Работала в 1 компании 2 месяца
Образование
Оператор call центру (віддалено)
JustSchool
Образование
2 месяца
09.2025 - 10.2025
Під час роботи оператором call-центру проводив активні телефонні консультації з клієнтами, відповідав на їх запитання щодо продуктів та послуг компанії. Ефективно вирішував конфліктні ситуації та проблеми клієнтів, забезпечуючи їм високоякісне обслуговування. Досягав високого рівня задоволеності клієнтів завдяки уважному вислуховуванню їх потреб та швидкому знаходженню рішень. Активно співпрацював з командою та керівництвом для підвищення ефективності роботи call-центру.
Ключевая информация
• Комунікативні навички
• Вміння швидко реагувати
• Організаційні навички
• Увага до деталей
• Вміння працювати в команді
• Робота з контентом
• SMM
• Вміння швидко реагувати
• Організаційні навички
• Увага до деталей
• Вміння працювати в команді
• Робота з контентом
• SMM
Училась в 1 заведении
Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого
Факультет європейського та міжнародного права/Міжнародне право
2029
Владеет языками
Английский
базовый
Русский
свободно
Украинский
родной
Elvira Subhivna
Elvira Subhivna
Менеджер чату

Другие страны
полная занятость, неполная занятость
Характер работы: удаленная работа
Обновлено 1 месяц назад