Работал в 10 компаниях 29 лет 3 месяца
Транспорт и Логистика, FMCG, Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт, Торговля розничная / Retail
Директор
АВТОЦЕХ, ТОВ
Транспорт и Логистика
3 года 1 месяц
04.2022 - по настоящее время
-Управління та стратегія комерційної, операційної та фінансової діяльності групи компаній, 8 штук (мільйонники);
-Кризове управління та виведення на новий якісний рівень персоналу та підприємств Компанії в короткий термін, в самий розпал кризи (початок війни та форс-мажорних обставин, блекаутів, обстрілів і т.д.);
-ЗЕД. Відкриття нових логістичних напрямків по Україні, Європі, країнах Близького Сходу, країнах MENA (77 штук), з ефективною доставкою різного вантажу (включаючи ADR, військового призначення та товарів першої необхідності) клієнту;
-Якісний та ефективний підбір персоналу, організація команди продажів, фінансового відділу, IT підтримки, виконання плану на 107 %;
-Зменшення простроченої дебіторської заборгованості на 35% (включаючи ті компанії, які не проводили оплату протягом 400 днів);
-Збільшення прибутку на 25%;
-Оптимізація управління, податкового навантаження (5% по галузі), ефективний курс розвитку, висока конверсія більше ніж на 28%, зниження витрат і збитків на 32%;
-Реінжиніринг бізнес-процесів та їх оптимізація всіх підприємств Компанії в короткий термін;
-Збільшення продажів LFL 2022/2023 на 30 % та 2023/2024 на 21 %;
-Вибудовування ефективної системи логістики (10 R), включаючи передові методи та новинки в галузі;
-CVP-аналіз, ABC і XYZ-аналізи, SWOT-аналіз;
-Складання, прорахунок та реалізація бізнес-проектів (впровадження CМR, брокерсько-митний напрямок, страховий, мультимодальні перевезення (море, авіа, авто), відкриття відділів, філій, Школи логістів і продажів, TIR комплексу, відкриття напрямку перевезення по Північній Америці);
-Навчання, менторство співробітників Компанії, а також відкриття «Школи Логістів» для інших юридичних та фізичних осіб країни та Європи;Більше 300 позитивних відгуків в Lardi (при більше 1000 наявних у Компанії);
-Лекції та консультування у провідних вищих навчальних закладах м. Дніпро;
-Ефективне ведення переговорів та укладання контрактів в короткий термін на довгостроковій основі (більше 100 шт.) з провідними національними компаніями: Метінвестом, Лемтрансом, Інтерпайпом, Рошеном, АТБ та зарубіжними компаніями: Maersk, Ford Otosan, Turkish Cargo.
-Пряме управління персоналом (30 осіб).
Комерційний директор(ССО)
М'ясокобинат МК "РИАЛ"
FMCG
7 месяцев
09.2021 - 04.2022
-Управління комерційної діяльності підприємства;
-Ефективне управління відділами готової продукції (ковбаси, сосиски, сардельки, делікатеси і т.д.), відділом м'яса (свинина, яловичина, кури, індик - туші, півтуші, чверті і т.д.), фірмовою торгово-роздрібною мережею 30 ТТ;
-Нумеричне та зважене покриття території (збільшення на 10% і 15% відповідно) та вихід на нові ринки (Київська, Донецька, Одеська, Дніпровська та Харківські області);
-Відкриття нових ТТ фірмової торгово-роздрібної мережі (5 шт по Харківській області);
-Введення додаткової продукції (кулінарія, бакалія, кондитерські вироби, молочна продукція та яйце) відомих дистриб'юторів України;
-Удосконалення операційної логістики підприємства (введення системи «Мураха»);
-Відкриття нових логістичних напрямків - 7 штук, з ефективною доставкою продукції клієнту;
-Якісний та ефективний підбір персоналу, організація команди продажів, виконання плану на 102%, зменшення повернень на 15%, зменшення ПДЗ на 20%:
-Ефективна робота комерційного відділу в CRM (Бітрікс 24), постановка задач та її реалізація;
-Реінжиніринг бізнес-процесів та їх оптимізація;
-Високі (вище планових на 10%) показники CTR, CPM, LTV, збільшення на 8% CR, ROI, плановий CAC (15%);
-Retention - 49%-25%-15%;CVP-аналіз; ABC і XYZ-аналізи;
-Маркетинг ATL, BTL, TTL, 5Р;
-Введення нової моделі роботи з Торговими представниками (удосконалення GTS), менеджерами з продажу, супервайзерами та кураторами фірмової мережі;
-Успішна робота за комерційними та державними тендерами, виграно близько 45 лотів на загальну суму 125 млн. гривень;
-Наявність особистих контактів та співпраця зі всіма торговими мережами на території України: Метро, Ашан, Сільпо, Фора, Фоззі, Новус, АТБ, Варус, Клас, Рост, Посад, Копійка, Екомаркет, Мегамаркет, Таврія В, інші регіональні мережі.
