Работала в 1 компании   1 год 2 месяца

Образование

Асистент керівника

Govori.pl

Образование

1 год 1 месяц

09.2023 - 10.2024

Мій досвід та обов’язки:

1. Робота з CRM та базами даних:

Вела та оновлювала клієнтські бази у CRM-системі.

Аналізувала дані клієнтів для покращення ефективності роботи компанії.

2. IP-телефонія:

Налаштовувала IP-телефонію для команди, забезпечуючи її коректну роботу.

3. Робота із сайтами:

Розробляю та оновлюю сайти на платформі Weblium.

Впроваджую новий контент та забезпечую технічну підтримку сайтів.

4. Комунікації:

Організовую SMS-розсилки та email-кампанії, враховуючи потреби цільової аудиторії.

Використовую результати аналізу клієнтських баз для підвищення ефективності розсилок.

5. Технічні та аналітичні навички:

Впевнено працюю у Word та Excel:

створюю таблиці, звіти, аналізую дані.

6. Використовую ChatGPT для автоматизації текстових завдань та створення контенту.

Особисті якості:Швидко навчаюсь і люблю відкривати для себе нові інструменти та технології.Відкрита до нового досвіду та прагну постійного розвитку.

Мої досягнення:

Автоматизувала роботу з CRM-системою, що дозволило скоротити час на обробку даних на 30%.

Розробила та підтримую функціональні сайти на Weblium, які підвищили професійний імідж компанії.

Успішно організувала понад 50 SMS- та email-розсилок, забезпечивши їх своєчасність та відповідність запитам клієнтів.

Провела аналітику клієнтських баз, що допомогло оптимізувати процес комунікації та розподілу ресурсів.

Завдяки використанню ChatGPT оптимізувала текстові матеріали та автоматизувала рутинні завдання, підвищивши продуктивність роботи.

Ключевая информация

Ключові навички

Робота з CRM: ведення клієнтських баз, аналіз даних.

IP-телефонія: налаштування та підтримка системи.

Розробка сайтів: створення та адміністрування сайтів на платформі Weblium.

Організація розсилок: планування та реалізація SMS та email-кампаній.

Аналітика даних: аналіз клієнтських баз, підготовка звітів.

Офісні програми: впевнена робота з Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook), Google Workspace (Docs, Sheets, Drive), CANVA (створення графіки, презентацій та рекламних матеріалів).

Автоматизація роботи: використання ChatGPT для оптимізації завдань і створення контенту.

Швидке навчання: освоєння нових інструментів і технологій.

Комунікація: налагодження зв’язку між командами та ефективна організація процесів.

Училась в 1 заведении

Вищий навчальний заклад Укоопспілки "Полтавський університет економіки і торгівлі"

Бізнес адміністрування

Полтава, 2015

Владеет языками

Польский

средний

Украинский

родной

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Аліна

Офіс-менеджер-помічник керівника

Запорожье

33 года

Активно ищет работу

полная занятость

Обновлено 2 часа назад