Працював в 2 компаніях 2 роки 2 місяці
Інтернет
Digital-маркетолог, РРС-спеціаліст на фрілансі
фріланс
Інтернет
1 рік
12.2023 - до теперішнього часу
Досягнення:
1) Робота з проектом Служба чистоти в Празі 24/7 - https://scorpion-service.cz/, а саме:
- аналіз підсумків роботи працюючих реклам кампаній (2 розумні кампанії);
- налаштування і запуск пошукової кампанії Leads-Search- Generalni uklid bytu;
- зроблений новий текстовий контент для першого и другого екранів landing page розділу Uklid bytu a domu;
- з наданого відеоматеріалу зроблені баннери для розміщення в рекламн кампанії Leads-Search- Generalni uklid bytu;
2) Створення з нуля і адміністрування інтернет-магазину Pskava.com на платформі Хорошоп - https://pskava.com/
3) Створення з нуля і адміністрування landing page для магазину вантажних навігаторів NaviСam на платформі ShopExpress. Ціль створення - часткова автоматизація продажу товару через переведення рекламного трафіку з FB & Insta на landing page, а не на телефон менеджера з продажу (https://www.navicam.store/shop/bagatofunktsionalniy--vantazhniy--gps-navigator--cyclone-nd760-android-ekran-7--z-aktualnimi-kartami-navigatsii-2024---zi-znizhkoyu--15/).
4) Робота над проектом по продажу генераторів - https://homeenergy.kiev.ua/, а саме:
- створення інтернет-магазину на базі існуючого сайту (створений на платформі Weblium);
- запуск пошукових рекламних кампаній;
- редагування і доробка інтернет-магазину в Prom;
- запуск продажу через OLX;
- відбір і запуск продажу через безкоштовні дошки оголошень.
Помічник маркетолога, Менеджер проекта
Coloristika.com.ua
Інтернет
1 рік
11.2022 - 11.2023
Службовий обов’язок – забезпечення ефективної роботи воронки продажу проекта і конкурентних переваг Coloristika.com.ua через:
- участь в налаштуванні і оптимізації рекламних компаній GoogleAds (shopping + пошукові);
- участь в створенні лід-магнитів, маркетингових і акційних пропозицій, програм лояльності;
- наповнення сайту в актуальною інформацією;
- моніторинг рівня запитів в пошуку Google перед прийняттям рішення щодо введенням нового бренду в асортимент інтернет-магазина;
- взаємодія з постачальниками для забезпечення відправлень в день заявки;
- щоденний звіт по показникам роботи воронки продажу і сукупного доходу проекту;
- щоденне відслідковування стану відправлень і повернення грошей по накладених платежах, щомісячний звіт дохідності і рекламних витрат проекта в розрізі по брендах.
Успішний досвід:
- завдяки наполегливій роботі за 5 міс (з листопада 2022 по квітень 2023) вдалось підняти оборот проекту з 40 до 500 тис грн/міс;
- за рахунок оптимізації пошукових і shopping рекламних компаній в Google, вдалось знизити частку бюджету реклами в загальному місячному обороті проекту з 20% до 16%, за рахунок підвищення відсотка конверсіі Кліка в Заявку з 1,92% до 2,51% і паралельно підвищення середнього чека з 490грн до 620 грн;
- формування цілеспрямованного трафіка на основі аналізу Shopping компаній для виділення трафік-образуючих sku товарів в середені кожного бренда, формування унікальних цінових пропозицій по трафік-образуючим sku (для підвищення CTR), створення лід-магнітів і маркетингових пропозицій для подальшого підвищення конверсії з ліда в заявку.
Ключова інформація
Навчався в 2 закладах
Державний вищий навчальний заклад "Донецький національний технічний університет"
Магістратура державного управління
Донецьк, 1997
Донецький національний технічний університет (Донецьк, Україна)
Енергетичний/ інженер-електрик
Донецьк, 1996
Володіє мовами
Англійська
базовий
Німецька
базовий
Російська
рідна
Українська
рідна
Курси, тренінги, сертифікати
Курс "РРС-спеціаліст" в академії інтернет-маркетингу WebPromoExperts
Теми за якими проводилось навчання курсу «РРС-спеціаліст» в компанії WebPromoExperts:
1- Що таке контекстна реклама.