- А також близько 750 клієнтів в напрямку HoReCa (КаБаРе).
Директор(CBO)
DS SMITH Packing Великобританія/RC&PM.Україна
Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт
3 года 4 месяца
04.2018 - 08.2021
-Експансія в нові регіони (Південний Схід України та Східна Європа).
-Збільшення прибутку на 15%.
-Оптимізація управління, правильний курс розвитку, висока конверсія, зниження витрат виробництва.
-Практичний досвід опису, систематизації, оптимізації бізнес-процесів Компанії, зниження та розподіл погодинного навантаження.
Підсумок:
-Знижено роздрібний ФОТ на 8%, впровадження системи Технічної підтримки Back office, Front office, виробництв (майданчики, тех. експлуатація, SLA 95%);
-Операційне управління виробничими підрозділами, логістикою, продажами.
-Розвиток продажів в нових регіонах (збільшення на 17%).
-Практичне створення управлінського обліку однією таблицею на виробничому підприємстві (баланс, звіт про прибутки та збитки (аналітика рахунку 92), звіт про рух грошових коштів;
-Деталізовані витрати та грамотне управління простроченою дебіторською та кредиторською заборгованістю;
-Управління асортиментом, цінами, укладання договорів. Виграш більше 30 тендерів.
-CVP-аналіз; ABC і XYZ-аналізи.
-Виробничий леверидж.
-Реалізовано проекти: відкриття 4-х виробничих та модернізація складських приміщень S < 15000 кв.м., перевпровадження CRM, ERP, SAP, WMS, розробка та впровадження нового B&B концепту, Бюджетування, P&L, тотальне зниження витрат на оренду та утримання на 39 млн. грн на (25%).
-Вибудовування ефективної системи логістики (10 R).
-Реінжиніринг бізнес-процесів у виробництві (CRM, WMS, Кайдзен, 5S, TPM, SMED).
-Формування команди, здатної ефективно управляти бізнесом.
-Впровадження стандартів бережливого виробництва у всіх службах операційного департаменту.
-Підготовка звітності для ради директорів.
-Управління персоналом (понад 200 осіб).
Директор
Міждународна Торгово-Промислова група компаній "MSC" м.Київ, м.Дніпро, м.Кошице(Словакія), м.Нікосия(Кіпр)
Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт
2 года 5 месяцев
10.2015 - 03.2018
З жовтня 2015 року Комерційний директор (Commercial Director):
-Ефективне управління операційною діяльністю Торгово-Промислової групи підприємств.
-Розвиток компанії та виробництва. Напрямки виробництва – 3 шт. (FMCG, DIY, Medical), дистрибуція, ЗЕД, роздріб, логістика, аграрне господарство.З серпня 2016 р.
Затверджено Генеральний директор (CEO):
Ефективне управління усіма напрямками та бізнес-процесами в Компанії, аграрний напрямок – тваринництво, рослинництво, теплиці тощо) – банк землі – 5 тис. га, дистрибуція B&B, ЗЕД, B&C (ритейл) – мережі магазинів та аптек, логістика, девелопмент (комерційна нерухомість) – управління, а також три виробництва FMCG, DIY, Medical.
