Работала в 4 компаниях 9 лет 10 месяцев
Медицина и Здравоохранение, Телекоммуникации / Связь, Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт
Супервайзер кол-центру
Асклепій
Медицина и Здравоохранение
6 месяцев
12.2023 - 06.2024
Функціональні обов’язки:
• Організація та управління роботою співробітників до 20 операторів.
• Створення скриптів в DocDream для упорядкування інформації.
• Планування та контроль робочого графіку ОП згідно навантаження та продуктивності.
• Моніторинг телефонних дзвінків та чатів, для контролю за дотриманням стандартів якості обслуговування пацієнтів, а також вирішення складних або нестандартних ситуацій.
• Розв'язання конфліктних ситуацій: Виправлення помилок або непорозумінь, які можуть виникнути під час обслуговування пацієнтів, взаємодія з пацієнтами щодо їхніх скарг або питань.
• Проведення коучингу для працівників, з метою покращення знань та покращення ефективності роботи операторів.
• Взаємодія з лікарями, медичними працівниками та адміністрацією медичної установи для вирішення проблем пацієнтів та оптимізації процесів.
• Аналіз роботи кол-центру та виявлення можливостейдля покращення ефективності, скорочення часу обробки дзвінків та зменшення кількості помилок.
• Навчання персоналу.
Фахівець по управлінню проектом
Beeper Contact Center, Житомир
Телекоммуникации / Связь
2 года 7 месяцев
09.2019 - 04.2022
Управління групою співробітників до 30 осіб із метою забезпечення необхідних показників.
Оцінка якості дзвінків, проведення коучингів, надання зворотного зв'язку.
Контроль за виконанням показників, формування графіку згідно необхідної завантаженості лінії.
Аналіз показників.
Письмова комунікація з замовником.
Навчання персоналу.
Бухгалтер
ТОВ "Обрій-2002"
Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт
1 год 5 месяцев
01.2017 - 06.2018
Прийом та обрабка заявок від торгових агентів в програмі Smart Bricks(інфополіс), відправка електронних накладних в програмі Ехite, Comarchedi, підшивка накладных, звірка дебіторської заборгованості.
Оператор Call-centre
Beeper Contact Center
Телекоммуникации / Связь
5 лет 1 месяц
12.2011 - 01.2017
Прийом вхідних дзвінків: робота зі скаргами та побажаннями, надання клієнтам інформації про компанію: послуги, акції, тарифи тощо.
Здійснення вихідних інформаційних дзвінків: ведення телефонних продажів.
Училась в 1 заведении
Національний університет державної податкової служби України
Податковий контроль та аудит. Економіка та підприємництво/облік та аудит
Ірпінь, 2010
Владеет языками
Английский
базовый
Русский
родной
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Украинский
родной
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Курсы, тренинги, сертификаты
Житомирський Кооперативний коледж бізнесу та права
Оператор комп'ютерного набору
Дополнительная информация
Компьютерные навыки
MS Office (Word, Excel, Access), вивчала 1С бухгалтерія 7.7, але без практики роботи.
Прийом ту обрабка заявок в програмі Smart Bricks, відправка електронних накладних в програмі Ехite, Comarchedi
Програмне забезпечення CRM Onym - пошук Кл, перевірка даних, реєстрація даних.
Личные качества
Більше 7 років досвіду роботи в Contact Centre.
За час роботи навчилась працювати з великим об'ємом динамічної інформації, роботі з аналітикою, контролю, плануванню, а також налагоджувати контакт з клієнтом, виявляти потреби клієнтів та вирішувати конфліктні ситуації.
Відповідально ставлюсь до роботи та покладених завдань, ввічлива, комунікабельна. Швидко навчаюсь новому.
Ольга Олегівна
Ольга Олегівна
Менеджер, адміністратор, оператор, бухгалтер
Житомир
полная занятость, неполная занятость, проектная работа
Характер работы: удаленная работа, посменная работа, гибридная, в офисе/на месте
Обновлено 1 месяц назад