Працювала в 4 компаніях   9 років 10 місяців

Медицина та Охорона здоров'я, Телекомунікації / Зв'язок, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

Супервайзер кол-центру

Асклепій

Медицина та Охорона здоров'я

6 місяців

12.2023 - 06.2024

Функціональні обов’язки:

• Організація та управління роботою співробітників до 20 операторів.

• Створення скриптів в DocDream для упорядкування інформації.

• Планування та контроль робочого графіку ОП згідно навантаження та продуктивності.

• Моніторинг телефонних дзвінків та чатів, для контролю за дотриманням стандартів якості обслуговування пацієнтів, а також вирішення складних або нестандартних ситуацій.

• Розв'язання конфліктних ситуацій: Виправлення помилок або непорозумінь, які можуть виникнути під час обслуговування пацієнтів, взаємодія з пацієнтами щодо їхніх скарг або питань.

• Проведення коучингу для працівників, з метою покращення знань та покращення ефективності роботи операторів.

• Взаємодія з лікарями, медичними працівниками та адміністрацією медичної установи для вирішення проблем пацієнтів та оптимізації процесів.

• Аналіз роботи кол-центру та виявлення можливостейдля покращення ефективності, скорочення часу обробки дзвінків та зменшення кількості помилок.

• Навчання персоналу.

Фахівець по управлінню проектом

Beeper Contact Center, Житомир

Телекомунікації / Зв'язок

2 роки 7 місяців

09.2019 - 04.2022

Управління групою співробітників до 30 осіб із метою забезпечення необхідних показників.

Оцінка якості дзвінків, проведення коучингів, надання зворотного зв'язку.

Контроль за виконанням показників, формування графіку згідно необхідної завантаженості лінії.

Аналіз показників.

Письмова комунікація з замовником.

Навчання персоналу.

Бухгалтер

ТОВ "Обрій-2002"

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

1 рік 5 місяців

01.2017 - 06.2018

Прийом та обрабка заявок від торгових агентів в програмі Smart Bricks(інфополіс), відправка електронних накладних в програмі Ехite, Comarchedi, підшивка накладных, звірка дебіторської заборгованості.

Оператор Call-centre

Beeper Contact Center

Телекомунікації / Зв'язок

5 років 1 місяць

12.2011 - 01.2017

Прийом вхідних дзвінків: робота зі скаргами та побажаннями, надання клієнтам інформації про компанію: послуги, акції, тарифи тощо.

Здійснення вихідних інформаційних дзвінків: ведення телефонних продажів.

Навчалась в 1 закладі

Національний університет державної податкової служби України

Податковий контроль та аудит. Економіка та підприємництво/облік та аудит

Ірпінь, 2010

Володіє мовами

Англійська

базовий

Російська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Курси, тренінги, сертифікати

Житомирський Кооперативний коледж бізнесу та права

Житомир,Украина, 2006

Оператор комп'ютерного набору

Додаткова інформація

Компьютерные навыки

MS Office (Word, Excel, Access), вивчала 1С бухгалтерія 7.7, але без практики роботи.

Прийом ту обрабка заявок в програмі Smart Bricks, відправка електронних накладних в програмі Ехite, Comarchedi

Програмне забезпечення CRM Onym - пошук Кл, перевірка даних, реєстрація даних.

Личные качества

Більше 7 років досвіду роботи в Contact Centre.

За час роботи навчилась працювати з великим об'ємом динамічної інформації, роботі з аналітикою, контролю, плануванню, а також налагоджувати контакт з клієнтом, виявляти потреби клієнтів та вирішувати конфліктні ситуації.

Відповідально ставлюсь до роботи та покладених завдань, ввічлива, комунікабельна. Швидко навчаюсь новому.

Ольга Олегівна

Менеджер, адміністратор, оператор, бухгалтер

Житомир

20 000 грн.

34 роки

повна зайнятість, неповна зайнятість, проектна робота

Характер роботи: віддалена робота, позмінна робота, гібридна, в офісі/на місці

Оновлено 8 годин тому