Работал в 2 компаниях   2 года 2 месяца

Интернет

Digital-маркетолог, РРС-спеціаліст на фрілансі

фріланс

Интернет

1 год

12.2023 - по настоящее время

Досягнення:

1) Робота з проектом Служба чистоти в Празі 24/7 - https://scorpion-service.cz/, а саме:

- аналіз підсумків роботи працюючих реклам кампаній (2 розумні кампанії);

- налаштування і запуск пошукової кампанії Leads-Search- Generalni uklid bytu;

- зроблений новий текстовий контент для першого и другого екранів landing page розділу Uklid bytu a domu;

- з наданого відеоматеріалу зроблені баннери для розміщення в рекламн кампанії Leads-Search- Generalni uklid bytu;

2) Створення з нуля і адміністрування інтернет-магазину Pskava.com на платформі Хорошоп - https://pskava.com/

3) Створення з нуля і адміністрування landing page для магазину вантажних навігаторів NaviСam на платформі ShopExpress. Ціль створення - часткова автоматизація продажу товару через переведення рекламного трафіку з FB & Insta на landing page, а не на телефон менеджера з продажу (https://www.navicam.store/shop/bagatofunktsionalniy--vantazhniy--gps-navigator--cyclone-nd760-android-ekran-7--z-aktualnimi-kartami-navigatsii-2024---zi-znizhkoyu--15/).

4) Робота над проектом по продажу генераторів - https://homeenergy.kiev.ua/, а саме:

- створення інтернет-магазину на базі існуючого сайту (створений на платформі Weblium);

- запуск пошукових рекламних кампаній;

- редагування і доробка інтернет-магазину в Prom;

- запуск продажу через OLX;

- відбір і запуск продажу через безкоштовні дошки оголошень.

Помічник маркетолога, Менеджер проекта

Coloristika.com.ua

Интернет

1 год

11.2022 - 11.2023

Службовий обов’язок – забезпечення ефективної роботи воронки продажу проекта і конкурентних переваг Coloristika.com.ua через:

- участь в налаштуванні і оптимізації рекламних компаній GoogleAds (shopping + пошукові);

- участь в створенні лід-магнитів, маркетингових і акційних пропозицій, програм лояльності;

- наповнення сайту в актуальною інформацією;

- моніторинг рівня запитів в пошуку Google перед прийняттям рішення щодо введенням нового бренду в асортимент інтернет-магазина;

- взаємодія з постачальниками для забезпечення відправлень в день заявки;

- щоденний звіт по показникам роботи воронки продажу і сукупного доходу проекту;

- щоденне відслідковування стану відправлень і повернення грошей по накладених платежах, щомісячний звіт дохідності і рекламних витрат проекта в розрізі по брендах.

Успішний досвід:

- завдяки наполегливій роботі за 5 міс (з листопада 2022 по квітень 2023) вдалось підняти оборот проекту з 40 до 500 тис грн/міс;

- за рахунок оптимізації пошукових і shopping рекламних компаній в Google, вдалось знизити частку бюджету реклами в загальному місячному обороті проекту з 20% до 16%, за рахунок підвищення відсотка конверсіі Кліка в Заявку з 1,92% до 2,51% і паралельно підвищення середнього чека з 490грн до 620 грн;

- формування цілеспрямованного трафіка на основі аналізу Shopping компаній для виділення трафік-образуючих sku товарів в середені кожного бренда, формування унікальних цінових пропозицій по трафік-образуючим sku (для підвищення CTR), створення лід-магнітів і маркетингових пропозицій для подальшого підвищення конверсії з ліда в заявку.

Ключевая информация

створення баннерної і відеореклами для соцмереж з використанням canvapro , chatgpt , elevenlabs

Учился в 2 заведениях

Державний вищий навчальний заклад "Донецький національний технічний університет"

Магістратура державного управління

Донецьк, 1997

Донецький національний технічний університет (Донецьк, Україна)

Енергетичний/ інженер-електрик

Донецьк, 1996

Владеет языками

Английский

базовый

Немецкий

базовый

Русский

родной

Украинский

родной

Курсы, тренинги, сертификаты

Курс "РРС-спеціаліст" в академії інтернет-маркетингу WebPromoExperts

Київ, 2024

Теми за якими проводилось навчання курсу «РРС-спеціаліст» в компанії WebPromoExperts:

1- Що таке контекстна реклама. 

