Працював в 1 компанії 1 рік 1 місяць
Медицина та Охорона здоров'я
Оператор колл центру
Лікарні.com
Медицина та Охорона здоров'я
1 рік
02.2021 - 02.2022
• Прийом вхідних дзвінків та консультування клієнтів
• Обробка запитів та надання необхідної інформації про продукти чи послуги
• Ведення телефонних переговорів та підтримання високого рівня обслуговування
• Вирішення проблемних питань та конфліктних ситуацій з клієнтами
• Забезпечення зворотного зв'язку з клієнтами
• Обробка запитів та надання необхідної інформації про продукти чи послуги
• Ведення телефонних переговорів та підтримання високого рівня обслуговування
• Вирішення проблемних питань та конфліктних ситуацій з клієнтами
• Забезпечення зворотного зв'язку з клієнтами
Ключова інформація
Самодисципліна
Навички роботи з клієнтами
Навички вирішення проблем
Навички роботи з клієнтами
Навички вирішення проблем
Тетяна
Тетяна
Оператор Call-centre дистанційно
Харків
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Оновлено 1 день тому