Працював в 2 компаніях 1 рік 4 місяці
Транспорт та Логістика
Фахівець з касового обслуговування
Нова пошта
Транспорт та Логістика
3 місяці
07.2024 - 10.2024
• Планування та організація своєї роботи
• Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
• Постійне навчання та розвиток професійних навичок
• Адаптація до нових умов роботи
• Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
• Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
• Дотримання корпоративної культури та цінностей
• Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
• Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
• Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку
• Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
• Постійне навчання та розвиток професійних навичок
• Адаптація до нових умов роботи
• Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
• Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
• Дотримання корпоративної культури та цінностей
• Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
• Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
• Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку
Фахівець з касового обслуговування
Нова пошта
Транспорт та Логістика
11 місяців
10.2022 - 09.2023
• Планування та організація своєї роботи
• Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
• Постійне навчання та розвиток професійних навичок
• Адаптація до нових умов роботи
• Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
• Дотримання корпоративної культури та цінностей
• Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
• Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
• Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
• Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку
• Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
• Постійне навчання та розвиток професійних навичок
• Адаптація до нових умов роботи
• Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
• Дотримання корпоративної культури та цінностей
• Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
• Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
• Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
• Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку
Ключова інформація
• Комунікація з клієнтами
• Креативність
• Вміння аналізувати потреби клієнта
• Креативність
• Вміння аналізувати потреби клієнта
Навчався в 2 закладах
Державний університет "Житомирська політехніка"
кібербезпека
Житомир, 2026
Державний вищий навчальний заклад "Бердичівський коледж промисловості, економіки та права"
галузеве машинобудування
Бердичів, 2023
Володіє мовами
Англійська
базовий
Українська
рідна
Владислав
Владислав
Менеджер по роботі з клієнтами
Житомир
Активно шукає роботу
Характер роботи: віддалена робота
Оновлено 13 годин тому