Работал в 5 компаниях   20 лет 2 месяца

Торговля розничная / Retail

Фізична особа підприємець

ФОП Скороход О.М.

Торговля розничная / Retail

7 лет 6 месяцев

11.2016 - по настоящее время

• Створення з "0" інтернет магазину (ів), наповнення асортиментом, просування в мережі інтернет;

• Розробка стратегії просування товарів і послуг;

• Відкриття і управління роздрібним магазином;

• Співпраця з постачальниками;

• Формування ассортименту товарів, ціноутворення;

• Управління товарними запасами;

• Взаємодія з орендодавцями і контролюючими органами;

Досягнення:

• Шлях від продажу товарів по системі дропшиппінг до роздрібного магазину;

• Відкриття магазину з мінімальним бюджетом;

• Стабільні показники роботи в залежності від сезону.

Заступник директора (власника), аналітик

Мережа магазинів "Товари від А до Я"

Торговля розничная / Retail

3 года 4 месяца

01.2014 - 05.2017

  • Управління фінансово-економічною діяльністю компанії;
  • Управління фінансовими ресурсами, формування платіжного календаря;
  • Створення системи внутрішніх фінансових показників їх моніторинг, аналіз і оцінка;
  • Створення системи нормування і контролю витрат;
  • Розробка і формування бюджетів (бюджет доходів та витрат,бюджет руху грошових коштів);
  • Оптимізація витрат;
  • Планування об'єму реалізації товарів в роздрібних магазинах;
  • Робота в EXCEL з великими масивами даних, формування аналітичних таблиць;
  • Складання аналітичних записок по результатам звітного періоду;
  • Розробка і складання управлінських звітів;
  • Аналіз фінансової діяльності підприємства;
  • Розробка системи корпоративної звітності, консолідація звітності;
  • Формування ключових показників для аналізу діяльності;
  • Аналіз і контроль фінансово-господарської діяльності внутрішніх підрозділів і підприємства в цілому;
  • Розробка внутрішньої документації: наказів, регламентів, посадових інструкцій. Розробка внутрішнього документообігу підприємства;
  • Розробка системи оплати праці, та стимулювання персоналу.

досягнення:

  • Створив з нуля роботу фінансово-економічної служби;
  • Організував і автоматизував ведення управлінського обліку;
  • Розробив та запровадив систему планування та бюджетування в компанії;
  • Організував і налагодив документообіг на підприємстві;
  • Створений з нуля регламент роботи складу та центрального офісу компанії. Розроблені маршрути руху транспорту компанії.
  • Удосконалив структуру компанії.

Керуючий роздрібною мережею

ФОП Кондратенко С.А

Торговля розничная / Retail

8 месяцев

01.2013 - 09.2013

  • Організація та контроль торгового процесу в роздрібній мережі;
  • Відкриття з нуля нових торгових точок (пошук приміщень, проведення переговорів, укладання договорів, підбір та адаптація персоналу);
  • Розробка бюджету роздрібної мережі, контроль за його виконанням;
  • Підготовка звітів, та звітування безпосередньо перед власниками про результати періоду (фінансові показники, рентабельність, плани на наступний період);
  • Безпосередній контроль за грошовими потоками, витратами, відповідність залишків, проведення інкасації;
  • Забезпечення мережі необхідною кількістю матеріалами передпродажної підготовки, витратними матеріалами;
  • Замовлення товарів безпосередньо у постачальників, проведення переговорів з потенційними постачальниками, створення асортименту;
  • Взаємодія з орендодавцем та контролюючими органами, вирішення спірних питань;
  • Контроль виконання персоналом торгових точок посадових інструкцій, правил та норм в спілкуванні з покупцями.

досягнення:

  • Обсяг продаж виріс на + 17%, в порівнянні з аналогічним періодом минулого року;
  • Розроблені посадові інструкції, регламент діяльності персоналу;
  • Створені звіти для контролю та аналізу діяльності роздрібної мережі;
  • Ввів поняття «рентабельність».

