Работал в 10 компаниях   29 лет 3 месяца

Транспорт и Логистика, FMCG, Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт, Торговля розничная / Retail

Директор

АВТОЦЕХ, ТОВ

Транспорт и Логистика

3 года 1 месяц

04.2022 - по настоящее время

-Управління та стратегія комерційної, операційної та фінансової діяльності групи компаній, 8 штук (мільйонники);

-Кризове управління та виведення на новий якісний рівень персоналу та підприємств Компанії в короткий термін, в самий розпал кризи (початок війни та форс-мажорних обставин, блекаутів, обстрілів і т.д.);

-ЗЕД. Відкриття нових логістичних напрямків по Україні, Європі, країнах Близького Сходу, країнах MENA (77 штук), з ефективною доставкою різного вантажу (включаючи ADR, військового призначення та товарів першої необхідності) клієнту;

-Якісний та ефективний підбір персоналу, організація команди продажів, фінансового відділу, IT підтримки, виконання плану на 107 %;

-Зменшення простроченої дебіторської заборгованості на 35% (включаючи ті компанії, які не проводили оплату протягом 400 днів);

-Збільшення прибутку на 25%;

-Оптимізація управління, податкового навантаження (5% по галузі), ефективний курс розвитку, висока конверсія більше ніж на 28%, зниження витрат і збитків на 32%;

-Реінжиніринг бізнес-процесів та їх оптимізація всіх підприємств Компанії в короткий термін;

-Збільшення продажів LFL 2022/2023 на 30 % та 2023/2024 на 21 %;

-Вибудовування ефективної системи логістики (10 R), включаючи передові методи та новинки в галузі;

-CVP-аналіз, ABC і XYZ-аналізи, SWOT-аналіз;

-Складання, прорахунок та реалізація бізнес-проектів (впровадження CМR, брокерсько-митний напрямок, страховий, мультимодальні перевезення (море, авіа, авто), відкриття відділів, філій, Школи логістів і продажів, TIR комплексу, відкриття напрямку перевезення по Північній Америці);

-Навчання, менторство співробітників Компанії, а також відкриття «Школи Логістів» для інших юридичних та фізичних осіб країни та Європи;Більше 300 позитивних відгуків в Lardi (при більше 1000 наявних у Компанії);

-Лекції та консультування у провідних вищих навчальних закладах м. Дніпро;

-Ефективне ведення переговорів та укладання контрактів в короткий термін на довгостроковій основі (більше 100 шт.) з провідними національними компаніями: Метінвестом, Лемтрансом, Інтерпайпом, Рошеном, АТБ та зарубіжними компаніями: Maersk, Ford Otosan, Turkish Cargo.

-Пряме управління персоналом (30 осіб).

Комерційний директор(ССО)

М'ясокобинат МК "РИАЛ"

FMCG

7 месяцев

09.2021 - 04.2022

-Управління комерційної діяльності підприємства;

-Ефективне управління відділами готової продукції (ковбаси, сосиски, сардельки, делікатеси і т.д.), відділом м'яса (свинина, яловичина, кури, індик - туші, півтуші, чверті і т.д.), фірмовою торгово-роздрібною мережею 30 ТТ;

-Нумеричне та зважене покриття території (збільшення на 10% і 15% відповідно) та вихід на нові ринки (Київська, Донецька, Одеська, Дніпровська та Харківські області);

-Відкриття нових ТТ фірмової торгово-роздрібної мережі (5 шт по Харківській області);

-Введення додаткової продукції (кулінарія, бакалія, кондитерські вироби, молочна продукція та яйце) відомих дистриб'юторів України;

-Удосконалення операційної логістики підприємства (введення системи «Мураха»);

-Відкриття нових логістичних напрямків - 7 штук, з ефективною доставкою продукції клієнту;

-Якісний та ефективний підбір персоналу, організація команди продажів, виконання плану на 102%, зменшення повернень на 15%, зменшення ПДЗ на 20%:

-Ефективна робота комерційного відділу в CRM (Бітрікс 24), постановка задач та її реалізація;

