Работал в 13 компаниях   35 лет 6 месяцев

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт, FMCG, Торговля розничная / Retail, Реклама / Маркетинг / PR-услуги, Промышленность и Производство

Директор з маркетингу

Морський Дім, ГК

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

2 года 6 месяцев

04.2023 - 09.2025

  • сформував повноцінний маркетинговий департамент (digital, SMM, трейд-маркетинг, бренд-менеджмент, події, управління асортиментом), забезпечивши зростання ефективності команди;
  • створив аналітичний відділ в компанії, налаштував систему звітності по продажам, ринку і маркетингу;
  • запустив понад 15 нових продуктових позицій під брендами Katana, JS (соєві соуси, основи для бульйонів, локшина, салати, борошняні вироби, соуси для WOK і BBQ);
  • відновив та розвинув цифрову екосистему компанії: SEO, соцмережі, Rozetka.ua, Google Business, YouTube та LinkedIn;
  • забезпечив вихід у національні роздрібні мережі з новими категоріями (Сільпо, Ашан, Novus, METRO, Fozzy);
  • систематизував трейд-маркетинг: побудував MML (Must Minimum List) по ключових мережах і запровадив ROMI-оцінку промо;
  • провів понад 20 кулінарних і освітніх подій для шеф-кухарів і партнерів HoReCa;
  • підготував до запуску проєкт власної HoReCa.

Ключові обов’язки:

  • розробка та реалізація маркетингової стратегії групи брендів Morskyi Dim, Katana, JS, Cook Partner тощо;
  • планування та впровадження маркетингових програм у каналах Retail (FMCG) та HoReCa;
  • управління відділом маркетингу: формування команди, підбір, навчання та коучинг співробітників;
  • створення та запуск нових продуктових лінійок (соєві соуси, основи для бульйонів, локшина, борошняні вироби, готові салати, соуси для WOK і BBQ);
  • координація трейд-маркетингових активностей з ключовими роздрібними мережами (Сільпо, Ашан, Novus);
  • розробка та реалізація digital-стратегії: SEO, SMM, Google Ads, Rozetka.ua, Google Business;
  • управління комунікаціями з партнерами та ключовими клієнтами, включно з B2B-категоріями;
  • розробка та контроль річних маркетингових бюджетів, оцінка ROMI маркетингових заходів;
  • координація роботи бренд-шефа та проведення кулінарних майстер-класів, організація участі компанії в гастрономічних подіях;
  • формування довгострокових стратегій розвитку брендів на ринку України.

Начальник відділу маркетингу

Деліція, ПП

FMCG

7 месяцев

09.2022 - 03.2023

  • Налаштував роботу SMM напрямку.
  • Розроблено 30 нових позиції в сегменті печива, пряника, подарункових наборів, всі позиції знаходяться в активному продажу.
  • Розробив 4 асортиментні позиції для спільного довготривало просування відомого бренда разом з благодійним фондом.
  • Провів успішну новорічну рекламну кампанію з онлайн кінотеатром Мегого.
  • Підготував Стратегію компанії та маркетингову стратегію на 2023 рік.
  • Сформував план маркетингу та бюджет на 2023.

Ключові функції:

  • Розробка маркетингової стратегії компанії.
  • Проведення маркетингових досліджень.
  • Здійснення аналізу ринку.
  • Керування ціновою політикою та асортиментом.
  • Керування розробкою та запуском нових продуктів.
  • Керування брендом і візуальним брендингом компанії.
  • Керування маркетинговими кампаніями.
  • Керування он-лайн каналом продаж.
  • Керування PR кампаніями і благодійністю.
  • Управління командою.

Директор з маркетингу

Морський дім, МД Євротрейд, ТОВ

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

11 месяцев

10.2021 - 08.2022

  • Забезпечив ефективність виконання функцій маркетингу в момент відсутності команди.
  • Сформував команду маркетингу.
  • Забезпечив здатність команди маркетингу ефективно виконувати завдання з просування брендів, розробки продуктів, підтримки продажів.
  • Відновив роботу цифрових каналів компаніі Морський дім та бренду Катана: сторінок в соціальних мережах, сайтів, сторінок на маркетплейсах Prom.ua і Rozetka.ua, профіль компанії в Google business.
  • Налаштував SEO сторінок, збір аналітичних даних та формування необхідних звітів по цифровим ресурсам.
  • Сформував план маркетингу та бюджет на рік.