Керуючий магазином

Мережа магазинів "Sabo"

Торговля розничная / Retail

1 год 9 месяцев

03.2011 - 12.2012

  • Забезпечення магазину всіма необхідними дозвільними документами;
  • Контроль за виконанням персоналу своїх посадових обов'язків, виконання вимог по роботі у торговому залі, дотримання всіх етапів продажу;
  • Організація процесу торгівлі згідно з правилами та нормами компанії;
  • Контроль за викладкою товару в торговому залі;
  • Бюджетування, формування поточної звітності;
  • Організація обліку грошових коштів, проведення інкасації, перерахунок на коштів на банківські рахунки центрального офісу;
  • Організація збереження товарно-матеріальних цінностей;
  • Контроль за рухом товару, та товарних залишків в магазині;
  • Підготовка та проведення інвентаризацій;
  • Участь у розробці, та впровадження рекламних акцій в цілях підвищення рівня продажів;
  • Моніторинг конкурентів, аналіз конкурентних переваг в розрізі сервісу та асортименту товара;
  • Підбір та навчання персоналу, участь у розробці мотиваційної складової для персоналу;
  • Складання графіку роботи та графіку відпусток, табелювання персоналу;
  • Робота в безпосередньо в торговому залі, вирішення конфліктних ситуацій пов'язаних з рекламаціями у відповідності до чинного законодавства;
  • Взаємодія з контролюючими та дозвільними органами, орендодавцем.

досягнення:

  • Відкрив магазин з нуля;
  • На другий місяць роботи виконання плану склало 115%, перше місце по мережі;
  • В середньому виконання плану магазином 100%;
  • Відсутність недостач в магазині;
  • Дружній колектив, відсутність плинності кадрів.

Менеджер відділу закупок, начальник відділу

НВТ "Промелектроника"

Торговля розничная / Retail

7 лет 1 месяц

05.2000 - 06.2007

  • Визначення та формування асортименту товару своєї групи (а/відео техніка), ціноутворення;
  • Укладання та супроводження договорів з постачальниками, контроль та забезпечення виконання умов договорів;
  • Закупівля товару;
  • Забезпечення максимально сприятливих умов на постачання товару;
  • Прогнозування попиту на товар;
  • Рекомендації при розподіленні товару між роздрібними магазинами мережі;
  • Контроль продаж товару своєї групи в магазинах мережі, ініціювання переміщення між роздрібними магазинами , розробка і втілення маркетингових акцій;
  • Відстеження ринкових тенденцій, моніторинг ринку, аналіз конкурентів;
  • Організація роботи торгового персоналу в магазинах мережі, проведення тренінгів, навчання.

досягнення:

  • В порівнянні зі своїм попередником маржинальний прибуток виріс на 7%;
  • Об'єм реалізації виріс на 20%;
  • Товарний запас (залежалий товар) зменшився на 70%, з 600 000 грн до 180 000 грн.

Ключевая информация

* можу побудувати роботу «з нуля»;

* вміння аналізувати великі об'єми інформації економічного характеру з висновками та рекомендаціями, самостійно приймати рішення;

* вмію робити з великими масивами інформації;

Маю управлінський досвід роботи з продуктами харчування в мережі магазинів "Велмарт" - заступник керуючого магазином.

Учился в 1 заведении

Полтавська державна аграрна академія

Економіки та менеджменту, менеджмент організацій

Полтава, 2009

Дополнительная информация

Компьютерные навыки

  • відмінне знання MS Excel (математичні та логічні формули, побудова діаграм та графіків);
  • MS Word, Excel, Outlook;
  • системи обліку 1С (7,8), Б-Туз.

Личные качества

* педантичність і самостійність в роботі;

* ввічливість, поважаю людей з якими працюю, незалежно від посади;

* надійність, на мене можна покластися;

* впевненість в своїх силах, завжди довожу почате до завершення.

Працюю, готовий розглянути пропозиції від роботодавців.

Є відкритий і працюючий ФОП.

Олександр Миколайович

Керуючий, директор

Полтава

46 лет

Работает, но открыт для предложений

полная занятость

Обновлено 1 день назад