Працював в 6 компаніях 20 років 8 місяців
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Торгівля роздрібна / Retail
Завідувач складу, комірник
ФОП
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
8 місяців
03.2024 - до теперішнього часу
• Прийом, видача, завантаження і відвантаження матеріальних цінностей (товарів);
• Контроль за розміщенням і належним зберіганням товарів на складі;
• Ведення обліку товарів, проведення інвентарізацій;
• Комплектування замовлень контрагентів згідно видаткових накладних;
• Мінімізація помилок при відборі товарів;
• Контроль і замовлення витратних матеріалів необхідних для безперебійної роботи складу;
• Дотримання чистоти і порядку в складському приміщенні.
Фізична особа підприємець
ФОП Скороход О.М.
Торгівля роздрібна / Retail
7 років 11 місяців
11.2016 - 10.2024
• Створення з "0" інтернет магазину (ів), наповнення асортиментом, просування в мережі інтернет;
• Розробка стратегії просування товарів і послуг;
• Відкриття і управління роздрібним магазином;
• Співпраця з постачальниками;
• Формування ассортименту товарів, ціноутворення;
• Управління товарними запасами;
• Взаємодія з орендодавцями і контролюючими органами;
Досягнення:
• Шлях від продажу товарів по системі дропшиппінг до роздрібного магазину;
• Відкриття магазину з мінімальним бюджетом;
• Стабільні показники роботи в залежності від сезону.
Заступник директора (власника), аналітик
Мережа магазинів "Товари від А до Я"
Торгівля роздрібна / Retail
3 роки 4 місяці
01.2014 - 05.2017
- Управління фінансово-економічною діяльністю компанії;
- Управління фінансовими ресурсами, формування платіжного календаря;
- Створення системи внутрішніх фінансових показників їх моніторинг, аналіз і оцінка;
- Створення системи нормування і контролю витрат;
- Розробка і формування бюджетів (бюджет доходів та витрат,бюджет руху грошових коштів);
- Оптимізація витрат;
- Планування об'єму реалізації товарів в роздрібних магазинах;
- Робота в EXCEL з великими масивами даних, формування аналітичних таблиць;
- Складання аналітичних записок по результатам звітного періоду;
- Розробка і складання управлінських звітів;
- Аналіз фінансової діяльності підприємства;
- Розробка системи корпоративної звітності, консолідація звітності;
- Формування ключових показників для аналізу діяльності;
- Аналіз і контроль фінансово-господарської діяльності внутрішніх підрозділів і підприємства в цілому;
- Розробка внутрішньої документації: наказів, регламентів, посадових інструкцій. Розробка внутрішнього документообігу підприємства;
- Розробка системи оплати праці, та стимулювання персоналу.
досягнення:
- Створив з нуля роботу фінансово-економічної служби;
- Організував і автоматизував ведення управлінського обліку;
- Розробив та запровадив систему планування та бюджетування в компанії;
- Організував і налагодив документообіг на підприємстві;
- Створений з нуля регламент роботи складу та центрального офісу компанії. Розроблені маршрути руху транспорту компанії.
- Удосконалив структуру компанії.
Керуючий роздрібною мережею
ФОП Кондратенко С.А
Торгівля роздрібна / Retail
8 місяців
01.2013 - 09.2013
- Організація та контроль торгового процесу в роздрібній мережі;
- Відкриття з нуля нових торгових точок (пошук приміщень, проведення переговорів, укладання договорів, підбір та адаптація персоналу);
- Розробка бюджету роздрібної мережі, контроль за його виконанням;
- Підготовка звітів, та звітування безпосередньо перед власниками про результати періоду (фінансові показники, рентабельність, плани на наступний період);
- Безпосередній контроль за грошовими потоками, витратами, відповідність залишків, проведення інкасації;
- Забезпечення мережі необхідною кількістю матеріалами передпродажної підготовки, витратними матеріалами;
- Замовлення товарів безпосередньо у постачальників, проведення переговорів з потенційними постачальниками, створення асортименту;
- Взаємодія з орендодавцем та контролюючими органами, вирішення спірних питань;
- Контроль виконання персоналом торгових точок посадових інструкцій, правил та норм в спілкуванні з покупцями.
