Працювала в 4 компаніях   10 років 10 місяців

Освіта, Торгівля роздрібна / Retail, Послуги для населення - інше, Промисловість та Виробництво

Менеджер з продажу

Партнер +

Освіта

1 рік 1 місяць

07.2022 - 08.2023

Працювала менеджером з продажу товарів для майстрів б'юті індустрії. Робота з великим потоком клієнтів, прямі продажі.
  • Продажі в кол-центрі

Офіс-адміністратор

ТОВ з ІІ "МІНІСО/УКРАЇНА/"

Торгівля роздрібна / Retail

2 роки 7 місяців

07.2019 - 02.2022

ТОВ ІІ «МІНІСО/Україна» Киев

Офіс-менеджер:

Забезпечення життєдіяльності офісу:

  • керування бюджетом для потреб офісу; планування і здійснення закупівель канцтоварів, технічного оснащення офісу, хоз.товарів тощо; контроль справної роботи оргтехніки; моніторинг постачальників, позицій, пошук нових і цікавих рішень; планування ремонтних робіт та переїздів; забезпечення дотримання карантинних заходів. Організація корпоративів, семінарів, тімбілдінгів та ділових зустрічей в офісі.

Робота з адміністрацією бізнес-центру:

  • супровід договорів оренди; ведення процедури з оформлення та обліку паркомісць; ведення всіх процедур по пропускній системі.

Реалізації поточних проектів в компанії:

  • знайшла приміщення для переїзду офісу та організувала переїзд офісу; закуповувала обладнання для ІТ відділу; закуповувала товари для потреб офісу і потреб магазинів - в кількості 7 шт по Києву; співпраця з аутсорсинговою компанією по кадрам - працювала з наймом, відбір претендентів, проведення зустрічей, організація співбесід, ведення частково кадрової справи, ведення документообігу компанії; вдале спілкування з клієнтами компанії, заключила договір на ремонт магазину; організація внутрішніх подій компанії; знайшла покупця на пошкоджене авто підприємства, мною була організована евакуація зламаного авто в іншій області в короткий час. Забезпечення підтримки робочих процесів;
  • Ведення протоколів зустрічей, організація нарад. Підготовка інформаційних звітів на вимогу керівника;
  • Організація та координація службових відряджень керівника та співробітників офісу по Україні;

Менеджер по роботі з ключовими клієнтами

КК "ЧИста Хата"

Послуги для населення - інше

2 роки 10 місяців

12.2014 - 10.2017

  • Працювала з клієнтами (пошук, продаж послуг, взаємодія і зворотній звязок з клієнтами).

Помічник керівника

ТОВ "Гидрум"

Промисловість та Виробництво

4 роки

05.2010 - 05.2014

  • Організація роботи офісу
  • Робота з персоналом (взаємодія з різними підрозділами підприємства)
  • Робота з бухгалтерськими програмами (працювала в 1С первична документація та бухгалтерія - списання)
  • Взаємодія з клієнтами (взаємодія з керівниками підприємств, робота з державними органами, працювала з тендерною документацією - готувала тендерні пропозиції).

Ключова інформація

Досвід в підборі персоналу. Вмію працювати в команді, вмію вирішувати нестандартні задачі. Досвід роботи з декількома керівниками одночасно.

Навчалась в 2 закладах

Донецький Національний університет економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановского

Менеджмент

Донецьк, 2009

Донецький державний технікум хіміко-економічних технологій

Організація виробництва

Донецьк, 2004

Володіє мовами

Англійська

нижче середнього

Російська

рідна

Українська

рідна

Курси, тренінги, сертифікати

курс англійської "Green Forest" - elementery, pre-intermediate, зараз займаюся на Intermediate

Київ, 2022

1С Бухгалтерія

Донецьк, 2010

1С Підприємство, склад, бухгалтерія

Сертифікат цифрової грамотності від Дія. Цифрова освіта

Переглянути

Додаткова інформація

Водійське посвідчення

Категорія В

Людмила Володимирівна

Помічник керівника

Київ

25 000 грн.

37 років

Активно шукає роботу

проектна робота

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 2 години тому