-Реінжиніринг бізнес-процесів та їх оптимізація;

-Високі (вище планових на 10%) показники CTR, CPM, LTV, збільшення на 8% CR, ROI, плановий CAC (15%);

-Retention - 49%-25%-15%;CVP-аналіз; ABC і XYZ-аналізи;

-Маркетинг ATL, BTL, TTL, 5Р;

-Введення нової моделі роботи з Торговими представниками (удосконалення GTS), менеджерами з продажу, супервайзерами та кураторами фірмової мережі;

-Успішна робота за комерційними та державними тендерами, виграно близько 45 лотів на загальну суму 125 млн. гривень;

-Наявність особистих контактів та співпраця зі всіма торговими мережами на території України: Метро, Ашан, Сільпо, Фора, Фоззі, Новус, АТБ, Варус, Клас, Рост, Посад, Копійка, Екомаркет, Мегамаркет, Таврія В, інші регіональні мережі.

- А також близько 750 клієнтів в напрямку HoReCa (КаБаРе).

Директор(CBO)

DS SMITH Packing Великобританія/RC&PM.Україна

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

3 года 4 месяца

04.2018 - 08.2021

-Експансія в нові регіони (Південний Схід України та Східна Європа).

-Збільшення прибутку на 15%.

-Оптимізація управління, правильний курс розвитку, висока конверсія, зниження витрат виробництва.

-Практичний досвід опису, систематизації, оптимізації бізнес-процесів Компанії, зниження та розподіл погодинного навантаження.

Підсумок:

-Знижено роздрібний ФОТ на 8%, впровадження системи Технічної підтримки Back office, Front office, виробництв (майданчики, тех. експлуатація, SLA 95%);

-Операційне управління виробничими підрозділами, логістикою, продажами.

-Розвиток продажів в нових регіонах (збільшення на 17%).

-Практичне створення управлінського обліку однією таблицею на виробничому підприємстві (баланс, звіт про прибутки та збитки (аналітика рахунку 92), звіт про рух грошових коштів;

-Деталізовані витрати та грамотне управління простроченою дебіторською та кредиторською заборгованістю;

-Управління асортиментом, цінами, укладання договорів. Виграш більше 30 тендерів.

-CVP-аналіз; ABC і XYZ-аналізи.

-Виробничий леверидж.

-Реалізовано проекти: відкриття 4-х виробничих та модернізація складських приміщень S < 15000 кв.м., перевпровадження CRM, ERP, SAP, WMS, розробка та впровадження нового B&B концепту, Бюджетування, P&L, тотальне зниження витрат на оренду та утримання на 39 млн. грн на (25%).

-Вибудовування ефективної системи логістики (10 R).

-Реінжиніринг бізнес-процесів у виробництві (CRM, WMS, Кайдзен, 5S, TPM, SMED).

-Формування команди, здатної ефективно управляти бізнесом.

-Впровадження стандартів бережливого виробництва у всіх службах операційного департаменту.

-Підготовка звітності для ради директорів.

-Управління персоналом (понад 200 осіб).

Директор

Міждународна Торгово-Промислова група компаній "MSC" м.Київ, м.Дніпро, м.Кошице(Словакія), м.Нікосия(Кіпр)

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

2 года 5 месяцев

10.2015 - 03.2018

З жовтня 2015 року Комерційний директор (Commercial Director):

-Ефективне управління операційною діяльністю Торгово-Промислової групи підприємств.

-Розвиток компанії та виробництва. Напрямки виробництва – 3 шт. (FMCG, DIY, Medical), дистрибуція, ЗЕД, роздріб, логістика, аграрне господарство.З серпня 2016 р.

Затверджено Генеральний директор (CEO):

Ефективне управління усіма напрямками та бізнес-процесами в Компанії, аграрний напрямок – тваринництво, рослинництво, теплиці тощо) – банк землі – 5 тис. га, дистрибуція B&B, ЗЕД, B&C (ритейл) – мережі магазинів та аптек, логістика, девелопмент (комерційна нерухомість) – управління, а також три виробництва FMCG, DIY, Medical.

