Работал в 2 компаниях 1 год 4 месяца
Транспорт и Логистика
Фахівець з касового обслуговування
Нова пошта
Транспорт и Логистика
3 месяца
07.2024 - 10.2024
• Планування та організація своєї роботи
• Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
• Постійне навчання та розвиток професійних навичок
• Адаптація до нових умов роботи
• Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
• Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
• Дотримання корпоративної культури та цінностей
• Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
• Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
• Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку
• Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
• Постійне навчання та розвиток професійних навичок
• Адаптація до нових умов роботи
• Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
• Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
• Дотримання корпоративної культури та цінностей
• Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
• Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
• Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку
Фахівець з касового обслуговування
Нова пошта
Транспорт и Логистика
11 месяцев
10.2022 - 09.2023
• Планування та організація своєї роботи
• Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
• Постійне навчання та розвиток професійних навичок
• Адаптація до нових умов роботи
• Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
• Дотримання корпоративної культури та цінностей
• Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
• Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
• Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
• Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку
• Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
• Постійне навчання та розвиток професійних навичок
• Адаптація до нових умов роботи
• Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
• Дотримання корпоративної культури та цінностей
• Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
• Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
• Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
• Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку
Ключевая информация
• Комунікація з клієнтами
• Креативність
• Вміння аналізувати потреби клієнта
• Креативність
• Вміння аналізувати потреби клієнта
Учился в 2 заведениях
Державний університет "Житомирська політехніка"
кібербезпека
Житомир, 2026
Державний вищий навчальний заклад "Бердичівський коледж промисловості, економіки та права"
галузеве машинобудування
Бердичів, 2023
Владеет языками
Английский
базовый
Украинский
родной
Владислав
Владислав
Менеджер по роботі з клієнтами
Житомир
Активно ищет работу
Характер работы: удаленная работа
Обновлено 1 час назад