Реалізовано (з жовтня 2015 року):
-Детально прораховано до дрібниць та реалізовано проєкт "оптимізація складської логістики" «Мезонін» на суму 6.5 млн грн;
-Прораховано, побудовано та запущено в експлуатацію новий Розподільчий центр на 12000 м?, що збільшило капіталізацію компанії на 27 млн грн;
-Покращено основні показники дистрибуції компанії по території України (LFL 15% за пів року), по закордонних територіях (середнє LFL 10%, тимчасові метрики – 6 міс.), збільшилася зважена та нумерична дистрибуції компанії на 25% та 35% відповідно, маржинальний прибуток збільшився на 5%;
-Покращив ефективнішу роботу транспортної логістики, відкрив 5 нових напрямків («відкрижив», перевірив та проконтролював), що збільшило товарообіг компанії на 15%, маржу на 10% при транспортному коефіцієнті 3%;
-Налагодив безперебійну та якісну роботу між комерційним відділом / складом та транспортною логістикою компанії, що збільшило товарообіг (валовий дохід) на 15% та зменшило втрати компанії на 20%;
-Прописав, захистив перед власником та впровадив усі основні бізнес-процеси, в тому числі й на виробництвах компанії (3 шт.), агропідрозділах компанії (4 шт.), оптимізацію виробництва, скорочення втрат, удосконалив обладнання, впровадження департаменту якості за європейськими стандартами;
-Ефективно та якісно проводив переговори (8 успішно укладених контрактів), напрямки дистрибуція B&B, агронапрямки та девелопмент (комерційна нерухомість);
-Прописування та валідація ISO 9001-2008 та ISO 9001-2015 (Медицина), а також ISO 13485-2011 (Мед. виробництво та продаж);Start-Up прораховано та реалізовано проєкт (P&L, ROI, EBIDTA) мережа магазинів DIY (середній +);
-Виведено на новий рівень за основними показниками (ТО (валовий дохід), націнка/дохід (маржинальний дохід), % маржі, % оборотності залишків, середній чек, конверсія) існуючу мережу магазинів та аптек;
-Виробництво за повним циклом (закупівля – виробництво – ВТК – аналіз – продажі), збільшення виробництва на 25%;
-Створив департамент "якості" виробництв (3 шт.) з нуля, за європейськими стандартами;
-Ефективна робота з банком землі в 5 тис. га (рослинництво та тваринництво);
-Реконструкція ферми та закупівля обладнання з мінімальними витратами за європейськими стандартами;
-Зовнішньоекономічна діяльність. Пройшов практичні кроки укладання контрактів та опрацював спеціальний семінар у «Торгово-промисловій палаті» (м. Дніпра та м. Києва) з директором Асоціації імпортерів України ЗЕД Н.Є. Ларіним;
-Розробив сервісні політики для кожної країни продажів (Болгарії, Грузії, Молдови, Азербайджану, Естонії, Литви, Латвії, Польщі та Казахстану), які відповідають правилам міжнародної торгівлі, дистрибуція B&B та агронапрямки (ВРХ, насіння, добрива, лікарські рослини, тепличний напрямок);
-Уклав контракти на суму близько 10 млн $ з компаніями з Азербайджану, Молдови, Китаю, Болгарії, Естонії, Туреччини
Операційний директор.(СОО).
"SPAR" г.Тбилиси, Грузия
Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт
1 год
10.2014 - 10.2015
Виробничі, стратегічні, операційні та підтримуючі бізнес-процеси на підприємстві (B&B, FMCG, Non food, Food).
Реалізовано:
-Операційне управління Start-Up-ом;
Побудова, систематизація, автоматизація, оптимізація виробничих процесів;
-Впровадив Стратегію та тактику компанії (фінанси, клієнти, внутрішні бізнес процеси, навчання та розвиток персоналу);
-Впровадив виробничі технології та бізнес процеси виробництва повного циклу (закупівлі - виробництво - продажі), за рахунок чого Валовий дохід компанії збільшився на 15% та Валовий прибуток на 9%;
-Провів злиття M&A (комерційна нерухомість) 6 об'єктів під нові Торгові Майданчики (більше 10000м2);
-Збільшення обсягів виробництва на 30% за 3 місяці;
-Повністю підготував, прорахував та впровадив план "зниження енерговитрат та підвищення енергоефективності виробництва та «back office» компанії;
-Розвинув дистрибуцію компанії ЗЕД (food і non food) в Грузії, Азербайджані, Вірменії та Туркменістані;
-Впровадив роботу операційного та стратегічного маркетингу компанії;
-Скоротив витрати та втрати виробництва на 5% та 8% відповідно;
-Управління, підбір та навчання персоналу (до 1400 осіб).
-Зменшилась плинність персоналу на 4%;
-Збільшилась продуктивність (шт-кг/години) на 3,5 %;
-Збільшився середній чек на 5%;
-Збільшилась конверсія на 6%;
-Збільшився виторг з м2 торговельної площі на 3%;
-Успішно проведені брифи: 25 рекламних акцій та програм лояльності, інтернет-продажі, маркетплейси, опт, E-commers і т.д.
Директор.
Холдинг "Кардинал"("Эллада"), "Клуб путешественников"ООО
Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт
2 года 8 месяцев
02.2012 - 10.2014
Якісний контроль та ефективна робота філії та Торгового Центру.
Переведений на посаду Директора Регіону у жовтні 2013 року.
Досягнення:
*Через 3 місяці роботи, ТЦ став кращим в регіоні за своїм сегментом, обслуговуванням та продажами з товарообігом 2 млн.грн.Спостерігалося стійке зростання продажів (на 10%), а також підвищувалася ефективність роботи всього ТРЦ з послідовною крок за кроком системністю.