Реалізовано (з жовтня 2015 року):

-Детально прораховано до дрібниць та реалізовано проєкт "оптимізація складської логістики" «Мезонін» на суму 6.5 млн грн;

-Прораховано, побудовано та запущено в експлуатацію новий Розподільчий центр на 12000 м?, що збільшило капіталізацію компанії на 27 млн грн;

-Покращено основні показники дистрибуції компанії по території України (LFL 15% за пів року), по закордонних територіях (середнє LFL 10%, тимчасові метрики – 6 міс.), збільшилася зважена та нумерична дистрибуції компанії на 25% та 35% відповідно, маржинальний прибуток збільшився на 5%;

-Покращив ефективнішу роботу транспортної логістики, відкрив 5 нових напрямків («відкрижив», перевірив та проконтролював), що збільшило товарообіг компанії на 15%, маржу на 10% при транспортному коефіцієнті 3%;

-Налагодив безперебійну та якісну роботу між комерційним відділом / складом та транспортною логістикою компанії, що збільшило товарообіг (валовий дохід) на 15% та зменшило втрати компанії на 20%;

-Прописав, захистив перед власником та впровадив усі основні бізнес-процеси, в тому числі й на виробництвах компанії (3 шт.), агропідрозділах компанії (4 шт.), оптимізацію виробництва, скорочення втрат, удосконалив обладнання, впровадження департаменту якості за європейськими стандартами;

-Ефективно та якісно проводив переговори (8 успішно укладених контрактів), напрямки дистрибуція B&B, агронапрямки та девелопмент (комерційна нерухомість);

-Прописування та валідація ISO 9001-2008 та ISO 9001-2015 (Медицина), а також ISO 13485-2011 (Мед. виробництво та продаж);Start-Up прораховано та реалізовано проєкт (P&L, ROI, EBIDTA) мережа магазинів DIY (середній +);

-Виведено на новий рівень за основними показниками (ТО (валовий дохід), націнка/дохід (маржинальний дохід), % маржі, % оборотності залишків, середній чек, конверсія) існуючу мережу магазинів та аптек;

-Виробництво за повним циклом (закупівля – виробництво – ВТК – аналіз – продажі), збільшення виробництва на 25%;

-Створив департамент "якості" виробництв (3 шт.) з нуля, за європейськими стандартами;

-Ефективна робота з банком землі в 5 тис. га (рослинництво та тваринництво);

-Реконструкція ферми та закупівля обладнання з мінімальними витратами за європейськими стандартами;

-Зовнішньоекономічна діяльність. Пройшов практичні кроки укладання контрактів та опрацював спеціальний семінар у «Торгово-промисловій палаті» (м. Дніпра та м. Києва) з директором Асоціації імпортерів України ЗЕД Н.Є. Ларіним;

-Розробив сервісні політики для кожної країни продажів (Болгарії, Грузії, Молдови, Азербайджану, Естонії, Литви, Латвії, Польщі та Казахстану), які відповідають правилам міжнародної торгівлі, дистрибуція B&B та агронапрямки (ВРХ, насіння, добрива, лікарські рослини, тепличний напрямок);

-Уклав контракти на суму близько 10 млн $ з компаніями з Азербайджану, Молдови, Китаю, Болгарії, Естонії, Туреччини

Операційний директор.(СОО).

"SPAR" г.Тбилиси, Грузия

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

1 год

10.2014 - 10.2015

Виробничі, стратегічні, операційні та підтримуючі бізнес-процеси на підприємстві (B&B, FMCG, Non food, Food).

