Работал в 1 компании 1 год 1 месяц
Медицина и Здравоохранение
Оператор колл центру
Лікарні.com
Медицина и Здравоохранение
1 год
02.2021 - 02.2022
• Прийом вхідних дзвінків та консультування клієнтів
• Обробка запитів та надання необхідної інформації про продукти чи послуги
• Ведення телефонних переговорів та підтримання високого рівня обслуговування
• Вирішення проблемних питань та конфліктних ситуацій з клієнтами
• Забезпечення зворотного зв'язку з клієнтами
• Обробка запитів та надання необхідної інформації про продукти чи послуги
• Ведення телефонних переговорів та підтримання високого рівня обслуговування
• Вирішення проблемних питань та конфліктних ситуацій з клієнтами
• Забезпечення зворотного зв'язку з клієнтами
Ключевая информация
Самодисципліна
Навички роботи з клієнтами
Навички вирішення проблем
Навички роботи з клієнтами
Навички вирішення проблем
Тетяна
Тетяна
Оператор Call-centre дистанційно
Харьков
Активно ищет работу
полная занятость
Обновлено 1 день назад