*Розробив ефективну методику з пошуку та залучення нових клієнтів (релевантність).
*Збільшив середній чек (на 8%) та конверсію ТЦ (на 15%).
*Навчив торговий персонал ефективним методикам продажів, що призвело до збільшення виторгу на 10%
*.В результаті обсяг продажів збільшився на 22% за операційний сезон.
Комерційний директор
Корпорація "Укртеплоенерго" м.Київ ПСП Укрмехремонт
Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт
3 года
12.2008 - 12.2011
*Ефективне управління підприємством.
*Ефективне управління, контроль та розвиток мережі АЗС/АЗК "Сепса Ойл".
Досягнення:
-Пролив світлих нафтопродуктів по LFL збільшився на 5%, пролив темних продуктів та газу по LFL збільшився на 7% та 10% відповідно;
-Провів ребрендинг та рестайлінг 8 АЗС, відкрив 3 нових АЗК.
-Неодноразовий переможець державних та комерційних тендерів (17 штук), постачальник спеціалізованого обладнання для підприємства (більше 40 штук) та населення з оборотом 58 млн.грн.
Директор
"Х5 Ритейл Групп(Перекрёсток и Пятёрочка) г.Киев
Торговля розничная / Retail
3 года 6 месяцев
02.2005 - 08.2008
*Ефективне операційне управління торгово-роздрібною мережею в Київському регіоні.
Досягнення:
-План продажів за кількістю товару та сумою магазинів виконувався не менше ніж на 98%;
-Клієнти в магазинах обслуговувалися на вищому рівні, що було відзначено нагородами та преміями від вищого керівництва;
-Середній чек, кількість чеків, виторг при не знижуваній націнці, пенетрація, відсоток списання, відсоток недостачі, оборот залишків був доведений до планового показника;
-Продуктивно заробили акційні торці, низькі зони (понтони), бастіони, успішно проходили сезонні операції;
-Збільшилась продуктивність, шт (кг) / години на 5%;
-Зменшення видимих дірок на 20%;
-Збільшення SKU на 5%;
-Підготував 5-х (п'ятьох) фарматорів та одного КУ (заст. керуючого);
-Маркетинговий план своєчасно та чітко виконувався;
-Мінімізував збитки підприємства на 14%.
Комерційний директор
ЗАО "Днепропетровский мясокомбинат" ТМ "Магрок"
Торговля розничная / Retail
4 года
01.2001 - 01.2005
Якісне та ефективне управління підприємством. Start up
Досягнення:
-На другий місяць відкриття мережа вийшла на товарообіг в 3,1 млн.грн.
-Забезпечення стійкого зростання обороту в регіоні;
-Збереження всіх ключових клієнтів в кризу;
-Підвищення ефективності роботи регіонального відділу продажів;
-Впровадження діючої системи збалансованих показників;
-Використовуючи нову методику, збільшив прибуток на 12%;
-Розробив нову систему, за допомогою якої знизив витрати на 18%;
-EBITDA склала 11%
Директор
"Взуття", "Чобиток" "Евровзуття".
Торговля розничная / Retail
5 лет 1 месяц
08.1995 - 09.2000
-Більше 50 ТТ по Україні.
-Операційне управління групою компаній та цехами з виготовлення взуття,
-Проведення переговорів та підписання контрактів з ТМ «Elmira», «Lino Morano», «Geox», «Timberland», «Sprox», «Lloyd», «Keds»;
-Відкрив більше 50 торгових точок по Україні;
-Відкрив 3-и виробничих цехи;
-Управління персоналом (більше 200 осіб).
Ключевая информация
-Главным качеством для меня, как ТОП-менеджера, имею способность работать в быстро меняющемся мире. Цифровая трансформация делает изменения не только в коммуникациях (к их изменениям мы уже привыкли), но и в бизнес-моделях очень быстрыми и, зачастую, сам рынок, на котором работает организация за год-два может измениться кардинально.
-Трабл-шутинг, имею способность к видению «широкой картины», всей экосистемы бизнеса. -Эффективная адаптивность - быстро реагировать и адаптироваться к изменяющимся внешним условиям. Мобильность - изменять внутренние бизнес-процессы под внешние требования (как следствие адаптивности).
-Присутствует, интуитивность - принимать быстрые и смелые решения, основываясь на интуитивных сигналах, независимо от рекомендаций или теоретических общепринятых норм.
-Решительность - понимаю и принимаю возможные последствия от принятых решений, не боюсь брать ответственность за них.