Реалізовано:

-Операційне управління Start-Up-ом;

Побудова, систематизація, автоматизація, оптимізація виробничих процесів;

-Впровадив Стратегію та тактику компанії (фінанси, клієнти, внутрішні бізнес процеси, навчання та розвиток персоналу);

-Впровадив виробничі технології та бізнес процеси виробництва повного циклу (закупівлі - виробництво - продажі), за рахунок чого Валовий дохід компанії збільшився на 15% та Валовий прибуток на 9%;

-Провів злиття M&A (комерційна нерухомість) 6 об'єктів під нові Торгові Майданчики (більше 10000м2);

-Збільшення обсягів виробництва на 30% за 3 місяці;

-Повністю підготував, прорахував та впровадив план "зниження енерговитрат та підвищення енергоефективності виробництва та «back office» компанії;

-Розвинув дистрибуцію компанії ЗЕД (food і non food) в Грузії, Азербайджані, Вірменії та Туркменістані;

-Впровадив роботу операційного та стратегічного маркетингу компанії;

-Скоротив витрати та втрати виробництва на 5% та 8% відповідно;

-Управління, підбір та навчання персоналу (до 1400 осіб).

-Зменшилась плинність персоналу на 4%;

-Збільшилась продуктивність (шт-кг/години) на 3,5 %;

-Збільшився середній чек на 5%;

-Збільшилась конверсія на 6%;

-Збільшився виторг з м2 торговельної площі на 3%;

-Успішно проведені брифи: 25 рекламних акцій та програм лояльності, інтернет-продажі, маркетплейси, опт, E-commers і т.д.

Директор.

Холдинг "Кардинал"("Эллада"), "Клуб путешественников"ООО

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

2 года 8 месяцев

02.2012 - 10.2014

Якісний контроль та ефективна робота філії та Торгового Центру.

Переведений на посаду Директора Регіону у жовтні 2013 року.

Досягнення:

*Через 3 місяці роботи, ТЦ став кращим в регіоні за своїм сегментом, обслуговуванням та продажами з товарообігом 2 млн.грн.Спостерігалося стійке зростання продажів (на 10%), а також підвищувалася ефективність роботи всього ТРЦ з послідовною крок за кроком системністю.

*Розробив ефективну методику з пошуку та залучення нових клієнтів (релевантність).

*Збільшив середній чек (на 8%) та конверсію ТЦ (на 15%).

*Навчив торговий персонал ефективним методикам продажів, що призвело до збільшення виторгу на 10%

*.В результаті обсяг продажів збільшився на 22% за операційний сезон.

Комерційний директор

Корпорація "Укртеплоенерго" м.Київ ПСП Укрмехремонт

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

3 года

12.2008 - 12.2011

*Ефективне управління підприємством.

*Ефективне управління, контроль та розвиток мережі АЗС/АЗК "Сепса Ойл".

Досягнення:

-Пролив світлих нафтопродуктів по LFL збільшився на 5%, пролив темних продуктів та газу по LFL збільшився на 7% та 10% відповідно;

-Провів ребрендинг та рестайлінг 8 АЗС, відкрив 3 нових АЗК.

-Неодноразовий переможець державних та комерційних тендерів (17 штук), постачальник спеціалізованого обладнання для підприємства (більше 40 штук) та населення з оборотом 58 млн.грн.

Директор

"Х5 Ритейл Групп(Перекрёсток и Пятёрочка) г.Киев

Торговля розничная / Retail

3 года 6 месяцев

02.2005 - 08.2008

*Ефективне операційне управління торгово-роздрібною мережею в Київському регіоні.

Досягнення:

-План продажів за кількістю товару та сумою магазинів виконувався не менше ніж на 98%;

-Клієнти в магазинах обслуговувалися на вищому рівні, що було відзначено нагородами та преміями від вищого керівництва;

-Середній чек, кількість чеків, виторг при не знижуваній націнці, пенетрація, відсоток списання, відсоток недостачі, оборот залишків був доведений до планового показника;

-Продуктивно заробили акційні торці, низькі зони (понтони), бастіони, успішно проходили сезонні операції;

-Збільшилась продуктивність, шт (кг) / години на 5%;

-Зменшення видимих дірок на 20%;

-Збільшення SKU на 5%;

-Підготував 5-х (п'ятьох) фарматорів та одного КУ (заст. керуючого);

-Маркетинговий план своєчасно та чітко виконувався;

-Мінімізував збитки підприємства на 14%.