досягнення:
- Обсяг продаж виріс на + 17%, в порівнянні з аналогічним періодом минулого року;
- Розроблені посадові інструкції, регламент діяльності персоналу;
- Створені звіти для контролю та аналізу діяльності роздрібної мережі;
- Ввів поняття «рентабельність».
Керуючий магазином
Мережа магазинів "Sabo"
Торгівля роздрібна / Retail
1 рік 9 місяців
03.2011 - 12.2012
- Забезпечення магазину всіма необхідними дозвільними документами;
- Контроль за виконанням персоналу своїх посадових обов'язків, виконання вимог по роботі у торговому залі, дотримання всіх етапів продажу;
- Організація процесу торгівлі згідно з правилами та нормами компанії;
- Контроль за викладкою товару в торговому залі;
- Бюджетування, формування поточної звітності;
- Організація обліку грошових коштів, проведення інкасації, перерахунок на коштів на банківські рахунки центрального офісу;
- Організація збереження товарно-матеріальних цінностей;
- Контроль за рухом товару, та товарних залишків в магазині;
- Підготовка та проведення інвентаризацій;
- Участь у розробці, та впровадження рекламних акцій в цілях підвищення рівня продажів;
- Моніторинг конкурентів, аналіз конкурентних переваг в розрізі сервісу та асортименту товара;
- Підбір та навчання персоналу, участь у розробці мотиваційної складової для персоналу;
- Складання графіку роботи та графіку відпусток, табелювання персоналу;
- Робота в безпосередньо в торговому залі, вирішення конфліктних ситуацій пов'язаних з рекламаціями у відповідності до чинного законодавства;
- Взаємодія з контролюючими та дозвільними органами, орендодавцем.
досягнення:
- Відкрив магазин з нуля;
- На другий місяць роботи виконання плану склало 115%, перше місце по мережі;
- В середньому виконання плану магазином 100%;
- Відсутність недостач в магазині;
- Дружній колектив, відсутність плинності кадрів.
Менеджер відділу закупок, начальник відділу
НВТ "Промелектроника"
Торгівля роздрібна / Retail
7 років 1 місяць
05.2000 - 06.2007
- Визначення та формування асортименту товару своєї групи (а/відео техніка), ціноутворення;
- Укладання та супроводження договорів з постачальниками, контроль та забезпечення виконання умов договорів;
- Закупівля товару;
- Забезпечення максимально сприятливих умов на постачання товару;
- Прогнозування попиту на товар;
- Рекомендації при розподіленні товару між роздрібними магазинами мережі;
- Контроль продаж товару своєї групи в магазинах мережі, ініціювання переміщення між роздрібними магазинами , розробка і втілення маркетингових акцій;
- Відстеження ринкових тенденцій, моніторинг ринку, аналіз конкурентів;
- Організація роботи торгового персоналу в магазинах мережі, проведення тренінгів, навчання.
досягнення:
- В порівнянні зі своїм попередником маржинальний прибуток виріс на 7%;
- Об'єм реалізації виріс на 20%;
- Товарний запас (залежалий товар) зменшився на 70%, з 600 000 грн до 180 000 грн.
Ключова інформація
* можу побудувати роботу «з нуля»;
* вміння аналізувати великі об'єми інформації економічного характеру з висновками та рекомендаціями, самостійно приймати рішення;
* вмію робити з великими масивами інформації;
Маю управлінський досвід роботи з продуктами харчування в мережі магазинів "Велмарт" - заступник керуючого магазином.
Навчався в 1 закладі
Полтавська державна аграрна академія
Економіки та менеджменту, менеджмент організацій
Полтава, 2009
Додаткова інформація
Компьютерные навыки
- відмінне знання MS Excel (математичні та логічні формули, побудова діаграм та графіків);
- MS Word, Excel, Outlook;
- системи обліку 1С (7,8), Б-Туз.
Личные качества
* педантичність і самостійність в роботі;
* ввічливість, поважаю людей з якими працюю, незалежно від посади;
* надійність, на мене можна покластися;
* впевненість в своїх силах, завжди довожу почате до завершення.
Працюю, готовий розглянути пропозиції від роботодавців.
Є відкритий і працюючий ФОП.
Олександр Миколайович
Олександр Миколайович
Керуючий, директор
Полтава
Працює, але відкритий для пропозицій
повна зайнятість
Оновлено 1 день тому