-Вариативность - имею несколько сценариев развития ситуаций, быть внутренне готовым к смене курса.
-Коммуникативность - умение слышать, слушать, и говорить на "разных языках" (корпоративный, частный, государственный) бизнеса.
Учился в 2 заведениях
Приднепровская Государственная Академия Строительства и Архитектуры (бывш.ДИСИ)
Инженер строитель-технолог,строительно технологический
Украина 1989-1994 г.г., 1994
Universite Jean Moulin Lyon 3 .
MBA.Руководитель высшего звена.
Лион, Франция, 1992
Владеет языками
Английский
базовый
Французский
базовый
Русский
родной
Украинский
родной
Курсы, тренинги, сертификаты
Міжнародний інститут менеджменту
Программа Executive MBA / Менеджер бізнес адміністрування.
Траблшутинг(продажи,маркетинг, переговоры) и Траблшутер
Полный курс «Стратегии и тактики продаж»
Период кризиса и перемен. Антикризисное управление.
Бизнес тренинг от Жан- Марье Парнэ (Франция) и Ю. Заблудовской(Россия) г. Днепропетровск, Директор,руководитель.
Психология продаж и увелеличение прибыли в кризисное время
Управляющий предприятием, розничной сетью, супермаркеты.
Стар к успеху и энергии
-бизнес-тренинг от Сегрея Кобы «ЧТО ДЕЛАЕТ НАС БОГАТЫМ ЧЕЛОВЕКОМ? МЕЧТЫ, ЦЕЛИ, ЛЮБОВЬ.» г. Днепропетровск 2013 год
"Что нужно, чтобы добиться успеха, во время кризиса"
"Старт к успеху и энергии" Психология руководителя-бизнесмена
Практические приёмы увеличения объёма продаж
Успешно прошёл и закончил два тренинга в г.Киеве и получил Сертификаты "Практического приёмы увеличения объёма продаж"2004 и 2006 годы.Консалтинговой компанией "Benefit Programmes". Директор Юлия Заблудовская.
«Коммерческая деятельность»
Практические приёмы увеличения объёмов продаж» «Менеджмент, маркетинг, марчендайзинг, бухгалтерский учёт»
Дополнительная информация
Личные качества
Руководил организациями численностью до 1000 человек в сети с оборотом от 90 миллионов гривен в месяц. Многие годы принимаю участие в реализации успешных проектов в т.ч. трабл-шутинге. Коммуникабелен, легко вхожу в курс дела. Обладаю ярко выраженными, развитыми аналитическими, организаторскими и лидерскими способностями. Харизматичен. Способен принимать ответственные решения. Имею обширный опыт по подбору персонала, созданию команды профессионалов, единомышленников и работе в команде. Обладаю высокой работоспособностью, энергичен и пунктуален. Ориентирован на достижение максимально положительного результата. Умею эффективно работать в экстремальных и стрессовых условиях. Имею большой опыт работы в условиях финансовых и иных кризисов. Способен к нестандартным решениям, творчески подхожу к решаемым задачам. Креативен. Имею безупречную деловую репутацию.
Компьютерные навыки
Навыки работы с компьютером: Windows, Internet Explorer , 1С8.2,VISIO, Маркет+,FMS, Repozitariy, Qlik(2,4),The Bath, Apex, Power Point, Excel, MS Office,Битрикс 24, Internet - опытный пользователь
Водительское удостоверение
имеются водительские права категория В
Увлечения и интересы
Хобби - спорт, путешествия, активный отдых,туризм,охота, оружие,рыбалка, история,древние цивилизации.
Профессиональные и другие навыки
- Высокий интеллектуальный уровень(высшее образование в т.ч. по методике МВА) , умение планировать и анализировать
- Способность вести самостоятельные проекты, независимость в работе
- Умение принимать решения, ответственность за результаты
-Знания в области международного права
-Опыт в организации работы для получения грантов и финансирования
-Знания в области работы по координации front офиса
-Опыт работы в режиме многозадачности (продвижение новой продуктовой линейки)
•Знание американских, европейских и российских стандартов обслуживания и методов ведения бизнеса
- Опыт организации работы предприятия с нуля
- Знание трудового и административного законодательства
- Профессиональное владение компьютером
Цель
Сергій Володимирович
Сергій Володимирович
Директор

сегодня вы можете открыть ещё 0 контактов
Днепр
Готов переехать: Днепр
Активно ищет работу
полная занятость, проектная работа
Характер работы: удаленная работа, гибридная, в офисе/на месте
Обновлено только что