Работала в 7 компаниях 22 года 9 месяцев
Торговля розничная / Retail, Недвижимость и Девелопмент, Медицина и Здравоохранение, Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы, Другое, Финансовые услуги
Адміністратор торгового залу
Магазин Сантехніка
Торговля розничная / Retail
3 месяца
06.2024 - 09.2024
-контроль за оформленням торгового залу згідно планограм, актуальності цінників ;
-забезпечення високого рівня гостинності та сервісу ;
-контроль за якісним обслуговування продавців;
-проведення навчальних тренінгів;
-ведення табелю та контрол за дотримання трудової дисципціни персоналу;
-контроль за залишками та поверненням товару магазину;
-ведення сторінок соцмереж;
-прийом вхідних дзвінків та консультація покупців ;
-контроль за прибутковими документами з постачальниками ;
-контроль видачі товару інтернет-магазину та сервісу по гарантії товару.
Адміністратор
ТОВ Ера 17
Недвижимость и Девелопмент
4 года 6 месяцев
11.2019 - 05.2024
- координація робочих процесів між відділами та комунікація ;
-проведення договорів з постачальниками та контроль за дотриманням оплат та доставок ;
-проведення переговорів та організація зустрічей з потенційними орендарями по здачі оренди приміщень згідно тех плану бізнес-центру ;
-рішення всіх адміністративних питань , контроль за дотриманням норм та дозволів орендарями;
-контроль загального стану бізнес-центру , шляхом обходу офісних приміщень та загальних площ , прилеглої території близьо 11 тис.кв м ;
-узгодження різного роду робіт з орендарями за відповідним регламентом;
-підготовка для орендарів інформаційних листів , рахунків , актів тощо;
-виконання доручень директора;
-розробка та управління структури клінінгу ( 15 працівників), управління , облік , підбір персоналу , навчання ;
-розробка та облік додаткових послуг для орендарів ( клінінг, конференц-зал,доставка води , поштова скринька , інтернет);
-організація замовлення та облік витратних матеріалів , спецформи , інвентаря;
-проведення моніторингу ринку нерухомості ;
-організація виїздів /заїздів орендарів ;
-забезпечення інформаціної та технічної підтримки орендарів шляхом ведення соціальних мереж та телефонних дзвінків;
-проведення нарахувань для орендарів за додаткові послуги в 1 С;
-оформлення звітності ;
-взаємодія з контролюючими органами влади ;
-контроль за розміщенням та проведенням реклами в бізнес-центрі.
Адміністратор клініки
Стоматологічна клініка 1
Медицина и Здравоохранение
5 месяцев
05.2019 - 10.2019
-забезпечення запису клієнтів та прийом дзвінків"
-управління та координація персоналу ;
-табелювання та контроль за дотриманням робочого режиму клініки ;
-забезпечення функціонування клініки ;
-контроль за технічно-господарським станом клініки ;
-забезпечення високого рівня сервісу клініки ;
-ведення облікових карток пацієнтів клініки ;
-проведення розрахункових операцій ;
-консультування та інформування пацієнтів клініки ;
-проведення та розробка рекламних акцій.
Адміністратор
ТРЦ Київ ТОВ Nicmad
Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы
7 месяцев
05.2018 - 12.2018
Будучи на посаді адміністративної діяльності , я повинна була контролювати за порядком , пожежною безпекою , технічним станом центру ,режимом роботи магазинівта чистотою центру та прилеглої території. Також вирішувала складні інші питання . Забкезпечувала севіс та гостинність для відвідувчів та орендарів .Вносила ініціативу по покращенню сервісу в ТЦ.Проводила безперебійний контроль за роботою клінінгової компанії.Проводила оперативну роботу з документацією та кореспонденцією для орендарів.Приймала активну участь в проведенні рекламних акцій та заходів центру
Управляющий магазином
магазин "Тріумф" "Diva"
Торговля розничная / Retail
10 лет 11 месяцев
12.2006 - 11.2017
-виконання підготовки відкриття магазинів;
-ведення переговорів та дозволів по відкриттю магазинів;
-контроль за виконанням ремонтно-будівельних робіт магазинів ;
-розробка ефективної роботи магазині , налагодження технологічно-торгівельного процесу ;
-розробка стратегії бізнес-плану магазинів;
-налагодження договорів з постачальниками та контроль за виконання поставок та розрахунків;
-проведення подбору , навчання , адаптації персоналу ;
-ведення бухгалтерського, фінансового податкового обліку магазинів ;
-проведення інвентаризацій ;
- формування бази клієнтів магазинів ;
-розробка рекланих компаній магазинів;
-вирішення адміністративно-господарських питань магазинів;
-взаємодія з контролюючими органами влади.
Оператор Call-centre
Аутсортингова компанія Simply Contact
Другое
3 месяца
08.2017 - 11.2017
Будучи на посаді оператора , я надавала консультації по банкіаським послугам та проводила обробку замовлення в програми в CRM , виконувала доручення керівника,виконувала звітність, виконувала плани продажів банківський послуг, оформлювала заявки ,приймала участь у активних навчальних тренінгах та змаганнях.
фахівець 1 категорії
Полтава банк ,Укрсиббанк
Финансовые услуги
5 лет 11 месяцев
04.2001 - 03.2007
-проведення операцій по переказам ;
-оформлення карткових рахунків ;
-ведення кредитного портфелю банку;
-залучення клієнтів банку ;
-оформлення депозитних договорів та облік рахунків;
-проведення міжнародних переказів ;
-проведення фінансової звітності ;
-проведення моніторингу ринку банківських послуг;
Ключевая информация
- Управління діяльністю торгового закладу
- Планування та організація роботи персоналу
- Контроль за асортиментом та наявністю товарів
- Забезпечення високого рівня обслуговування клієнтів
- Вирішення адміністративних та організаційних питань
- Організація і контроль інвентаризації
- Розвиток клієнтської бази та збільшення лояльності
- 1С,
- CRM система
- Exel
Училась в 1 заведении
ПУЭТ ПАКУиП
фінанси та кредит
Полтава, 2003
Владеет языками
Английский
средний
Дополнительная информация
особисті якості
висока працездатність ;цілеспраямованість,відповідальність ,вимогливість;ініціативність , комунікабельність;
проактивність
Наталія
Наталія
Керуючий магазином,керівник готельного комплексу , операціний директор,завідучий відділом оренди
Полтава
Активно ищет работу
полная занятость
Обновлено 2 дня назад