Директор з маркетингу

Володимир-Волинська птахофабрика

FMCG

7 лет 5 месяцев

04.2014 - 08.2021

  • Як керівник проекту забезпечив впровадження на ринок України нового бренду курячого м'яса без антибіотиків «Епікур», а саме; цінове позиціонування + 20% до лідера ринку, рівень знання бренду 45%, лояльність - 80% споживачів залишались після першої покупки; другий бренд в кошиках споживачів у каналі сучасний роздріб; продукт був представлений у всіх національних мережах, частка «Епікур» в продажах компанії 13%, у валовому прибутку більше 25%.
  • Створив та керував управлінням маркетингу в компанії, що складалося з 51 спеціаліаста.
  • Впровадив проект управління клієнтським сервісом «Адвокат покупця» на базі CRM Бітрікс 24: організував роботу з рекламаціями, колл-центру в багатоканальному режимі; впровадив методики оцінки ризиків від виробництва неякісної продукції, а також методику оцінки якості продукції на підставі різних органолептичних показників; впровадив бізнес-процеси взаємодії підрозділів компанії в CRM Бітрікс 24.
  • Працював в ролі власника продукту команди продажів в канал ХоРеКа, за цей час частка каналу досягла 10% від загального обсягу продажів продукції під брендом «Епікур».
  • Сформував підрозділ R&D на підприємстві, викнував роль власника продукту.
  • Першим в компанії запровадив управління командою за гнучкою методологією Agile у фреймворку SCRUM.
  • Створив новий бренд «Delika» - заморожена курятина HALAL для експорту з часткою 2% в доході компанії, асортимент - відкалібрована і упакована в індивідуальний пакет заморожена тушка бройлера для експорту в країни Близького Сходу, Азії та Африки, а також інші позиції напівфабрикатів у пакеті.

Директор з маркетингу та продажів

Озерянка, крупозавод

FMCG

7 месяцев

08.2013 - 02.2014

  • Організував роботу в комерційному департаменті: відділ закупівель, відділ продажів, склад, Львівське представництво, загальна кількість підлеглих 22.
  • Забезпечив вивід на ринок асортименту упакованих круп «Зерновіта»(9 асортиментних позицій) і «Озеряночка» (11 асортиментних позицій), керував розробкою дизайну, закупівлею сировини і матеріалів, забезпечив виробництво та продаж.
  • Ввів асортимент в мережі «Сільпо», «Барва», «Вопак / ПАККО».
  • Організував виробництво круп під власною маркою мережі «Фуршет».

Директор по маркетингу

Луцьк Фудз, ПАО

FMCG

3 года 6 месяцев

12.2009 - 06.2013

  • Провів рестайлінг і впровадив на ринок оновлений асортимент натуральних оцтів в склі «Руна».
  • Впровадив на ринок «Просто» томатні соуси і паста, оцти в низькому ціновому сегменті для відкритих ринків.
  • Впровадив на ринок макарони з твердих сортів пшениці «Руна» ,
  • Впровадив на ринок «Томатушка» у низькому ціновому сегменті томатних соусів і пасти для відкритих ринків Східних областей,
  • Впровадив на ринок «Томатіно» - перші дитячі соуси в країні.
  • Впровадив на ринок соєвий соус «Руна», рівень якості якого відповідав якості світового лідера.
  • Впровадив на ринок натуральні соуси без крохмалю в скляній пляшці «Runa premium», керував розробкою ідеї власного дизайну пляшки.
  • Організував виробництво кетчупу в формі «Великого Томату» в унікальному упакованні «Руна».
  • Впровадив на ринок України «Едим дома» Юлії Висоцької, керував розробкою асортименту, рецептури, ціни, дизайну етикетки і кришки.
  • Впровадив проект підвищення маржинального прибутку продукції для «Рідний край» в низькому ціновому сегменті томатних соусів і пасти, оцту, маржинальний прибуток збільшений з 21% до 34%.
  • Впровадив пропозиції для збільшення маржинального прибутку з 26% до 40% по торговим маркам підприємства.

