Работала в 3 компаниях   17 лет 3 месяца

Медицина и Здравоохранение

Начальник відділу координації , моніторингу і оцінки вчасності та ефективності придбання для потреб

Кнп обласна клінічна лікарня ім. о.ф. гербачевського житомирської обласної ради

Медицина и Здравоохранение

1 год 5 месяцев

12.2021 - 05.2023

Здійснення загального керівництва діяльністю відділу. визначення пріоритетних напрямків з моніторингу та оцінки вчасності та ефективності придбання для потреб закладу лікарських засобів , виробів медичного призначення , медичного обладнання , інших товарів , робіт та послуг. участь у плануванні закупівель лікарських засобів та виробів медичного призначення , медичного обладнання , всіх товарів , робіт та послуг , які необхідні для забезпечення сталого функціонування кнп. участь у проведенні моніторингу ринку лікарських засобів , виробів медичного призначення , медичного обладнання , інших товарів , робіт та послуг , необхідних для забезпечення роботи закладу охорони здоров я , на основі заявки ( затвердженого зразку ) структурного підрозділу. участь у формуванні потреб кнп в лікарських засобах та виробах медичного призначення , медичного обладнання , інших товарів , робіт та послуг на підставі поданих від структурних підрозділів заявок та включення даних потреб в розрахунки до фінансового плану. забезпечення оприлюднення інформації про використання публічних коштів на єдиному веб - порталі використання публічних коштів e - data , в порядку визначеному законом україни "про відкритість використання публічних коштів". організація навчань та підвищення професійного рівня працівників відділу. виконання інших функцій в межах напряму діяльності кнп

Бухгалтер і категорії

Кнп обласна клінічна лікарня ім. о.ф. гербачевського житомирської обласної ради

Медицина и Здравоохранение

2 года 2 месяца

09.2019 - 11.2021

Самостійне і в повному обсязі ведення обліку необоротних активів , запасів , коштів , розрахунків та інших активів , власного капіталу та зобов'язань , доходів та витрат за прийнятою на підприємстві формою бухгалтерського обліку з додержанням єдиних методологічних засад бухгалтерського обліку та з урахуванням особливостей діяльності підприємства й технології оброблення даних підготовка даних для включення їх до фінансової звітності , здійснення складання окремих її форм , а також форм іншої періодичної звітності , яка ґрунтується на даних бухгалтерського обліку

Бухгалтер і категорії

Ку житомирська обласна дитяча клінічна лікарня житомирської обласної ради

Медицина и Здравоохранение

13 лет 5 месяцев

04.2006 - 09.2019

Самостійне і в повному обсязі ведення обліку необоротних активів , запасів , коштів , розрахунків та інших активів , власного капіталу та зобов'язань , доходів та витрат за прийнятою на підприємстві формою бухгалтерського обліку з додержанням єдиних методологічних засад бухгалтерського обліку та з урахуванням особливостей діяльності підприємства й технології оброблення даних підготовка даних для включення їх до фінансової звітності , здійснення складання окремих її форм , а також форм іншої періодичної звітності , яка ґрунтується на даних бухгалтерського обліку

Ключевая информация

впевнений користувач пк , бухгалтерський програм парус , 1с , exсel , word , знання бухгалтерського обліку , п ( с ) бо , законодавства україни

Училась в 2 заведениях

Пвнз київський інститут бізнесу та технологій

Економіка підприємства

Житомир, 2009

Житомирський автомобільно - дорожній коледж

Бухгалтерського обліку

Житомир, 2005

Владеет языками

Украинский

свободно

Дополнительная информация

Особисті якості

Розвинена пам'ять , аналітичне , логічне мислення , високий рівень математичних здібностей , уміння концентрувати увагу на результат. легко та охоче адаптуюсь до нових умов , цілеспрямована , комунікабельна , пунктуальна , постійно самовдосконалююся , володію вмінням швидко вникнути в суть поставленого завдання і визначити , як краще і доцільніше виконати його

Маргарита Володимирівна

Бухгалтер по зарплаті

Житомир

20 000 грн.

37 лет

Активно ищет работу

полная занятость

Обновлено 6 часов назад