в регіоні;
- розробка та реалізація стратегії продажів та просування торгових марок (далі ТМ) Компанії наТеріторії;
- створення ексклюзивної команди з урахуванням прибутковості та економічної доцільності;
- контроль дебіторської заборгованості;
- переговори з VIP-мережами (місцевими, регіональними, національними) на предметспівпраці (продаж продукції ТМ Компанії) з цими мережами;
- укладення договорів, співпраця з VIP-мережами;
- ведення переговорів, укладання контрактів, співпраця з національними, регіональними,локальними мережами АЗС в розрізі продукції виробника;
- розробка та реалізація маркетингових активностей спрямованих на просування ТМ Компанії;
- розробка тренінгів для співробітників відділу продажів;
- навчання персоналу (аудиторне, «польове» навчання);
- контроль виконання задач;
- щомісячний звіт про виконання завдань, поставлених перед власниками Корпорації.
Територіальний менеджер з продажу
ТОВ «Лідер Снек», Національний виробник ТМ «Хомка» (снекова група), Черкаси (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
FMCG
2 года
07.2011 - 07.2013
- розробка та реалізація стратегії продажів і просування ТМ Компанії натеріторії Черкаської області;
- пошук дистриб'юторів для просування ТМ Компанії в регіоні;
- проведення переговорів з дистриб'юторами на території;
- співпраця з дистриб'юторськими компаніями;
- створення ексклюзивної команди з урахуванням прибутковості та економічної доцільності;
- контроль дебіторської заборгованості;
- переговори з VIP-мережами (місцевими, регіональними, національними) на предметспівпраці (продаж продукції ТМ Компанії) з цими мережами;
- укладення договорів, співпраця з VIP-мережами;
- ведення переговорів, укладання контрактів, співпраця з національними, регіональними,локальними мережами АЗС в розрізі продукції виробника;
- переговори з потенційними партнерами ЗЕД (зовнішньо економічна діяльність);
- розрахунок ціноутворення для партнерів ЗЕД;
- розробка стандартів відділу продажів;
- розробка та реалізація трейд-маркетингових заходів, спрямованих на розширення каналівзбуту та збільшення обсягів продажів, а також підвищення лояльності до ТМ Компанії;
- розробка та реалізація стратегії збільшення активної бази торгових точок;- аналіз поточної ситуації, тенденцій розвитку ринку снеків;
- аналіз конкурентного середовища;
- розробка рекламного обладнання та POSm;
- забезпечення комунікацій з виробником рекламного обладнання та POSm(розробка проекту під ключ);
- організація обліку рекламного обладнання та POSm;
- планування річних/місячних планів продажів;
- планування річних/місячних бюджетів;
- контроль за переміщенням та цільовим використанням рекламного обладнання та POSm натериторії України (відповідальний за проект);
- розробка та проведення тренінгів для співробітників відділу продажів на закріпленій території;
- навчання персоналу (аудиторне, «польове» навчання);
- контроль виконання задач;
- щомісячний звіт про виконання поставлених завдань перед власником Компанії.
Національний менеджер з розвитку ринків збуту, керівник департаменту мерчандайзингу
Національний холдинг FMCG «SI GROUP», (оптові та роздрібні продажі), Дніпро (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
FMCG
2 года 8 месяцев
08.2007 - 04.2010
- виконання стратегічних цілей і завдань, поставлених керівництвом Корпорації;
- розробка і реалізація стратегії продажів і просування ТМ Корпорації на ринку України;
- розробка і реалізація стратегічних (річних) планів відділу продажів в Україні;- розробка стандартів відділу продажів;
- розробка і реалізація трейд-маркетингових заходів, спрямованих на розширення каналівзбуту;
- розробка і реалізація стратегії збільшення активної кліентської бази;
- аналіз поточної ситуації і тенденцій розвиток ринку снеків;
- аналіз конкурентного середовища;
- розробка рекламного обладнання та POSm;
- організація обліку рекламного обладнання та POSm;
- планування річних/місячних бюджетів рекламного обладнання та POSm Корпорації;
- контроль руху та цільового використання рекламного обладнання та POSm на територіїУкраїни;
- розробка та впровадження структури мерчандайзингу (далі – відділ МR) у містах на територіїУкраїна (створення структури з нуля);
- розрахунок та впровадження структури кафедри МR на території України (кількістьпрацівників понад 150 осіб);
- розробка та впровадження посадових інструкцій для працівників відділу МR;
- розробка та впровадження мотивації для працівників відділу МR;
- розробка та впровадження положень про взаємодію відділу МR з усіма структурнимипідрозділами Корпорації;
- розробка та впровадження інструкцій для співробітників Корпорації (внутрішніх документів);
- розробка та впровадження положень про національні акції для працівниківвідділу продажів Корпорації;
- розробка та контроль ефективної реалізації національних акцій;
- розробка та впровадження методичних посібників для співробітників відділу продажівКорпорації;
- розробка річних бюджетів відділу МR;
- проведення переговорів;
- розробка тренінгів для співробітників відділу продажів;
- навчання персоналу (аудиторне, «польове» навчання);
- контроль виконання задач;
- щомісячний звіт про виконання завдань, поставлених перед власниками Корпорації.