2- Створення кабінету Google Ads

3-Підготовка до запуску рекламиНалаштування Google Tag Manager та Google Analytics 4

4- Робота з GTM та Google Analytics 4

5- Складання семантичного ядра6- Робота з розширеннями. Аукціон оголошень

7- Налаштування пошукової реклами в Google Ads

8- Контекстно-медійна мережа

9- Ремаркетинг

10- Perfomance Max і торгові кампанії

11- Налаштування відеореклами

12- Реклама мобільних додатків

13- Таргетована реклама Facebook та Instagram

14- Оптимізація та планування рекламних кампаній

15- Робота з Looker Studio (Data Studio)

16- Штучний інтелект для РРС

Курс «Media Buyer + AI Товарна вертикаль» в Nervous Academy

Київ, 2024

1- Джерела трафіку. Антидетекти. Огляд інструментів Facebook. Фармінг соціального аккаунта. Підготовка до запуску реклами.

2- Які є види соціальних акаунтів в арбітражу? Покупка фарму. Створення Фан-пейджу та підв'язка Instagram. Чек-лист із фарму.

3- Гугл-таблиця веб-майстра. Платформа партнерки. Аналіз конкурентів.

4- Як вибрати та купити домен? Підв'язка домену на платформі 7Leads. Підв'язка ЛРА авторегу до БМ. Створення посту для прогріву ФП. Підв'язка банківської карти

5- 8 способів створення БМ

6- Що таке зв'язка в контексті рекламної діяльності? Правила рекламної діяльності Facebook. Приклади робочих текстів оголошення

7- Як створити відеокреатив? Уроки по Adobe Premier Pro, CapCat

8-Підсумковий урок по креативам. Як створити анімацію в Canva? Як працювати в Photoshop, Midjourney  та інших AI?

9- Структура рекламної кампанії. Можливі варіанти схем запуску рекламних кампаній на Авторезі. Створення потоку.

10- 

Курс «Media Buyer + AI Товарна вертикаль» в Nervous Academy

Київ, 2024

10- Показники аналізу реклами. Аналіз на платформі 7Leads та аналіз у Гугл-таблиці. Оптимізація реклами.

11- Як створювати креативи під соціальні мережі?

12- Які є види блокувань? Сервіс по ЗРД. Робота з відгуками та негативом. Зниження ціни апруву через роботу з коментами.

13- Вибір лендінгу. Чек-лист перевірки. Створення ТЗ на новий лендінг. Вигрузка і редагування лендінгу з партнерки. Чек-лист, котрий дозволить створювати відео з СТР не нижче 4 відсотків.

14- Аналіз конкурентів в спай-сервісі Adheart. Секрети та лайф-хаки.

15- Що таке трекер? Огляд можливостей Кейтаро. Встановлення трекера на сервер.

16- Перезапуск кампанії. Унікальний метод команди по боротьбі з трешем. Робота з аудиторією. Автоправила. Додаткові методи масштабування 

Full Stack Digital Marketing в школі інтернет професій DanIT

Київ, 2021

1- визначення ЦА, створення УТП та аналіз діяльності конкурентів

2- SEO, PPC, таргетингу та просування бізнесу у соціальних мережах за допомогою контенту

3- контент стратегії та їх застосування при написанні контент-плану для соціальних мереж

4- правильне оформлення сторінки бізнесу в соціальних мережах та їх просування

5- як працювати з лідерами думок та блогерами

Дополнительная информация

Комп'ютерні навички

Маю навички створення баннерної і відеореклами для соцмереж з використанням CanvaPro, ChatGPT, Elevenlabs Приклади робіт - https://drive.google.com/drive/folders/1dVKfg4Cmd8SRrAtU13Yqu7b6T69Gy6wG?usp=sharing

Олександр Вікторович

Адміністратор/Менеджер інтернет - магазину

Киев

40 лет

Активно ищет работу

полная занятость, неполная занятость, проектная работа

Характер работы: удаленная работа, посменная работа, гибридная, в офисе/на месте

Обновлено 3 часа назад