Працювала в 4 компаніях 10 років 10 місяців
Освіта, Торгівля роздрібна / Retail, Послуги для населення - інше, Промисловість та Виробництво
Менеджер з продажу
Партнер +
Освіта
1 рік 1 місяць
07.2022 - 08.2023
- Продажі в кол-центрі
Офіс-адміністратор
ТОВ з ІІ "МІНІСО/УКРАЇНА/"
Торгівля роздрібна / Retail
2 роки 7 місяців
07.2019 - 02.2022
ТОВ ІІ «МІНІСО/Україна» Киев
Офіс-менеджер:
Забезпечення життєдіяльності офісу:
керування бюджетом для потреб офісу; планування і здійснення закупівель канцтоварів, технічного оснащення офісу, хоз.товарів тощо; контроль справної роботи оргтехніки; моніторинг постачальників, позицій, пошук нових і цікавих рішень; планування ремонтних робіт та переїздів; забезпечення дотримання карантинних заходів. Організація корпоративів, семінарів, тімбілдінгів та ділових зустрічей в офісі.
Робота з адміністрацією бізнес-центру:
супровід договорів оренди; ведення процедури з оформлення та обліку паркомісць; ведення всіх процедур по пропускній системі.
Реалізації поточних проектів в компанії:
- знайшла приміщення для переїзду офісу та організувала переїзд офісу; закуповувала обладнання для ІТ відділу; закуповувала товари для потреб офісу і потреб магазинів - в кількості 7 шт по Києву; співпраця з аутсорсинговою компанією по кадрам - працювала з наймом, відбір претендентів, проведення зустрічей, організація співбесід, ведення частково кадрової справи, ведення документообігу компанії; вдале спілкування з клієнтами компанії, заключила договір на ремонт магазину; організація внутрішніх подій компанії; знайшла покупця на пошкоджене авто підприємства, мною була організована евакуація зламаного авто в іншій області в короткий час. Забезпечення підтримки робочих процесів;
- Ведення протоколів зустрічей, організація нарад. Підготовка інформаційних звітів на вимогу керівника;
- Організація та координація службових відряджень керівника та співробітників офісу по Україні;
Менеджер по роботі з ключовими клієнтами
КК "ЧИста Хата"
Послуги для населення - інше
2 роки 10 місяців
12.2014 - 10.2017
- Працювала з клієнтами (пошук, продаж послуг, взаємодія і зворотній звязок з клієнтами).
Помічник керівника
ТОВ "Гидрум"
Промисловість та Виробництво
4 роки
05.2010 - 05.2014
- Організація роботи офісу
- Робота з персоналом (взаємодія з різними підрозділами підприємства)
- Робота з бухгалтерськими програмами (працювала в 1С первична документація та бухгалтерія - списання)
- Взаємодія з клієнтами (взаємодія з керівниками підприємств, робота з державними органами, працювала з тендерною документацією - готувала тендерні пропозиції).
Ключова інформація
Досвід в підборі персоналу. Вмію працювати в команді, вмію вирішувати нестандартні задачі. Досвід роботи з декількома керівниками одночасно.
Навчалась в 2 закладах
Донецький Національний університет економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановского
Менеджмент
Донецьк, 2009
Донецький державний технікум хіміко-економічних технологій
Організація виробництва
Донецьк, 2004
Володіє мовами
Англійська
нижче середнього
Російська
рідна
Українська
рідна
Курси, тренінги, сертифікати
курс англійської "Green Forest" - elementery, pre-intermediate, зараз займаюся на Intermediate
1С Бухгалтерія
1С Підприємство, склад, бухгалтерія
Додаткова інформація
Водійське посвідчення
Категорія В
Людмила Володимирівна
Людмила Володимирівна
Помічник керівника
Київ
Активно шукає роботу
проектна робота
Характер роботи: віддалена робота
Оновлено 2 години тому