З 2005 по 2007:
ТОВ «Агросахінвест 2002», підрозділ національного холдингу FMCG SI GROUP, м. Одеса та одеська обл. (оптові та роздрібні продажі продуктів харчування).Територія відповідальності: м. Одеса та одеська обл.Посада: директор Одеської філії (кризовий менеджер).
ТОВ «Агросахінвест 2002», підрозділ національного холдингу FMCG SI GROUP,(оптові та роздрібні продажі продуктів харчування (snack group)).Територія відповідальності: м. Ялта, м. Алушта Посада: директор філії в м. Ялта, м. Алушта (кризовий менеджер)
ТОВ «Снек Експорт», підрозділ національного холдингу FMCG SI GROUP, (оптові та роздрібні продажі продуктів харчування).Територія відповідальності: черкаська обл., кіровоградська обл.Посада: регіональний менеджер з продажу
Територіальний менеджер з продажу
Національний виробник шоколадних кондитерських виробів ТМ «Rainford», ТМ «Мальбі», Черкаси (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
FMCG
3 года 2 месяца
04.2002 - 06.2005
- розробка та реалізація стратегії продажів і просування ТМ Компанії натеріторії Черкаської області;
- пошук дистриб'юторів для просування ТМ Компанії в регіоні;
- проведення переговорів з дистриб'юторами на території;
- співпраця з дистриб'юторськими компаніями;
- створення ексклюзивної команди з урахуванням прибутковості та економічної доцільності;
- контроль дебіторської заборгованості;
- переговори з VIP-мережами (місцевими, регіональними, національними) на предметспівпраці (продаж продукції ТМ Компанії) з цими мережами;
- укладення договорів, співпраця з VIP-мережами;
- ведення переговорів, укладання контрактів, співпраця з національними, регіональними,локальними мережами АЗС в розрізі продукції виробника;
- розробка стандартів відділу продажів;
- розробка та реалізація трейд-маркетингових заходів, спрямованих на розширення каналівзбуту та збільшення обсягів продажів, а також підвищення лояльності до ТМ Компанії;
- розробка та реалізація стратегії збільшення активної бази торгових точок;
- аналіз поточної ситуації, тенденцій розвитку ринку снеків;
- аналіз конкурентного середовища;РедагуватиВидалити
Ключевая информация
- довгостроковий досвід управління продажами у Національних компаніях в Україні та за її межами;
- сильний та досвідчений менеджер, орієнтований на отримання Компанії максимального прибутку;
- професіонал з великим практичним досвідом успішного продажу та взаємовідносин з клієнтами;
- глибоке знання українських та міжнародних методів менеджменту та продажу;
- наявність лідерських та управлінських навичок, що підтверджено успішним розвитком кар'єри менеджера.
Учился в 1 заведении
Киевский Государственный Торгово-экономический Университет (КГТЭУ) (Киев)
Бухучет и аудит
Украина, Киев, 1998
Владеет языками
Русский
родной
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Украинский
родной
Курсы, тренинги, сертификаты
Искусство публичных выступлений
Искусство публичных выступлений
Мастер управления. Ситуационный менеджмент и мотивация
Мастер управления. Ситуационный менеджмент и мотивация
Умение убеждать и отстаивать свою точку зрения
Умение убеждать и отстаивать свою точку зрения
Навыки управления
Навыки управления
Управление мотивацией персонала
Управление мотивацией персонала
Ведение переговоров
Ведение переговоров
Навыки менеджера
Навыки менеджера
Тренинг для корпоративных тренеров по продажам
Тренинг для корпоративных тренеров по продажам
Организация работы по развитию продаж
Организация работы по развитию продаж
Дополнительная информация
Компьютерные навыки
Водительское удостоверение
категории В, С.
Военная служба
1990-1992
Личные качества
Лідерські та організаторські здібності, націленість на кінцевий результат, уміння ефективно працювати в команді, комунікабельність, відповідальність, чесність, працездатність, високий рівень навчання та самонавчання, універсальність.
Високий рівень комунікацій з дистриб'юторами та контрагентами.
Увлечения и интересы
Великий тенніс
ПлаванняТуризм
Відпочинок на природі
Психологія
Інтернет
Цель
Резюме скорочене, при необхідності можу вислати повне резюме на електронну пошту.
Бажана заробітна плата: від 45000 грн. + соцпакет.
Цікавлять такі посади:
Комерційний директор
Керівник торгового відділу
Територіальний менеджер
Региональный менеджер
Територія: Черкаси + обл.
Артем Валерийович
Артем Валерийович
Территориальный менеджер
Черкассы
полная занятость
Обновлено 1 месяц назад