Комерційний директор

ЗАО "Днепропетровский мясокомбинат" ТМ "Магрок"

Торговля розничная / Retail

4 года

01.2001 - 01.2005

Якісне та ефективне управління підприємством. Start up

Досягнення:

-На другий місяць відкриття мережа вийшла на товарообіг в 3,1 млн.грн.

-Забезпечення стійкого зростання обороту в регіоні;

-Збереження всіх ключових клієнтів в кризу;

-Підвищення ефективності роботи регіонального відділу продажів;

-Впровадження діючої системи збалансованих показників;

-Використовуючи нову методику, збільшив прибуток на 12%;

-Розробив нову систему, за допомогою якої знизив витрати на 18%;

-EBITDA склала 11%

Директор

"Взуття", "Чобиток" "Евровзуття".

Торговля розничная / Retail

5 лет 1 месяц

08.1995 - 09.2000

-Більше 50 ТТ по Україні.

-Операційне управління групою компаній та цехами з виготовлення взуття,

-Проведення переговорів та підписання контрактів з ТМ «Elmira», «Lino Morano», «Geox», «Timberland», «Sprox», «Lloyd», «Keds»;

-Відкрив більше 50 торгових точок по Україні;

-Відкрив 3-и виробничих цехи;

-Управління персоналом (більше 200 осіб).

Ключевая информация

-Главным качеством для меня, как ТОП-менеджера, имею способность работать в быстро меняющемся мире. Цифровая трансформация делает изменения не только в коммуникациях (к их изменениям мы уже привыкли), но и в бизнес-моделях очень быстрыми и, зачастую, сам рынок, на котором работает организация за год-два может измениться кардинально.

-Трабл-шутинг, имею способность к видению «широкой картины», всей экосистемы бизнеса. -Эффективная адаптивность - быстро реагировать и адаптироваться к изменяющимся внешним условиям. Мобильность - изменять внутренние бизнес-процессы под внешние требования (как следствие адаптивности).

-Присутствует, интуитивность - принимать быстрые и смелые решения, основываясь на интуитивных сигналах, независимо от рекомендаций или теоретических общепринятых норм.

-Решительность - понимаю и принимаю возможные последствия от принятых решений, не боюсь брать ответственность за них.

-Вариативность - имею несколько сценариев развития ситуаций, быть внутренне готовым к смене курса.

-Коммуникативность - умение слышать, слушать, и говорить на "разных языках" (корпоративный, частный, государственный) бизнеса.

Учился в 2 заведениях

Приднепровская Государственная Академия Строительства и Архитектуры (бывш.ДИСИ)

Инженер строитель-технолог,строительно технологический

Украина 1989-1994 г.г., 1994

Universite Jean Moulin Lyon 3 .

MBA.Руководитель высшего звена.

Лион, Франция, 1992

Владеет языками

Английский

базовый

Французский

базовый

Русский

родной

Украинский

родной

Курсы, тренинги, сертификаты

Міжнародний інститут менеджменту

Киев, Украина, 2015

Программа Executive MBA / Менеджер бізнес адміністрування.

Траблшутинг(продажи,маркетинг, переговоры) и Траблшутер

Москва, 2015

Полный курс «Стратегии и тактики продаж»

 

Период кризиса и перемен. Антикризисное управление.

г.Днепропетровск, Украина, 2014

Бизнес тренинг от Жан- Марье Парнэ (Франция) и Ю. Заблудовской(Россия) г. Днепропетровск, Директор,руководитель.

Психология продаж и увелеличение прибыли в кризисное время

г.Забже, Польша, 2013

Управляющий предприятием, розничной сетью, супермаркеты.

