Работала в 1 компании   2 месяца

Образование

Оператор call центру (віддалено)

JustSchool

Образование

2 месяца

09.2025 - 10.2025

Під час роботи оператором call-центру проводив активні телефонні консультації з клієнтами, відповідав на їх запитання щодо продуктів та послуг компанії. Ефективно вирішував конфліктні ситуації та проблеми клієнтів, забезпечуючи їм високоякісне обслуговування. Досягав високого рівня задоволеності клієнтів завдяки уважному вислуховуванню їх потреб та швидкому знаходженню рішень. Активно співпрацював з командою та керівництвом для підвищення ефективності роботи call-центру.

Ключевая информация

• Комунікативні навички
• Вміння швидко реагувати
• Організаційні навички
• Увага до деталей
• Вміння працювати в команді
• Робота з контентом
• SMM

Училась в 1 заведении

Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого

Факультет європейського та міжнародного права/Міжнародне право

2029

Владеет языками

Английский

базовый

Русский

свободно

Украинский

родной

Elvira Subhivna

Менеджер чату

Другие страны

400 $

19 лет

полная занятость, неполная занятость

Характер работы: удаленная работа

Обновлено 1 месяц назад