Работала в 5 компаниях 9 лет 5 месяцев
Транспорт и Логистика, Образование, Промышленность и Производство, Консалтинг / Аудит, Государственный сектор
Оператор
Нова Пошта
Транспорт и Логистика
4 года 11 месяцев
08.2019 - по настоящее время
Вирішення питань з клієнтами очно та по телефону. Допомога у вирішенні різних ситуацій.
Віддалена робота та на закритому складі.
Робота з процесами закритого типу відділення (автозаявки, спец одяг співробітників, інвентаризація та списання тари, оформлення актів ППВ та забезпечення кавою, чаєм, таксі і тп).
Прийом вантажу у клієнта, його фіксація, маркування, контрольне зважування.
Збір данних по мережі відділень, вденення таблиць, проходження ЧЛ, опитувальників.
Оформлення нових співробітників, адаптація, КЕП, організація доступів, навчання.
Прозвон клієнтів та керівників мережі для досягнення задач.
Skillme.pro Академия интернет Профессий
Руководитель проекта
Образование
1 год 1 месяц
06.2018 - 07.2019
Пошук та найм персоналу.
Організація навчання для спіробітників.
Робота з документацією за договорами тощо.
Продаж Курсу та робота з клієнтами.
Робота з партерами, лекторами, кураторами Курсу та організація навчального процесу.
Безпосередня участь у переговорах, ділових зустрічах, прийомах, нарадах, проектах.Постійне навчання та розвиток професійних навичок.
Энергия Воды
Руководитель департамента развития
Промышленность и Производство
1 год
07.2017 - 07.2018
Пошук клієнтів компанії та продаж обладнання.
Ведення соціальних мережами компанії, масові розсилки, ведення новин на сайті і т.д.
Створення відео та фото матеріалів, журналів та газет компанії.
Організація роботи керівників компанії для отримання доходу.
Організація дозвілля, заходів, подарунків, ігор для працівників.
Робота із підрядниками у створенні рекламної продукції компанії.
Організація навчання для пермоналу.
Высоцкий Консалтинг
Личный помощник/ Офис-менеджер. Руководитель отделения известности и расширения
Консалтинг / Аудит
1 год 8 месяцев
11.2015 - 07.2017
(листопад 2015-березень 2016)
Зустріч та прийом відвідувачів компанії.
Відповідь на телефонні дзвінки
Робота з орендодавцем з питань обслуговування приміщень.
Контролює забезпечення безперебійної роботи офісу (інтернет, телефони, комунальні, охорона тощо).
Робота з адмініструванням програм sugar CRM, OrangeHRM, google пошта.
Підготовка та ведення різної звітності та документів.
Планування та координування робочого графіка керівника;
Обробка та розподіл усієї інформації, що надходить, ведення ділового листування, оперативна передача документів. Робота із кур'єрами.
Пошук різноманітної інформації в Інтернеті.
Контроль за виконанням завдань іншими співробітниками.
Оформлення/складання документів.
Організація нарад для керівника.
Організація відряджень, бронювання готелів та замовлення квитків.
Постійне навчання та розвиток професійних навичок.
Керівник департаменту розвитку
(березень 2016- липень 2017)
Організація та управління роботою відділення та співробітниками.
Складання програми розвитку, бюджетів відділення.
Організація заходів для співробітників, командоутворення, тімбілдінг.?
Ведення соціальних мереж компанії, збір та розсилка новин компанії.
Організація внутрішніх заходів для співробітників.
Допомога в організації та проведенні конференції компанії в ОАЕ.
Секретарь Главы администрации / Главный специалист отдела организационной работы аппарата администра
Яготинская районная государственная администарция
Государственный сектор
8 месяцев
03.2015 - 11.2015
Робота з міні-АТС, факсом, орг.технікою, організація заходів,
(так само робота секретарем).
Ключевая информация
• найм та постановка на посаду персоналу,
• управління співробітниками у відділі (3 чол прямого підпорядкування та 6 співробітника непрямого),
• роботи із зовнішніми організаціями, партнерами компанії,
• ведення соціальних мереж підприємства,
• залучення клієнтів та партнерів для роботи з компанією,
• робота з підрядниками,
• організація корпоративів та ін заходів для співробітників,
• продаж продуктів компанії,
• робота з потенційними клієнтами (холодна база),
• створення проекту із нуля.
Училась в 1 заведении
Национальный университет пищевых технологий
Технолог ресторанного хозяйства
Київ, 2015
Владеет языками
Английский
средний
Русский
свободно
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Украинский
родной
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Курсы, тренинги, сертификаты
full stack developer
зараз почала навчання на програмного розробника в онлайн школі GO IT
Прокачка
Прокачка комунікативних навиків, публічних виступів. Навик спілкування з новими людьми.
Mini MBA
Курсы английского
Boss эффективный
Онлайн курс по збільшенню еффективності роботи та тайм-менеджменту Наталії Некрасовой.
Школа ТОП менеджерів
Семимісячний проект у компанії Висоцький Консалтинг Київ для керівників та ТОП менеджерів для здобуття навичок керівника та інструментів управління у бізнесі
Курсы PR
Курси по поботі PR-спеціалістів-початківців. Загальні інструменти в сфері PR
Дополнительная информация
Водительское удостоверение
категорія В
Личные качества
Швидко навчаюсь, трудолюбива, пунктуальна,стресостійка, комунікабельна, вмію працювати в команді.
Цель
Хочу рости в компанії та досягати високих результатів для примноження прибутку
Комп'ютерні навички
КІС 1С, awis, reporting, microsoft office, grafana та ін
Захоплення та інтереси
Поснійно намагаюсь навчатись, наразі вчусь онлайн на розробника в ІТ сфері та займаюсь бальними танцями
Ольга Олександрівна
Ольга Олександрівна
Оператор чату
![](https://cv-photos-original.rabota.ua/cdn-cgi/image/w=110/c1dea6fe-f321-4250-a229-eff8d2c2f643.jpg)
Борисполь
Работает, но открыт для предложений
полная занятость, неполная занятость, проектная работа
Характер работы: удаленная работа
Обновлено 2 дня назад