Директор з маркетингу

Карпатські мінеральні води, ТОВ

Торговля розничная / Retail

3 года 9 месяцев

12.2006 - 09.2010

Національный трейд маркетолог

Голден Лайн ТД

FMCG

9 месяцев

05.2006 - 01.2007

Національний трейд маркетолог

СолоМія, СП

FMCG

3 года 1 месяц

04.2003 - 04.2006

Регіональний менеджер з продажу

СолоМія, СП

FMCG

11 месяцев

05.2002 - 03.2003

Менеджер з реклами

РІА Міст

Реклама / Маркетинг / PR-услуги

1 год

06.2001 - 05.2002

Інженер з маркетингу

КП ІК Технології

Промышленность и Производство

9 месяцев

09.2000 - 05.2001

Спеціаліст з маркетингу та реклами

ФОП Круліковський І.Л.

Промышленность и Производство

10 лет 3 месяца

05.1990 - 08.2000

Ключевая информация

20-років поспіль керую маркетингом та продажами в FMCG компаніях (харчові продукти). Загальний досвід в маркетингу понад 30 років. Маю успішний досвід запуску нових брендів на ринок, зокрема бренд «Епікур». Знаю, як розробити маркетингову стратегію компанії і нового продукту, сформувати маркетинговий бюджет і план маркетингових заходів та втілити все це у життя. Як ефективний та досвідчений керівник маркетингової команди вмію будувати команди. Відносини з колегами будую на умовах чесності та прозорості.

Ключові навички:

  • стратегічний маркетинг та брендинг
  • запуски нових продуктів
  • ціноутворення
  • маркетингові та PR-кампанії
  • командне лідерство
  • управління маркетингом
  • управління проєктами Waterfall, Scrum, Kanban
  • аналіз і планування
  • бюджетування
  • побудова відносин с партнерами

Учился в 3 заведениях

Університет економіки і права «КРОК»

Маркетинг / Магістр з управління та адміністрування

2025

Харьківський інститут управління

спеціаліст зі зв'язків з громадськістю

Харків, 2001

Національний аерокосмічний університет ім. М. Є. Жуковського "Харківський авіаційний інститут"

інженер з організації керування виробництвом

Харків, 1999

Владеет языками

Английский

продвинутый

Русский

родной

Украинский

родной

Курсы, тренинги, сертификаты

Ціноутворення для бізнесу

Київ, 2021

Курси Laba з ціноутворення

Лідерство і управління персоналом

Київ, 2021

Тренінг, Training For Business

Branding by Banding

Інші країни, 2020

Нідерланди, Bandall, треннінг з виду паковання бендінг

Innovation In the preparation and packaging of meat products in EU

Інші країни, 2020

Нідерланди, Vaessen-Schoemaker, 

Тренінг з видів упакування м'яса

Основи Lean в бізнесі

Київ, 2020

курс, Lean Інститут в Україні; 

Agile - трансформація команди

Київ, 2018

тренінг AgileDrive, SCRUM 

Лідерство в дії

Володимир-Волинський, 2018

Тренінг, Брік Консалтинг

Експрес-менеджмент

Володимир-Волинський, 2018

Тренінг, Брік Консалтинг

Цінності команди

Яремче, 2016

Тренінг, Тім Експерт

Тренінг для тренерів

Луцьк, 2010

тренінг, Качество роста 

Співпраця професіоналів

Київ, 2008

Тренінг, Четвертое измерение

Трейд-маркетинг як інструмент ефективності системи дистрибуції

Київ, 2007

Тренінг, Консалтингова компанія КІМО

Управління організацією

Київ, 2006

Тренінг, МаЛес

Дополнительная информация

Комп'ютерні навички

MS Office 365, ChatGPT, Midjourney, Adobe Photoshop / Illustrator, Miro, Jira, Confluence, CorelDraw, 1С, Bitrix 24, Nemind, Effie, Nielsen, QlikSens.

Водійське посвідчення

Водійське посвідчення категорії "В" [стаж водіння 21 рік ]; власний автомобіль

Захоплення та інтереси

Сім'я, подорожі, книжки, історія, конструювання

Олексій

Директор з маркетингу

Киев

49 лет

Активно ищет работу

полная занятость

Характер работы: гибридная, в офисе/на месте

Обновлено 14 часов назад