Работала в 4 компаниях 10 лет 10 месяцев
Образование, Торговля розничная / Retail, Услуги для населения - другое, Промышленность и Производство
Менеджер з продажу
Партнер +
Образование
1 год 1 месяц
07.2022 - 08.2023
- Продажі в кол-центрі
Офіс-адміністратор
ТОВ з ІІ "МІНІСО/УКРАЇНА/"
Торговля розничная / Retail
2 года 7 месяцев
07.2019 - 02.2022
ТОВ ІІ «МІНІСО/Україна» Киев
Офіс-менеджер:
Забезпечення життєдіяльності офісу:
керування бюджетом для потреб офісу; планування і здійснення закупівель канцтоварів, технічного оснащення офісу, хоз.товарів тощо; контроль справної роботи оргтехніки; моніторинг постачальників, позицій, пошук нових і цікавих рішень; планування ремонтних робіт та переїздів; забезпечення дотримання карантинних заходів. Організація корпоративів, семінарів, тімбілдінгів та ділових зустрічей в офісі.
Робота з адміністрацією бізнес-центру:
супровід договорів оренди; ведення процедури з оформлення та обліку паркомісць; ведення всіх процедур по пропускній системі.
Реалізації поточних проектів в компанії:
- знайшла приміщення для переїзду офісу та організувала переїзд офісу; закуповувала обладнання для ІТ відділу; закуповувала товари для потреб офісу і потреб магазинів - в кількості 7 шт по Києву; співпраця з аутсорсинговою компанією по кадрам - працювала з наймом, відбір претендентів, проведення зустрічей, організація співбесід, ведення частково кадрової справи, ведення документообігу компанії; вдале спілкування з клієнтами компанії, заключила договір на ремонт магазину; організація внутрішніх подій компанії; знайшла покупця на пошкоджене авто підприємства, мною була організована евакуація зламаного авто в іншій області в короткий час. Забезпечення підтримки робочих процесів;
- Ведення протоколів зустрічей, організація нарад. Підготовка інформаційних звітів на вимогу керівника;
- Організація та координація службових відряджень керівника та співробітників офісу по Україні;
Менеджер по роботі з ключовими клієнтами
КК "ЧИста Хата"
Услуги для населения - другое
2 года 10 месяцев
12.2014 - 10.2017
- Працювала з клієнтами (пошук, продаж послуг, взаємодія і зворотній звязок з клієнтами).
Помічник керівника
ТОВ "Гидрум"
Промышленность и Производство
4 года
05.2010 - 05.2014
- Організація роботи офісу
- Робота з персоналом (взаємодія з різними підрозділами підприємства)
- Робота з бухгалтерськими програмами (працювала в 1С первична документація та бухгалтерія - списання)
- Взаємодія з клієнтами (взаємодія з керівниками підприємств, робота з державними органами, працювала з тендерною документацією - готувала тендерні пропозиції).
Ключевая информация
Досвід в підборі персоналу. Вмію працювати в команді, вмію вирішувати нестандартні задачі. Досвід роботи з декількома керівниками одночасно.
Училась в 2 заведениях
Донецький Національний університет економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановского
Менеджмент
Донецьк, 2009
Донецький державний технікум хіміко-економічних технологій
Організація виробництва
Донецьк, 2004
Владеет языками
Английский
ниже среднего
Русский
родной
Украинский
родной
Курсы, тренинги, сертификаты
курс англійської "Green Forest" - elementery, pre-intermediate, зараз займаюся на Intermediate
1С Бухгалтерія
1С Підприємство, склад, бухгалтерія
Дополнительная информация
Водійське посвідчення
Категорія В
Людмила Володимирівна
Людмила Володимирівна
Помічник керівника
Киев
Активно ищет работу
проектная работа
Характер работы: удаленная работа
Обновлено 3 часа назад