Працювала в 5 компаніях   9 років 5 місяців

Транспорт та Логістика, Освіта, Промисловість та Виробництво, Консалтинг / Аудит, Державний сектор

Оператор

Нова Пошта

Транспорт та Логістика

4 роки 11 місяців

08.2019 - до теперішнього часу

Аналіз, контроль показників якості, швидкості, продуктивності. Робота з претензіями клієнта. 
Вирішення питань з клієнтами очно та по телефону. Допомога у вирішенні різних ситуацій.
Віддалена робота та на закритому складі.
Робота з процесами закритого типу відділення (автозаявки, спец одяг співробітників, інвентаризація та списання тари, оформлення актів ППВ та забезпечення кавою, чаєм, таксі і тп).
Прийом вантажу у клієнта, його фіксація, маркування, контрольне зважування.
Збір данних по мережі відділень, вденення таблиць, проходження ЧЛ, опитувальників.
Оформлення нових співробітників, адаптація, КЕП, організація доступів, навчання. 
Прозвон клієнтів та керівників мережі для досягнення задач. 

Skillme.pro Академия интернет Профессий

Руководитель проекта

Освіта

1 рік 1 місяць

06.2018 - 07.2019

Участь у розробці стратегічного планування та контроль його виконання.Ведення та просування соц. мереж компанії.
Пошук та найм персоналу.
Організація навчання для спіробітників.
Робота з документацією за договорами тощо.
Продаж Курсу та робота з клієнтами.
Робота з партерами, лекторами, кураторами Курсу та організація навчального процесу.
Безпосередня участь у переговорах, ділових зустрічах, прийомах, нарадах, проектах.Постійне навчання та розвиток професійних навичок.

Энергия Воды

Руководитель департамента развития

Промисловість та Виробництво

1 рік

07.2017 - 07.2018

Організація семінарів для клієнтів та співробітників.
Пошук клієнтів компанії та продаж обладнання.
Ведення соціальних мережами компанії, масові розсилки, ведення новин на сайті і т.д.
Створення відео та фото матеріалів, журналів та газет компанії.
Організація роботи керівників компанії для отримання доходу.
Організація дозвілля, заходів, подарунків, ігор для працівників.
Робота із підрядниками у створенні рекламної продукції компанії.
Організація навчання для пермоналу.

Высоцкий Консалтинг

Личный помощник/ Офис-менеджер. Руководитель отделения известности и расширения

Консалтинг / Аудит

1 рік 8 місяців

11.2015 - 07.2017

Особистий помічник/ офіс менеджер
(листопад 2015-березень 2016)
Зустріч та прийом відвідувачів компанії.
Відповідь на телефонні дзвінки
Робота з орендодавцем з питань обслуговування приміщень.
Контролює забезпечення безперебійної роботи офісу (інтернет, телефони, комунальні, охорона тощо).
Робота з адмініструванням програм sugar CRM, OrangeHRM, google пошта.
Підготовка та ведення різної звітності та документів.
Планування та координування робочого графіка керівника;
Обробка та розподіл усієї інформації, що надходить, ведення ділового листування, оперативна передача документів. Робота із кур'єрами.
Пошук різноманітної інформації в Інтернеті.
Контроль за виконанням завдань іншими співробітниками.
Оформлення/складання документів.
Організація нарад для керівника.
Організація відряджень, бронювання готелів та замовлення квитків.
Постійне навчання та розвиток професійних навичок.
Керівник департаменту розвитку
(березень 2016- липень 2017)
Організація та управління роботою відділення та співробітниками.
Складання програми розвитку, бюджетів відділення.
Організація заходів для співробітників, командоутворення, тімбілдінг.?
Ведення соціальних мереж компанії, збір та розсилка новин компанії.
Організація внутрішніх заходів для співробітників.
Допомога в організації та проведенні конференції компанії в ОАЕ.

Секретарь Главы администрации / Главный специалист отдела организационной работы аппарата администра

Яготинская районная государственная администарция

Державний сектор

8 місяців

03.2015 - 11.2015

Допомога в організації заходів апарату адміністраціі.
Робота з міні-АТС, факсом, орг.технікою, організація заходів,
(так само робота секретарем).

Ключова інформація

• організація заходів (семінарів, конференцій) для клієнтів компанії,
• найм та постановка на посаду персоналу,
• управління співробітниками у відділі (3 чол прямого підпорядкування та 6 співробітника непрямого),
• роботи із зовнішніми організаціями, партнерами компанії,
• ведення соціальних мереж підприємства,
• залучення клієнтів та партнерів для роботи з компанією,
• робота з підрядниками,
• організація корпоративів та ін заходів для співробітників,
• продаж продуктів компанії,
• робота з потенційними клієнтами (холодна база),
• створення проекту із нуля.

Навчалась в 1 закладі

Национальный университет пищевых технологий

Технолог ресторанного хозяйства

Київ, 2015

Володіє мовами

Англійська

середній

Російська

вільно

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Курси, тренінги, сертифікати

full stack developer

Київ, 2024

зараз почала навчання на програмного розробника в онлайн школі GO IT

Прокачка

Київ, 2018

Прокачка комунікативних навиків, публічних виступів. Навик спілкування з новими людьми.

Mini MBA

Киев, 2018

Курсы английского

Борисполь , 2018

Boss эффективный

Київ, 2017

Онлайн курс по збільшенню еффективності роботи та тайм-менеджменту Наталії Некрасовой.   

Школа ТОП менеджерів

Київ, 2017

Семимісячний проект у компанії Висоцький Консалтинг Київ для керівників та ТОП менеджерів для здобуття навичок керівника та інструментів управління у бізнесі

Курсы PR

Київ, 2017

Курси по поботі  PR-спеціалістів-початківців. Загальні інструменти в сфері PR

Додаткова інформація

Водительское удостоверение

категорія В

Личные качества

Швидко навчаюсь, трудолюбива, пунктуальна,стресостійка, комунікабельна, вмію працювати в команді.

Цель

Хочу рости в компанії та досягати високих результатів для примноження прибутку

Комп'ютерні навички

КІС 1С, awis, reporting, microsoft office, grafana та ін

Захоплення та інтереси

Поснійно намагаюсь навчатись, наразі вчусь онлайн на розробника в ІТ сфері та займаюсь бальними танцями

Ольга Олександрівна

Оператор чату

Бориспіль

20 000 грн.

32 роки

Працює, але відкритий для пропозицій

повна зайнятість, неповна зайнятість, проектна робота

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 2 дні тому