2- Створення кабінету Google Ads
3-Підготовка до запуску рекламиНалаштування Google Tag Manager та Google Analytics 4
4- Робота з GTM та Google Analytics 4
5- Складання семантичного ядра6- Робота з розширеннями. Аукціон оголошень
7- Налаштування пошукової реклами в Google Ads
8- Контекстно-медійна мережа
9- Ремаркетинг
10- Perfomance Max і торгові кампанії
11- Налаштування відеореклами
12- Реклама мобільних додатків
13- Таргетована реклама Facebook та Instagram
14- Оптимізація та планування рекламних кампаній
15- Робота з Looker Studio (Data Studio)
16- Штучний інтелект для РРС
Курс «Media Buyer + AI Товарна вертикаль» в Nervous Academy
1- Джерела трафіку. Антидетекти. Огляд інструментів Facebook. Фармінг соціального аккаунта. Підготовка до запуску реклами.
2- Які є види соціальних акаунтів в арбітражу? Покупка фарму. Створення Фан-пейджу та підв'язка Instagram. Чек-лист із фарму.
3- Гугл-таблиця веб-майстра. Платформа партнерки. Аналіз конкурентів.
4- Як вибрати та купити домен? Підв'язка домену на платформі 7Leads. Підв'язка ЛРА авторегу до БМ. Створення посту для прогріву ФП. Підв'язка банківської карти
5- 8 способів створення БМ
6- Що таке зв'язка в контексті рекламної діяльності? Правила рекламної діяльності Facebook. Приклади робочих текстів оголошення
7- Як створити відеокреатив? Уроки по Adobe Premier Pro, CapCat
8-Підсумковий урок по креативам. Як створити анімацію в Canva? Як працювати в Photoshop, Midjourney та інших AI?
9- Структура рекламної кампанії. Можливі варіанти схем запуску рекламних кампаній на Авторезі. Створення потоку.
10-
Курс «Media Buyer + AI Товарна вертикаль» в Nervous Academy
10- Показники аналізу реклами. Аналіз на платформі 7Leads та аналіз у Гугл-таблиці. Оптимізація реклами.
11- Як створювати креативи під соціальні мережі?
12- Які є види блокувань? Сервіс по ЗРД. Робота з відгуками та негативом. Зниження ціни апруву через роботу з коментами.
13- Вибір лендінгу. Чек-лист перевірки. Створення ТЗ на новий лендінг. Вигрузка і редагування лендінгу з партнерки. Чек-лист, котрий дозволить створювати відео з СТР не нижче 4 відсотків.
14- Аналіз конкурентів в спай-сервісі Adheart. Секрети та лайф-хаки.
15- Що таке трекер? Огляд можливостей Кейтаро. Встановлення трекера на сервер.
16- Перезапуск кампанії. Унікальний метод команди по боротьбі з трешем. Робота з аудиторією. Автоправила. Додаткові методи масштабування
Full Stack Digital Marketing в школі інтернет професій DanIT
1- визначення ЦА, створення УТП та аналіз діяльності конкурентів
2- SEO, PPC, таргетингу та просування бізнесу у соціальних мережах за допомогою контенту
3- контент стратегії та їх застосування при написанні контент-плану для соціальних мереж
4- правильне оформлення сторінки бізнесу в соціальних мережах та їх просування
5- як працювати з лідерами думок та блогерами
Додаткова інформація
Комп'ютерні навички
Маю навички створення баннерної і відеореклами для соцмереж з використанням CanvaPro, ChatGPT, Elevenlabs Приклади робіт - https://drive.google.com/drive/folders/1dVKfg4Cmd8SRrAtU13Yqu7b6T69Gy6wG?usp=sharing
Олександр Вікторович
Олександр Вікторович
Адміністратор/Менеджер інтернет - магазину
Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість, неповна зайнятість, проектна робота
Характер роботи: віддалена робота, позмінна робота, гібридна, в офісі/на місці
Оновлено 2 години тому