Стар к успеху и энергии

Днепропетровск, Украина, 2013

-бизнес-тренинг от Сегрея Кобы «ЧТО ДЕЛАЕТ НАС БОГАТЫМ ЧЕЛОВЕКОМ? МЕЧТЫ, ЦЕЛИ, ЛЮБОВЬ.» г. Днепропетровск 2013 год

"Что нужно, чтобы добиться успеха, во время кризиса"

г.Москва, Россия, 2012

"Старт к успеху и энергии" Психология руководителя-бизнесмена

Практические приёмы увеличения объёма продаж

г.Киев Украина, 2006

Успешно прошёл и закончил два тренинга в г.Киеве и получил Сертификаты "Практического приёмы увеличения объёма продаж"2004 и 2006 годы.Консалтинговой компанией "Benefit Programmes". Директор Юлия Заблудовская.

«Коммерческая деятельность»

Консалтинговая компания «Benefit Рrogrammes» (Канада) г.Киев, 2005

Практические приёмы увеличения объёмов продаж» «Менеджмент, маркетинг, марчендайзинг, бухгалтерский учёт»

Дополнительная информация

Личные качества

Руководил организациями численностью до 1000 человек в сети с оборотом от 90 миллионов гривен в месяц. Многие годы принимаю участие в реализации успешных проектов в т.ч. трабл-шутинге. Коммуникабелен, легко вхожу в курс дела. Обладаю ярко выраженными, развитыми аналитическими, организаторскими и лидерскими способностями. Харизматичен. Способен принимать ответственные решения. Имею обширный опыт по подбору персонала, созданию команды профессионалов, единомышленников и работе в команде. Обладаю высокой работоспособностью, энергичен и пунктуален. Ориентирован на достижение максимально положительного результата. Умею эффективно работать в экстремальных и стрессовых условиях. Имею большой опыт работы в условиях финансовых и иных кризисов. Способен к нестандартным решениям, творчески подхожу к решаемым задачам. Креативен. Имею безупречную деловую репутацию.

Компьютерные навыки

Навыки работы с компьютером: Windows, Internet Explorer , 1С8.2,VISIO, Маркет+,FMS, Repozitariy, Qlik(2,4),The Bath, Apex, Power Point, Excel, MS Office,Битрикс 24, Internet - опытный пользователь

Водительское удостоверение

имеются водительские права категория В

Увлечения и интересы

Хобби - спорт, путешествия, активный отдых,туризм,охота, оружие,рыбалка, история,древние цивилизации.

Профессиональные и другие навыки

  • Высокий интеллектуальный уровень(высшее образование в т.ч. по методике МВА) , умение планировать и анализировать

    Организаторские способности, умение ставить цели и контролировать их выполнение

    Опыт управления основными бизнес-процессами на предприятии: корпоративное управление, стратегический менеджмент, продажи, маркетинг, финансы, логистика, персонал, снабжение, производство, информационная поддержка и безопасность

  • Способность вести самостоятельные проекты, независимость в работе
  • Умение принимать решения, ответственность за результаты
•Сертифицированный специалист по внедрению стандарта ISO 9001:2008 на предприятии

-Знания в области международного права

-Опыт в организации работы для получения грантов и финансирования

-Знания в области работы по координации front офиса

-Опыт работы в режиме многозадачности (продвижение новой продуктовой линейки)

•Знание американских, европейских и российских стандартов обслуживания и методов ведения бизнеса

  • Опыт организации работы предприятия с нуля
  • Знание трудового и административного законодательства
  • Профессиональное владение компьютером
•Свободный русский/ украинский, базовые английский и польский.

Цель

Моя цель получить руководящую позицию ТОП менеджера в сферах В2С( Retail(food,non food),DIY,street retail,прямые продажи, FMCG, HoReCa,одежда,обувь,детские товары),В2В(оборудование, комплектующие и т.д.),транспортная и складская логистика, франчайзинг, аутсорсинг, В2G(коммуникации,оборудование,тендеры,услуги и т.д .).

Сергій Володимирович

Директор

сегодня вы можете открыть ещё 0 контактов

Статус вашей компании не позволяет писать сообщения соискателям

+380 XX XXX XX XX

Днепр

Готов переехать: Днепр

48 лет

Активно ищет работу

полная занятость, проектная работа

Характер работы: удаленная работа, гибридная, в офисе/на месте

Обновлено только что